Keşke ficin bölüm isimlerini sayıyla değilde bölümle ilgili şeyler yapsaydım diye sürekli aklımdan geçiriyorum ama dönüşü yok artık
.
"Bunu neden yaptın Jeon Jungkook?"
Sabah erkenden kalkmış ve gece boyunca Taehyung ile birlikte uyumuştum. Küçük bir kız çocuğunun çığlıkları kulağımda yankılanıyordu ve bana sürekli 'bunu neden yaptın' diyordu. Küçük kız bağırmaya devam ederken bende kulaklarımı kapayıp sesi azaltmaya çalışıyordum.
"Sus artık!"
"Sen katilsin benim annemi öldürdün ucube!"
'Annemi öldürdün' derken ne demek istiyordu bu? Chaein'in bir kızı mı vardı yani? Tanrım ne diyorum ben bunlar sadece bir hayal ama gördüğüm şeyin ya gerçeklikle bir alakası varsa?.
"Yalvarırım artık sus...özür dilerim isteyerek olmadı!"
Küçük kız kafamın içinde çığlıklar atıp ağlamaya devam ediyordu. Artık dayanamamıştım ve bende olduğum yerde bağırıp susmasını sağlamaya çalışıyordum ama olmuyordu. En sonunda Taehyung seslerimi duyup uyanmıştı.
"Bu saatte ne oldu Jungkook?" Taehyung uykulu haliyle homurdanarak uyandı ve kafamın içindeki seslerde gitmişti. Tam da yanımda duran telefonumu açıp saate baktım. Saat daha 06:43'dü sabahın bu saatinde kafamın içinde hayal kurduğum sesler yüzünden uyanmış, Taehyung'u da uyandırmıştım resmen.
"Kabus mu gördün?" dedi Taehyung.
"Sayılır...senide uyandırdığım için özür dilerim" dedim ve yataktan yavaşça kalkıp pencerenin kenarındaki büyük boşluğa oturdum. Hâlâ yağmur yağıyordu. Yağmur damlasının pencereye çarpıp diğer yağmur damlasıyla birleşmesini izledim. Bu bana hayatı anımsatmıştı bir bulut tanesinden doğarsın, büyüyünce yere düşüp kendi hayatına bakarsın ve bir başka yağmur damlasıyla yaşayıp onunla ölürsün...
Yağmur damlalarının pencereye çarpmasını izlemeye devam ederken Taehyung'un tekrar uyuduğunu farketmiştim uykusu benimkinin aksine çok ağırdı. Oturduğum yerde onun yüz hatlarını incelerken uyumadığını farketmiştim. Gözünü açmış bana bakıyordu bende hemen gözümü başka yere çevirip ona baktığımı anlamamasını sağlamıştım. Tanrım ama bu hâlâ bana bakıyordu ve bu beni ciddi anlamda rahatsız etmişti.
Tekrardan pencereye bakıp içimdeki düşüncelere dalmıştım. Gözlerimi kapatıp pencereye çarpan yağmuru hissetmeye başladım. Ama o yağan yağmur su değilde Chaein'i öldürdüğümde yere dökülen kanları gibi hisssettim. Çok rahatsız edici bir histi ve bunu fazlasıyla hakettiğimi düşünüyordum çünkü ben katilim.
Neden bir papatyaya kıydın?
Biliyor musun papatya ölümün simgesidir! Biri öldüğü zaman mezarında papatyalar açar çünkü o kişi artık insan değil bir çiçektir ve sen bir papatyayı öldürdün
Geçen gün bana bunları söyleyen kız hâlâ aklımdan çıkmıyordu. Ben bir papatyayı öldürdüm... Bir papatya evet. Herkesin sevdiği, bazılarınında favori çiçeği olan papatyaya kıydım. Küçük kızın sesi kulağımda yankılanıyor ve bu benim delirmeme sebep oluyordu. Sakinleşmek için gözlerimi sıkıca yumarak alnımı cama yasladım ama ne yazık ki sesler kafamın içinde yankılanmaya devam ediyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schizophrenic's Dream | Taekook
FanfictionŞizofren olan Jungkook'u akıl hastanesine kapatırlar ve Jungkook orada ruh eşini bulur...