Jennie's pov
Rahatladığımızda dudaklarımızı ayırmış, nefes nefese kalmış birbirimize bakıyorduk...
Fakat Lisa, dinlenmek için başını birden omzuma yasladı.
Şaşırmıştım ve ne tepki vereceğimi bilememiştim.Elimi havaya kaldırıp bir süre düşündüm. Sonrasında ise tereddüt etsem de, elimi saçlarına indirerek okşadım.
Dinlenir dinlenmez kamp konusunu açmalıyım...
...
Lisa's pov
Bir saat önce berbat bir telefonla tüm sinirim alt-üst olmuştu. Eski sevgilim, sanki beni piçin birine tercih etmemiş gibi yüzsüzce, üç yıl sonra aramıştı...
Elbette öfkeden deliye döndüm ve hiçbir şekilde benimle irtibata geçmemesini söyledim. Çünkü kurulu bir düzenim vardı ve Jennie, istediğim şeyleri fazlasıyla karşılıyordu. Mathilda'yı tam unutup hayatıma odaklanmışken, birden çıkagelmesi hiç hoş olmadı...
Onu tanıyorum, istediğini elde edene kadar peşini bırakmazdı. Ve bu da demek oluyor ki; çok yakın zamanda benimle yüz yüze gelecek ama ben ise, onu başımdan def etmek için elimden geleni ardıma koymayacağım !
Jennie'nin omzuna başımı yaslayarak hem dinleniyor, hem de Mathilda'yla yaptığım telefon görüşmesini düşünüyordum...
Birden elini saçlarımda hissedince, kalbimin hızlandığını fark ettim.
O sırada yutkunarak, içimden kendi kendime gergince geçirdim;
"Hadi ama Lisa, Jennie'nin sana iyi geldiğini biliyorsun. Bırak şimdi aptal exini, âna odaklan..."
Derin bir nefes aldım ve bedenimi biraz daha yaklaştırıp, yüzümü boynuna gömerek gözlerimi kapadım...
...
İkimiz de kendimize gelince, hızlı bir şekilde giyinip toparlandık.
Kemerimi taktığımda, aklıma gelen şeyle birlikte sandalyeme otururken sırıttım;
L: Ani ziyaretin hoşuma gitmedi değil. Ama bir daha ki sefere daha güvenli bir yer seç, ya da arkandan kapıyı kilitle. Birinin bizi basmadığına şükretmeliyiz...
Kıkırdayıp yanıma geldi ve bana dönük bir şekilde masama oturdu;
J: Tamam annecik, sonraki sefer dediklerine uymaya özen gösteririm...
Deyip göz kırptı. Ben de gözlerimi devirerek güldüm.
Boğazını temizledi;
J: Lisa, sana bir şey söylemem gerek...
Ciddiyetle yüzüne baktım;
L: Dinliyorum...
J: Sex partneri anlaşmamızda benim de şartlarım vardı, hatırlıyor musun ?
Tek kaşımı kaldırıp mırıldandım;
L: Hm ?
J: İlkini önümüzdeki cuma gerçekleştirmek istiyorum...
Devam et der gibi başımı salladım.
J: Zamanında okulun düzenlediği kamp tatiline yazıldım ve katılan kişiler bu tatile çift olarak gidecek...
Dediği şeyi duyunca kaşlarımı çattım;
L: Saçmalık. Bunu kabul edemem...
Yüzü asılmıştı... Üzgünce yutkunarak devam etti;
J: Merak etme, senin kuralını çiğnemeyeceğiz. Yalnızca benimle gelmeni rica ediyorum.
Başımı olumsuz anlamda sallamak üzereyken, iç sesim beni durdurdu;
"Mathilda'yı görmemek için iyi fikir..."
Düşündüm. Kulağa mantıklı geliyordu. Ayrıca Jennie, koyduğum kuralı çiğnemeyeceğimizi söyledi...
Uzun süre düşündüğüm için cevap vermediğimde, yüzünün daha çok asıldığını gördüm.
Yorgunca iç çekerek sandalyeme yaslanıp, ellerimi başımın arkasına yerleştirdim;
L: Kaç gün sürecek ?
Umutla gözlerime baktı ve heyecanlı bir şekilde yanıtladı;
J: Üç gece diye biliyorum. Cuma akşamı yola çıkacağız, Cumartesi sabahı orada olacağız ve Salı sabahı tekrar yola çıkıp okulun kapısında dağılacağız. İstersen okul birliği başkanından detayları öğrenebilirim ?
Başımı olumsuz anlamda salladım;
L: Gerek yok. Madem kuralımızın dışına çıkmayacağız, öyleyse kabul ediyorum. Son zamanlarda yorgun ve gergin hissediyorum. Bir tatile ihtiyacım var gibi görünüyor...
Kocaman gülümseyerek, ellerini çocuk gibi birbirine çırptı;
J: Harika ! Güzel bir tatil olacağını sana temin ederim. Temiz hava iyi gelecektir...
Kısaca başımı salladığımda, gülümsemeye devam ederek çantasını masadan alıp koluna taktı ve yere indikten sonra, elbisesinin eteğini düzeltti;
J: Tamam o zaman. Cuma günü okulun önüne servis gelecek ve akşam onda kamp alanına gitmek için yola çıkılacak...
L: Pekâlâ küçük hanım, haberleşiriz.
Fazla heyecanlıydı, yanıma geldi ve ellerini omzularıma koyarak yanağımdan öptü.
Geri çekilirken şaşkınlıkla kaşlarımı kaldırdım;
L: Neden öptün ?
Yanakları kızarırken, baş parmağını hafifçe ısırarak bakışlarını kaçırdı;
J: Şey... Çok heyecanlandığım için ne yapacağımı bilemedim. Teşekkür ederim...
Her zamanki gibi kızardığında sevimli görünen yüzüne dayanamayıp, çenesini nazikçe kavrayarak tebessüm ettim;
L: Sorun değil. Çocuksu hallerin çok hoş...
Kaşlarını kaldırıp, gözlerimin içine masum ama bir o kadar şapşal bir bakış attı.
O an kalp atışlarının hızlandığını duydum. Demek ki tek taraflı değilmiş...
Ne diyorum ben ?
Dudaklarından titrek bir nefesi dışarıya doğru bırakırken, geri çekilerek gözlerini kaçırdı ve boğazını temizleyip saçını kulağının arkasına sıkıştırdı;
J: Oh, gitsem iyi olacak...
Ben de aynı şekilde bakışlarımı kaçırırken başımı salladım;
L: Tamam, Cuma'ya kadar hazırlığımı yaparım ben de...
Kısaca başını sallayıp tebessüm etti;
J: Görüşürüz, dikkat et kendine.
Ellerimi cebime sokup, sebepsiz yere gerilen vücuduma aldırış etmemeye çalışıp aynı şekilde tebessüm eşliğinde başımı salladım;
L: Sen de dikkat et kendine, görüşürüz...
Odadan çıktığında, oflayarak omuzlarımı düşürüp alnımı sıvazladım;
L: Ne yaşandı az önce ?
♣♣♣♣♣♣♣♣♣♣
Geçiş bölümü gibi oldu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do Not Connect +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
Fanfiction"L: İstediğimiz zaman sevişeceğiz. Birbirimizin seks partneri olacağız. Aynı mekânda olmasak bile birbirimizi arayıp, bir şekilde buluşup yatacağız. Ama... J: Ama ? L: Asla bağlanmak yok..." !! UYARI !! Lisa'nın pipisi var teşekkürler.