13

745 60 13
                                    

Jennie's pov

Okulun önünde Lisa ile buluştuğumuzda, morali bozuk görünüyordu.
Öyle ki, yola çıkana kadar pek konuşmamıştı ve ben de bunaltmamak için, ona ne olduğunu soramamıştım...

Onu daha fazla böyle görmeye dayanamadım ve nihayet sordum;

J: İyi misin, bana anlatmak istediğin bir şey var mı ?

Önce şaşkınca yüzüme baktı;

L: Huh ?

Yutkundum;

J: Moralin bozuk gibi ?

Ardından buruk bir tebessüm etti;

L: Sorun yok, iyiyim...

İyi olmadığı her hâlinden belliydi...

Yine de anlayış göstermek için ben de hafifçe tebessüm ettim ve;

J: Peki...

Dedim.

Kısaca başını salladığında, ben de sallayıp önüme döndüm.

...

Yola çıkalı bir saat olmuştu ve önümüzde iki saat daha vardı...

Lisa tarafından omzum dürtülünce, ona doğru döndüm.
Elinde kulaklık vardı ve tekini bana uzatıyordu;

L: Benimle şarkı dinlemek ister misin ?

Şaşırmıştım. Fakat teklifini, gülümseyerek kabul ettim.

O da gülümsemişti ve nihayet morali düzelmişti...

İkimiz de kulaklığı taktıktan sonra şarkıyı açtı.

İlk üç şarkının ardından başını omzuma yasladı, kollarını göğsüne bağladı ve gözlerini kapadı.

Bana sarılarak uyuduğu gece aklıma geldiği için heyecanlandım. Kalbim çok hızlı atmaya başladı. Umarım duymaz...

...

Lisa's pov

Evden çıkmama yakın Mathilda, yüzsüzlüğü abartıp evime kadar gelmiş ve karşımda ağlayıp bir ton zırvalamıştı.

Tabii ki yine gerekeni yapıp, onu kovmaktan beter etmiştim ama canımı fena sıkmıştı ve ister-istemez Jennie'ye de yansıtmıştım...

Doğal olarak asılmış suratımın nedenini sordu ama, onun da canı sıkılmasın diye anlatmadım. Sonrasında ise, arayı yumuşatmak için gülümsemeye çalışıp, kulaklığımın tekini uzatarak şarkı dinlemeyi teklif ettim.
Çok mutlu olmuştu ve hemen kabul etti.

Sinirlerim gerildiği için ve sabah erken kalkıp akşamdan kalma olduğum için, epey yorulmuştum. Bu yüzden biraz olsun dinlenebilmek adına, Jennie'nin omzuna yaslanarak gözlerimi kapadım.

Belli ki şaşırmıştı ama saniyeler sonra kalp atışları kulağıma gelince, ister istemez heyecanlandım.

Sakin ol Lisa, duygularına sahip çık...

...

Jennie's pov

İki saatin sonunda kamp alanına varmıştık...

Lisa'yı uyandırmak için, elimi omzuna götürdüm;

J: Lisa, uyan hadi. Geldik...

Hafifçe mırıldanıp, eliyle bir gözünü ovarak başını kaldırdı. Kısaca esnedikten sonra göz göze geldik.

Gülümsedim, o da gülümsedi. Fakat saçının kabardığını görünce, kendimi tutamayıp kıkırdadım.

Bakışları şaşkın bir hâl aldı;

Do Not Connect +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin