Chapter 45 උක්කුං🐯

1.2K 221 20
                                    

.
.
.
.
.

එදා හවස් වෙනකන්ම යොන්ගියාගේ ගෙදරට වෙලා ඉදලා අපි ගෙදර ආවා....

ඒත් දැන් එදා ඒ ලස්සන මතක පිරුනු දවස ගෙවිලා මාස ගානක් වෙද්දී බොකුට්ටා හැමදාම මන් ළගටම වෙලා හිටියේ අපි දෙන්නා ඉගෙන ගන්න වැඩත් එකටම කරගෙන යද්දී...

යොන්මින් ලව් එක නැගලාම යද්දී උන්ගේ ගෙවල් වලිනුත් ඒක දැනගෙන තිබ්බා...ඒක උනේ මෙහෙමයි...
කොට බට්ටා එහෙව් වැඩ්ඩනේ...
මූ හැමදාම ක්ලාස් එක ඉවර වෙලා ගෙදරට දාන්න එන්නේ යොන්ගියා..ඒදත් ඒ වගෙම කොලදිවියා ගෙදරට දාන්න යද්දී ඇන්ටි දැකලා.. ආන්ටි කෙලින්ම කෝල් කරේ මට..!!

හෙලෝ ජන්කුක් බබා...

කෝල් එක ආන්සර් කරනකන් මන් දන්නෑ වැඩේ පත්තු වෙලා කියලා.. කවුද ඉතින් දන්නේ කුක්සන්ට කෙල වෙයි කියලා.. ඔම්මත් මට පෝන් එක ගෙනත් දීලා ලගට වෙලා හිටියේ සින් එක අහගන්න..අදනම් කුක්සන් ඉවරයි පුතෝ....

ඕ කියන්න පාක් ආන්ටී..

කවුද පුතා මේ මින් යොන්ගි කියන්නේ? ඔයා අදුරන කෙනෙක් ද?
හරි හරි හොඳටම පත්තු වෙලා තිබ්බේ..

ආහ් ඔව් අපේ ස්කූල් එකේ ඇයි ආන්ටි!

ආහ් නෑ මේ ජිමිනිට මොකක් හරි සම්බන්ධයක් තියේද එයා එක්ක..
ආන්ටි කෙලින්ම හැරුනෙ පොල් පැලේ දිහාවට...දෙයියනේ කුක්සන් රැවුලයි කැඳයි දෙකම නැති වෙන සීන් එකක් තමා තියෙන්නේ... මන් එවෙලේ ඔම්මගේ මුනයි පෝන් එක දිහායි මාරුවෙන් මාරුවට බල බල හිටියේ දෙන උත්තරේ හිතාගන්න බැරුව..

ඔම්මා!!!!!!!!

එහා පැත්තෙන් ඇහුනේ ජිමිනගේ සද්දේ..හරිනේ දැන් දෙන්නම ඉවරයි.. කුක්සනුත් කාපන් දැන්..ඒතරම් ඕකා සුවර්..මල පැන්නම ඕන මඟුලක් කරනවනේ..

ඔම්මා ඒ මගේ බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ්!!!

මට එච්චරයි ඇහුනේ මන් ටකස් ගාලා පෝන් එක තිබ්බා..දෙයියනේ මූට එච්චර ධෛර්යයක්... කුක්සන්ගේ රාජ්ජේ මූව සෙන්පති කරන්න ඕන..
පස්සේ තමා කොටා මට කියුවේ ආන්ටි ඇහුවම කෙලින්ම කියලා මට බෝයිෆ්‍රෙන්ඩ් කෙනෙක් ඉන්නවා ඔම්මා ඕන්නම් ඔයාට පෙන්නන්නම් කියලා.... ආන්ටි දැනගනිපු ගමන් ඔම්මගේ කනේ තියලා..මන් කියලා ඉතින් හරියට විස්තරයක් කියුවෙත් නෑනේ.. හපෝ අපේ ඔම්මටත් ඊට වඩා දෙයක් නෑ ඉතින්.. කෝමත් එයාට අහිංසක කුක්සන්ට වඩා ඌව වටිනවා.එයාගේ කොටබටු ජිමිනි පුතා..!

I'll Kill You👻 ( #Completed _ Taekook*)Where stories live. Discover now