' Nazlı Özdağ 'Dedim sana sevme onu
Göz yaşıyla biter sonu
...Şuan ne mi yapıyorum? Aşk acısından geberen, biricik arkadaşımı mükemmel sesimle teselli ediyorum.
Kendisi, beni ektiği 3 aylık yaz tatilinde birine vurulmuş ve belasını bulmuş.
Aman ne hoş !
Ezel beyimizi -bu salağın ask acısını çektiği velet- urfada bir mağazada görüp vuruluyor, çocuk bunu bir türlü fark etmeyince mağazanın içinde hırsız var diye bağırmaya başlıyor ve ezeli, suçlu konumuna getiriyor.
Bence bu kızla olan arkadaşlığını bi gözden geçir Nazlı.
İç sesime her ne kadar sayıp sövmek istesemde haklıydı.
Götü kollamak lazım sonuçta.
Kendi kendime göz devirip, arkadaşıma geri döndüm.
"Sonra noldu?" diye sordum. Burnunu çekerek kaldığı yerden devam etmeye başladı. " sonra ne mi oldu? Ne olabilir ki annemler gelmeseydi mapushanelerde çürüyecektim." Külliyen yalan sema teyzenin söylediğine göre onlar oraya vardıklarında Nisa zaten çıkmıştı.
Bu çocukta amma salak çıktı , ben olsam şikayetçi olurdum.
"Sonra arkasına bile bakmadan gitti Nazlı. İnanabiliyor musun? Şaka gibi ya! " kendimi gülmek ve üzülmek arasında sıkışmış hissettiğim bir anda telefonum - bir yerlerimi yırtarak aldırdığım telefon- çalmaya başladı.
Arayan Annemdi. Çağırıyı cevaplayıp kulağıma dayadım. " Nazlı, hastanedeyiz biz, saçma sapan şeyler söylüyorlar. " ağlamaktan konuşmayan annemle ellerim titremeye başlamıştı. Neden hastaneye gitmişlerdi ki?
"Anne neden hastanedesiniz, Hangi hastane?" Önce derin nefes alıp verme sesleri duyuldu telefondan daha sonra ise annem söze girdi. "Bir saat önce senin doğduğun hastanedeki danışman bize ulaştı , benimle birlikte doğuma giren başka biride varmış, bebeklerin karışmış olabileceğini söylediler, hemen buraya gel." Dedikten hemen sonra telefonu kapattı.
Karışmak?
Ben?
Biliyordum oğlum, ben bu ailenden olmadığımı defalarca kez anlatmaya çalıştım kimse beni dinlemiyor ki.
Hâlâ Dalga geçebilen İç sesimle ne yapacağımı şaşırıp birden ağlamaya başladım. Kısa bir süre sonra vücuduma sarılan kolları hissetim ve onun sesi.
" Nazlı lütfen ağlama, alt tarafıbi yaz aşkı, hem ben hâlâ Ebu Bekir Sıddık'ı seviyorum." Demesin mi.
Gel beni dinle vazgeç şu kızdan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY Mİ NE!
RandomGerçek ailem kurgusudur. Noktalama ve yazım yanlışı olabilir. Eğlence amaçlı yazılmıştır. keyifli okumalar