5 sene önce...
"Senden nefret ediyorum Chris!" diye yüzüne karşı bağırdım.
"Görüyorum ki artık bana ismimle hitap etmeye başlamışsın" alaycı bir yüz ifadesiyle bakan suratına yumruğumu geçirmemek için elimi sıktım ve bir adım geriye gittim.
"Artık sevgi sözcüklerini kullanmama gerek yok, sen her şeyi mahfettin!"
"Sana biliçsizce yapmış olduğumu söylemiştim Jungkook. Neden bana inanmıyorsun?" adımı ilk kez onun ağzında duyduğum için bir süre duraksadım ve sadece sinirden dolan gözlerimle ona baktım.
Ona karşı duyduğum sevgi artık tamamen ortadan kaybolmuştu, sevdiğim kişi güvenimi yıkmıştı. İlk tanıştığımızdaki Chris bu olamazdı, ilk aşkım olan kişi bu olamazdı.
Dün gece onu bir bardaki odalardan birinde |çok içmiş olmalı ki| çırılçıplak bir şekilde bulmıştum, üstü kendi menisiyle doluydu ve penisi çok şişmişti. Yanındaki giyinmekte olan kızdan da ne yaptıklarını anlamıştım ve artık her şey için çok geçti. O gece ağlaya ağlaya onu alıp eve götürdüm, daha ayılmadığından hiç birşey dememiştim. Sabah olunca ise gördüğüm şeyleri anlattım ve kavga gittikçe büyümeye başladı.
"Sana zerre kadar inanıyorum ama ben başkasıyla birlikte olmuş biriyle çıkamam! Neden bunu normalleştiriyorsun?" bu sefer daha fazla geriye gidip sırtımı duvara yasladım.
Kafamın içinde dönen sözler yankılanıyor, bana ne yaptığımı söylüyormuş gibiydi
'Sana ihanet etti...'
'Sevdiğin insan sana ihanet etti...'
'Tek başına kaldın, çevrende hiç kimse kalmadı. Hepsi sana ihanet etti...'
'Bunları kabullen artık. Yalnız kaldın, hiç kimsen yok!...'
'İhanet ettiler"
"Biliyorum haklısın inan ki bende pişmanım ve nasıl telafi edeceğimi bilmiyorum" az sonra olacaklardan habersiz sadece üzgün olduğunu söylüyordu aptal, benim onu affedeceğimi sanıyorsa yanılıyor çünkü ben Jeon Jungkook'um! Onun bildiği basit insanlar gibi değilim!
"Bitti. Ayrılıyoruz" diye cevap verdim açık ve netçe.
"Ne! 2 yıllık ilişkimizi hemen kesip atıyor musun gerçekten?!" evet Chris'im görüşmek üzere.
"Evet seni artık hayatımda istemiyorum Chris"
"Şimdi bitmiş olabilir ama sana yemin ederim ki bu son olmayacak, peşini bırakmayacağım Jeon Jungkook!"
Ve bu sözden sonra onun gerçek aşkım olmadığını anladım...
*
Günümüz...
"Senden nefret ediyorum Chris!"
"Hayır!"
"Dur!"
Şu an sabahın 08.19'u ve erkenden kalkıp, gece uyurken telefondan odama koyduğum ses kaydını dinliyordum. Son 1 haftadır gördüğüm kabuslar yüzünden gece konuşup konuşmadığımı merak ediyordum, bu yüzden bunu uygulamıştım ve dün olan olay yüzünden geçmiş zamandaki olayı rüyamda görmüş olmalıyım..
Onun neden böyle olduğunu bilmiyorum, tek hatırladığım o mesajı gördükten sonra gözlerimin kapanıp kendimi Taehyung'un kucağında bulmam.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Schizophrenic's Dream | Taekook
FanfictionŞizofren olan Jungkook'u akıl hastanesine kapatırlar ve Jungkook orada ruh eşini bulur...