"Bırakın beni!" Kolumdan tutup beni sürükleyen kişilere doğru bağırdım. Biri bir kolumdan tutmuş diğeri öbür kolumdan tutmuş beni ambulansa bindirmeye çalışıyorlardı. Komşulardan birisi şüphelendiği için siktiğimin hastaneyi aramıştı ve gerçek olduğunu idda ettiği şeyleri söylemişti.
"Deli değilim ben. Beni nereye götürüyorsunuz? Lütfen beni bırakın!" adamlar ne dediğimi umursamadan beni bir şekilde ambulansın içine koydular ve bir yere oturtup sakince konuşmaya başladılar.
"Etraftaki bir çok kişi senin şizofren olduğundan şüpheleniyor. Bu yüzden seni hastaneye götürüp bunun doğru olup olmadığına bakacağız. Ama merak etmeyin hiç bir şey olmayacak korkmanıza gerek yok biraz sakinleşin" dedi yanımdaki kadın doktor. Ve buna inanabiliyor musunuz etrafımdaki ailem gibi gördüğüm insanlar benim şizofren olduğumdan şüpheleniyorlardı! Cidden alakası yoktu.
Sadece bazen halisilasyon gibi bir şeyler görüyorum ama gerçek olup olmadıklarını bile bilmiyorum herkes benim delirdiğimi düşünüyor ama ara sıra halisilasyon görmek doğal bir şey bunun şizofrenlikle bir ilgisi yok yada ben öyle sanıyorum.
Kısa süre sonra beni bir akıl hastanesine götürdüler ve bir kaç test için beni bir yere götürdüler. Uzun bir süre sonra ordan çıktım. Test sonuçlarının yarın geleceğini söylediler acaba gerçekten de akıl hastası mıydım? O gördüğüm halisilasyonlar şizofreni yüzünden miydi?
Bu aralar geceleri odamdan çıkmaya korkuyorum açıkçası. Çünkü gece ne zaman odamdan çıksam birilerini görüyorum salonda, mutfakta, koridorda, çalışma odasında... Sürekli bir şeyler görüyorum bazen yaratığa benzer şeyler bazende gerçek bir insan. Odam en güvenli yerim değil tabii. Bazen yatağımın ucunda oturmuş bir şey görüyorum ama ondan bir süre sonra korkmamaya başladım onunla konuşuyorum o gerçek biri gibi.
.
.
.Slm bu benim 2. Ficim ilk ficim Love And Revenge | Taekook'du ve o ficden sonra Right Person | Taekook adlı ficimi yazıyordum ama fici yazarken çok sıkılıyordum ve hiç okunmuyordu o yüzden sildim maalesef
Bu fic inşallah güzel olur bu bölüm kısa oldu ama öbür bölümleri uzun yaparım
Nys bb💜
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schizophrenic's Dream | Taekook
FanfictionŞizofren olan Jungkook'u akıl hastanesine kapatırlar ve Jungkook orada ruh eşini bulur...