Hassiktir lan bir abilerimiz eksikti.
Derin nefes al Nazlı derin nefes.
"Şeeey, kaç tane abim var ki?" Ürkek sorduğum soru yüzünden içeride ki bir çok kişi kahkahalara boğulmuştu.
Botan beyin yüzünde hafif bir tebessüm olsada herkese göstermemek için direniyordu.
Ezo hanımın beni koltuklardan birine yönlendirmesiyle
~♡♡♡~
Aradan saatler geçmişti ve hava kararmak üzereydi. Herkesle tanışmıştım.
Açık kumral saçlı olan amcamız Fırat, botan beyden sonra ki büyük olandı.
Diğer koyu kahverengi saçlı mavi ela gözlü olan adam ise berzan amcamdı.
Vay amcam ha fiyakalı. Yakışır.
Gülhanım yenge berzan amcanın eşiymiş ve 3 tane de çocukları varmış.
Serdar en büyük oğlan.
Celil ikinci olan.
Enes ise en küçükleriydi.Fırat bey amcanın eşinin ise adı ise dila imiş.
Onlarında 5 çocuğu varmış 4 erkek bir kız.
Ahmet
Fatih
Murat
Furkan ve son olarak da
Rozerin.Şuan çocukların hiçbiri burada değildi. Haftasonu olduğu için tatile gitmişlerdi. Ancak pazartesi günü geleceklerini söylemişlerdi.
Gelmesede olurlardı ama neyse.
"Hadi sana artık odanı göstereyim." Diyen ezo hanım ile ayaklandık.
Bizimle beraber emrinde kalkmıştı.Ezo hanım ikimizi de kolları arasına alarak yürümeye başladı.
Merdivenleri çıktıktan sonra odanın kapısına geldik.
" burası ecrinin odası, hemen yan tarafta senin odan." , " anladım teşekkür ederim." Diyerek odama girdim.
Ecrin hiç konuşmamıştı. Yarım saat sonra yemek yenileceği için hızlıca bir duş alıp giyindim. Hava zaten sıcak olduğu için kurutmamıştım.
Tam ayaklanacağımm sırada kapı çaldı. Gel komutunu vermemle ecrin içeri girdi.
Onunda duş aldığı hafif nemli saçlarından ve ve içeri girince yüzüme çarpan canlı duş jeli kokusundan anladım.
Vay amk sen ajan olmayı hiç düşündün mü Nazlı?
Bana doğru yaklaşarak elimi tuttu. Saç tellerimden ayak tırnaklarıma kadar bir ürperme hissettim.
Sen iyi değilsin!
La bi kes. Urfalı tarafımı çıkartma Bana.
Bak Nazlı, seninle diğerleri gibi düşmanmış gibi konuşmayacağım ya da öyle davranmayacağım." Dedi.
Aman ne rahatlattın ecroşcum.
Gülümseyerek ellerini sıktım "bende öyle sonuçta sizi tanımıyorum ve inan bana asla senin yerini almak gibi bir düşüncem yok."dedim.
" zaten yapamazsın." demesiyle dumura uğradım. Hani ateşkes imzalamak için buradaydık.Kalk osman paşa buranın dadı duzu kaçtı.
"Hadi, aşağıya inelim abimler senin için erken geldi." Diyince içimi birden heyecan sardı.
Sen çok sevinmede.
Kıskanma pis iç ses. Fesat karı seni.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
ÜVEY Mİ NE!
RandomGerçek ailem kurgusudur. Noktalama ve yazım yanlışı olabilir. Eğlence amaçlı yazılmıştır. keyifli okumalar