"Sevgilim olurmusun Han Jisung?"
~Minho~
"Olurum Lee Minho" dediği anda yaralarını unutup sarılmıştım ona.Jisung bir inleme bırakmıstı.Şimdi hatırlamıştım yaralarını..
"iyi misin güzelim?"
"iyiyim"
"ee neden şey yaptın ozaman?"
"bilmem anlık olarak oldu"
"hmm öyle mi oldu?" dedim sonra kafamı boynuna gömdüm ve sesli bir öpücük bıraktım boynuna.
Hayır hayır Jisung çok sessiz bir şekilde inlemişti ve bu bile beni tahrik ediyordu.Bir anda daha fazla öpmeye başladım onu.
~Jisung~
"hmm öyle mi oldu?" dedi minho.
"hıhm'
Boynumda ıslak bir öpücük hissettiğim gibi istemsiz duyulmayacak kadar küçük bir inleme bırakmıştım..
ama bu Minhonun hoşuna gitmiş gibiydi?Daha fazla öpmeye başlamıştı kesinlikle hoşuna gidiyordu..
~Minho~
Jisungun inlemesini duyunca onu daha fazla inletmek için boyun emmeye başlamıştım. (yazar: Türkceme takılmayın lütfen LSDMSLFK😔💅)
Hiç beklemediğim bir anda adımla inlemişti Jisung.Aşırı derecede tahrik olmuştum..Boynundan yukarı çıkıp tekrar dudaklarını öpmeye başladım.Beni bekletmeden karşılık vermişti.Eli belimde geziniyordu ve bu beni daha fazla yükseltiyordu..ama birşey olmuştu.Aşağıdan abimin sesi geldi.Çığlık atıyordu resmen.Bir anda ayrılmıştım Jisungtan.O bana,ben ona bakıyordum.
"ANANI SİKİM SİKTİR GİT AAAAA"
abim bağırıyordu."bebeğim bakıp geliyorum hemen." dedim Jisung'a ve aşağı indim.
"abi?? noldu??"
abim koltuğun üstüne çıkmıştı.
"LAN AMK KAFAM KADAR BÖCEK VAR EVDE" duyduğum şeyle gülmeye başlamıştım.
"ciddi misin PWFMSŞFÖSL"
"gülme olum" dedi yanıma gelim omzuma vurdu.
"cidden böcekten mi korktun? bende birşey oldu sandım "
"mal olm oldu zaten görmen lazımdı kocamandı böcek"
Abim böceklerden çok korkuyordu.Küçüklükten beri böyleydi bu..
Aslında iyi olmuştu çunki kendime engel olamicaktım ve jisungun heryeri acıyordu..
bir süre sonra odaya geri döndüm.İlaçlarından birini alıp uyumuştu Jisung.Doktorun yazdığı ilaçlar yüzünden sürekli uyicaktı muhtemelen.Yanına gittim saçlarına bir öpücük bıraktım ve yanına oturup onu izledim..
~Yazar~
Tam 2,3 hafta böyle geçmişti.Minho sürekli Jisungla ilgileniyordu.Jisung artık tamamen iyileşmişti..
~Minho~
Sabah saat 11.25 gibi uyanmıştım.Jisung yanımda uyuyordu.Yine çok güzeldi hep olduğu gibi.
"KAHVALTIYA GELİİN" abim aşağıdan bağırmıştı.Jisungun uyanması için dudağıma bir sürü öpücükler bırakmaya başlamıştım.Bir süre sonra uyanmıştı zaten.
"Günaydın sevgilim"
"günaydıın" dedi uykulu bir ses tonuyla.
"Linoo bu gün eve gidim artııık" bebek gibi mızmızlanıyordu her gün.
"Biraz daha kal tam iyileşince gidersiin"
"ya iyileştim ben iyiyim artık"
"ben emin olana kadar benimlesin bebeğim" dedim dudağından öperek.Oda karşılık vermişti bana.Onu öptüğümde kendime karşı gelemiyordum neden bilmiyorum herşeyi unutuyordum sanki bir anda..Yine o anlardan biriydi..Onu daha rahat öpebilmek için üstünde yerimi almıştım.Kolunu boynuma bırakıp kendine bastırmıştı beni..
YAZAR: arkadaşlar, merhaba. Normalde burada Jisung ve Minho birlikte oluyor ancak ben bölümü beğenmediğim için o kısımları siliyorum. Konuyu pek hatırlamıyorum ve smut yazmak gibi bir fikrim de yok bu yüzden bölümü devam ettiremeyeceğim.
aklıma gelen şeyle duraksadım.
"LAN"
"noldu??"
"LAN ABİN EVDEYDİ!!"
**
Hi everyone💅🏿
Mükemmel derecede kötü bir smut yazdım uwu🤭
İlk smutum cnm sorgulama pilis🤏
herneyse..umarım bölümü beğenmişsinizdir yorum yapmayı ve oy vermeyi unutmayınn<33
bir sonraki bölümde görüşelimmm baiiyy💋
ŞİMDİ OKUDUĞUN
SİLENT CRY • Minsung
Fiksi PenggemarSenenin başından beri birbirine ölümüne gıcık olan Jisung ve Minho okulun götürdüğü kamp gezisinde aynı çadıra düşer ve birbirlerine birseyler hissetmeye başlar.İkisinin de çocukluktan kalma büyük travmaları olduğu için,çok fazla şey yasarlar.Minho...