Jennie's pov;
Jisoo'ya olan biteni anlattığım an şoka girmiş, hatta ilk başta şaka yaptığımı düşünmüştü. Ama gerçeği öğrenince bana, böyle bir şeyi nasıl kabul ettiğimi anlamadığını söylemişti.
Olan olmuştu bir kere...
Zaten bir ay sonra okulun düzenlediği birkaç günlük kampa gidecektim ve bunun için bir partnere ihtiyacım vardı. Çünkü o kampa dört ay önce, eski sevgilimle birlikte yazılmıştım ama ayrıldıktan sonra sildirmeye fırsatım olmadı.
Bilirsiniz işte... Ayrılık acısı çekerken diğer şeyleri düşünecek hâlde olmazsınız... Hem, adımı sildirmeye gittiğimde otobüs biletleri ve kalacağımız yere kadar her şey ayarlandığı için, okul birliği bunu kabul etmemişti...
...
"Birkaç gün sonra..."
Ders bitiminde, kafeteryada oturmuş kahve içerken Jisoo'nun son dersten çıkmasını bekliyordum...
Sıkılmıştım. Telefonumda biraz gezinirken saate baktım, akşam sekizi gösteriyordu...
Yanaklarımı şişirip oflarken, kafeteryaya Rosé'nin girdiğini gördüm. Göz göze gelince kaşlarını kaldırıp gülümseyerek yanıma geldi. Elinde gül demeti vardı. Tebessüm ettim;
J: Jisoo'yu gerçekten seviyor gibi görünüyorsun...
Yanakları hafifçe kızarırken bakışlarını kaçırdı. Elinin üstünü patpatladım;
J: Çekinmene gerek. İkiniz adına da mutluyum... Yalnızca, onu üzme olur mu ?
Başını yavaşça sallayıp gülümsedi.
Ayağa kalkıp, çantamı koluma takarak derin bir iç çektim;
J: Eh, bana müsaade o zaman... Jisoo'yu gördüğünde eve gittiğimi söylersin, size iyi eğlenceler...
Diyerek omzunu sıktığımda, yarım bir şekilde arkasını döndü;
R: Sen de bize katılsaydın keşke ?
Gülümsedim;
J: Teşekkür ederim, siz eğlenin baş başa. Ben biraz ders çalışacağım...
Başıyla onaylayıp;
R: Peki, görüşürüz.
Dediğinde, ben de veda ederek fakülteden dışarı çıktım ve Jisoo'ya beni merakta bırakmamasını söyleyen birkaç mesaj atıp, iyi eğlenceler diledikten sonra otobüs durağına geçip beklemeye başladım...
...
Otobüse bindiğimde, arkadaki boş koltuktan birine oturdum ve başımı cama yasladım.
Tam gözlerimi kapamış müzik dinliyordum ki, o sırada titreyen telefonuma eğilerek baktım;
Lisa arıyordu...
İstemsizce gergin bir şekilde yutkundum. Acaba onunla yatmamı mı isteyecek ?
Ayy ! Açmasam mı ki ?
Eğer yatmak istediğini söylerse ne diyeceğim ? Tamam, onunla bir anlaşma yaptım ama şu an nedensizce geriliyorum...
Yutkunarak, elim titrese de açtım;
J: Efendim ?
L: Alo, Jennie. Neredesin ?
Tanrım...
L: Alo ?
Gözlerimi kapatıp sessizce yutkundum;
J: Otobüsteyim, dersim yeni bitti eve gidiyorum...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do Not Connect +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
Fanfiction"L: İstediğimiz zaman sevişeceğiz. Birbirimizin seks partneri olacağız. Aynı mekânda olmasak bile birbirimizi arayıp, bir şekilde buluşup yatacağız. Ama... J: Ama ? L: Asla bağlanmak yok..." !! UYARI !! Lisa'nın pipisi var teşekkürler.