Ulan iki gündür nasıl da ard ardına, çatır çatır bölüm atıyorum 🥰 İyi ki varım he 🤡🗿
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~Jennie's pov
Gece aniden Dylan tarafından gelen mesajla, tam uykuya dalacakken uyandırıldım.
Mesajda yarın bir kafede benimle konuşmak istediği yazıyordu...
Onaylayıp ertesi gün erken bir saatte yanına gittiğimde, önce neler olduğunu sordu. Elbette patronuma anlatmadım. Yalnızca özel hayatımla ilgili birtakım problemler yaşandığını dile getirdim. Kendisi ise bu durumu anlayışla karşılayıp, bana sınırsız izin verdiğini söyledi...
Dylan sayesinde biraz olsun moralim yerine gelmişken, Jisoo'yu arayarak bir isteği olup olmadığını sordum. O ise kafama göre takılmamı, bu akşam mesaiye kalacağını söylemişti.
Jisoo da tıpkı benim gibi işyeri açmadan önce, kendini geliştirmek için bir yerde kısa süreliğine çalışıyordu...
(Bu gereksiz bilgi için tşkler Jen...)
Akşamüstü eve geçtim ve pek iştahım olmasa da, kendimi zorlayarak bir şeyler yemeye başladım. Yerken, kafam dağılsın diye sosyal medyada gezinmeye başladım. O sırada telefonuma bilinmeyen bir numaradan mesaj geldi.
Şaşkınca mesaja tıkladığımda, önüme direkt bir fotoğraf çıktı.
Fotoğrafta bir mekân ve mekânın içinde ayakta duran Lisa, karşısında da elini yanağına yaslamış ve Lisa'nın elini kendi kalbine götürmüş bir kadın vardı...
Görür görmez şok oldum ve gözlerim doldu. Fotoğrafın altında ise şöyle bir mesaj metni vardı;
"Onlar birbirilerine aitken, aralarını bozup ikinci kadın mı olacaksın ? Git ve kendi dengin biriyle takıl, ucuz velet !"
Telefon elimden düşerken, elimle ağzımı kapatarak hıçkırıklarımı bastırmaya çalıştım. O sırada evde duyduğum sesle irkildim ve arkamı döndüm. Alnıma doğru inen kalın sopayı görmemle, gözlerimi büyüterek korku içinde çığlık atmam bir oldu...
~
Lisa's pov
Saatlerdir uçurumun kenarında süratle araba sürüyor, Rosé'nin veya herhangi birinin aramalarını meşgule atıyordum...
En sonunda dayanamayıp, arabayı kenara park ederek başımı koltuğa yasladım ve çenem titrese de telefonu açtım;
R: Lisa neredesin sen ? Niye açmıyorsun telefonunu ?!
Cevap verecek hâlde değildim. Yalnızca hıçkırarak;
L: C-chaeyoung...
Diyebildim...
R: Ağlıyor musun sen ?
Başımı direksiyona yaslayıp, iç çeke çeke ağlamaya başladım.
R: Lisa, neredesin söyle de alayım seni ? Bak iyi değilsin biliyorum. Ne olur yanlış bir şey yapma güzelim...
Başımı direksiyondan kaldırıp burnumu çektim;
L: Chaeyoung ben iyi değilim. Yalvarırım yanıma gel...
R: T-tamam... tamam sakin ol, konum at ve hiçbir şey yapmadan beni bekle...
L: Tamam...
Diyerek telefonu kapattım ve hemen konumumu attım...
~
Jennie's pov
Gözlerimi açtığımda, vücudumun her yeri uyuşmuş ve ağrıyordu...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Do Not Connect +18 (Jenlisa G!P) ✓tamamlandı✓
Fanfiction"L: İstediğimiz zaman sevişeceğiz. Birbirimizin seks partneri olacağız. Aynı mekânda olmasak bile birbirimizi arayıp, bir şekilde buluşup yatacağız. Ama... J: Ama ? L: Asla bağlanmak yok..." !! UYARI !! Lisa'nın pipisi var teşekkürler.