(*הפרק כולל בעיקר הצלפות וסמאט לכן ניתק לדלג אם אינכם קוראים דברים כאלה*)
פתחתי את עיניי באיטיות. ידיי ורגלי כאבו ואיפה שכתבו האות T היה כאב נוסף. גרוני שרף. הסתכלתי סביבי, אין את מאל בסביבה.
"קמת?-" ליבי זינק בבהלה שראיתי נער שזוף בן 20 לחיו, שרירי עם קוביות שמשורטטות בצורה מושלמת על ביטנו, שיערו שחור פאקבוי מתולתל גולש על פניו. הוא לבש רק מכנסי ג'ינס שחורות מלאות בקרעים ועיניו הירוקות סוקרו את פניי.
"תומאס" ניסיתי לומר אך כל מה שנשמע זה 'האמממ'
"התגעגעת אליי, בייב?" הוא שאל בקולו החלומי.
לא הגבתי, רק הסתכלתי עליו במבט של סליחה.
"תחסכי ממני, אני הולך לקרוא למאל."
"האמממממ" ניסיתי לעצור אותו אבל הוא כבר יצא מהחדר"בוקר טוב, בובה קטנה שלי" מאל נכנסה לחדר וליבי פעם בחוזקה.
"זמן להוציא את הבד מהפה" רק עכשיו שמתי לב שהתפוח התחלף בבד. היא שמה לי בפה ספסל שיניים ומתחה, כל מתיחה הפה נמתח יותר עד שהשפתיים שלי התחילו לדמם. מאל הוציאה את הבד "שלא תנשכי אותי, בובה" היא אמרה וסגרה את הספסל. הרגשתי תחושה של שיחרור בפי.
"גברת מאל..." קראתי
מאל גלגלה עיניים בחרטה "כן?"
"מה תומאס עושה כאן?"
"גם לו מגיע לדעת מה עשית"
"אז למה אתם לא רוצחים אותי וזהו?"
"כי אנחנו לא את" אמרה והלכה לכיוון השרשראות 'בבקשה שלא תמתח. בבקשה שלא תמתח.' היא שחררה. "תסתובבי על הבטן. ראש למטה, טוסיק למעלה." פקדה.
עשיתי כדבריה.
באנג
הצלפה חזקה בגבי. לא שמתי לב שהיא הספיקה לקחת שוט. אני זועקת בכאב.
באנג עוד אחת ואני מוציאה את נשמתי.
באנג
באנג
באנג
היא צולפת באכזריות וגופי נשמט מדמם על המיטה.
באנג. עוד הצלפה. קולי כבר כאב מלזעוק. אני מעדתי לרצפה לא יכולה לקום. מאל תפסה את שערי ומשכה אותי בחזרה למיטה. הדלת נפתחה בכל חריקה, ניסיתי להסתכל הצידה לראות מי זה באנג "אההה" זעקתי בכאב.
"תחת למעלה!" זיהיתי את הקול של תומאס.
אני נסיתי להרים את התחת, כל הגוף כאב לי ודימם ומשהו עבה נדחף בכוח ובמהירות.
גנחתי מכאב.
"אוי זה כואב לך?" התגרה בי תומאס ודחף את הזין שלו יותר עמוק.
גנחתי. הוא שם את ידיו על הכריות שלי ושיחק בהן תוך כדי שהוא ממשיך לדחוף יותר עמוק.
"דמאט." גנחתי. "תומאס- אומיגדדד"
"את רוצה שהוא יפסיק?" שאלה מאל
"לא גברת מאל" מיהרתי להגיד. זה לא שנהנתי מזה, ידעתי שרע יותר יקרה אם אגיד כן. הזין שלו יצא לאט לאט מהתחת שלי "א- אני-" מילמלתי.
"תרגעי, בייב. לא הפסקתי." הוא סימן לי להתקרב, אני צייתי והתקרבתי אליו. תומאס ליקק את שפתיו, התקופף ונשק לי את הכוס. התכווצתי בגניחה. הוא ליקק את כוסי ואני מרגישה את רוקו החם מלקק את שיערותי.
הוא מצץ אצבע אחת ודחס אותה לתוך החור.
"אומיגדד-"
הוא חייך. הוציא את האצבע והכניס שתיים עמוק בתוך החור. אני הרגשתי נוזל חמים יוצא עם על תנועה של אצבעותיו. האצבעות יוצאות והזין שלו מחליף אותן.
הרגשתי איך הזין שלו פמפם בתוך גופי.
גנחתי והוא חייך.
"יש לי הפתעה בשבילך" הוא אמר, הוציא את הזין שלו מתוכי וקרב אותו לפי "המציצה הראשונה שלך."
"מה??" קולי נשמע חזק יותר מהצפוי.
הוא חייך מרוצה.
"תומאס אני לא הולכת למצוץ לך!"
"אנחנו לא שואלים אותך, לילה" צעקה מאל
הוא הצמיד את זין שלו לפה שלי "תמצצי לי"
אני פתחתי את הפה בחוסר רצון ומצצתי את קצה הזין שלו.
"הכל, בייב" הוא דחף את הזין שלו עמוק לתוך הפה שלי. נחנקתי מהעובי שבתוך פי. "תמצצי לי!!!"
מצצתי בחוסר רצון את האיבר הגדול שבפי.
גניחות נשמעו ממני בזמן שאני מצצתי את איברו ועם כל גניחה הוא רק הסתפק יותר.
הוא דחף עמוק יותר ואני נחנקת בגניחה ועוצמת את עיניי.
"תומאס" שמעתי את מאל ולא ידעתי אם אני מרגישה הקלה או פחד. "תוציא תזין שלך. זה תורי." הזין יצא מפי ואני התנשמתי בחוזקה לאוויר.
אך בפועל לא היה לי שנייה לנשום. מאל התיישבה עליי ורגליי צנחו בכאב.
היא העבירה את היד שלה על החריטה שעשתה לי קודם. הסתכלתי וראיתי שרשום rip מתחת לאות T, עיניי התמלאו בדמעות.
"אוי אל תהפכי לי רכרוכית עכשיו."
עצרתי בכוח את הדמעות "גברת מאל..."
"לא. זה תורי לדבר. " היא שמה את ידה על פי "גם כשתצאי מהחדר הזה חייך יהיו גהנום. כולם יודעים מה עשית ומי שיהיה בעדך ימות במקום. את לא תצאי יותר למשימות, להפך- את תשבי ערומה בקולר לידי בישיבות ואת תהיי צמודה אליי כמו חיית מחמד קטנה. אבל את לא שומרת, אין לך אקדח. ושמך משתנה." היא עוצרת ואני בולעת את רוקי בכבדות "ברוכה הבאה, חיית מחמד קטנה שלי."
YOU ARE READING
LAILA
Misteri / Thrillerאזהרות טריגר: סקס, אונס, עינויים, סמים, שפה בוטה *גרסה מחודשת 2024* לא התגעגעתי למאל. אם היו שואלים אותי "לילה, מה את הכי רוצה עכשיו?" מעולם לא הייתי עונה מאל. אז למה היא קפצה הרגע מהמתנה הענקית הזאת? מאל היא לא מה שאתם חושבים, האמינו לי. מאל היא המ...