'Katil 35'~
"SİKTİMİN ÇOCUĞU BİR İŞİDE DÜZGÜN YAP BE"
Bağırdığı çalışandan sonra elini suyun içinde boğulamak üzere olan adama atıp çıkardı katil
"Naber hyun-min, bak ne kadar iyi biriyim son kez bu yakışıklı yüzü göstermeden öldürmedim seni"
Nefes nefese kalmış adamın yüzüne alaulı bir gülümsemeyle bakıp bunları söylemişti katil.
"Sikik herif"
Adam yüzündeki nefretiyle katile bakarken bunlar dökülmüştü ağzından
"Çokmu şımardın sen? bak ne güzel ben sana iyilik yapıyorum"
alaylı yüzünü bozmadan konustu
"Siktiğimin piçi, yaptıkların ortaya çıkmıcakmı sanıyosun, herkes herşeyi öğrenicek, tek bir kelimemle öldürürüm seni"
Katilin yüz ifadesi değişmişti, ciddi ve sinirli bir bakış atıyodu şuan.
"tek kursunumla öldürürüm seni"Adam karşısında onu öldürebilicek bir katil olmasına rağmen fazla rahattı, ve bu katili deli ediyodu.
"Aynen susmaya devam et konuştukca canımı sıkıyosun çünkü"
Katil adamı bağlı olduğu sandalyede bırakıp kapıya doğru ilerlemeye başladı.
"Nereye 35 şimdide kaçıyomusun"
Adamın söyledikleriyle katil arkasını dönüp adama
"Ne bu ceserat bu gün? karının elimde olduğunu unutuyosun sanki, hatırlatmamı istermisin?"
"...."
"Peki hatırlayalım o zaman,
2 genç kızın ve küçük oğlun vardı birde karın.
Kızlarının ikisiylede yattım, meraklıydılar zaten bana ama en çok küçük olanı beğendim neydi ismi, ryujin?
Öyle bişeydi işte neyse küçük oruspunu birine sattım, merka etme koşa koşa gitti.
Sonra diğer kızın o kızda bizim burdakikerle sevsiyo, anlıcan ikiside oruspu oldu.
En küçük oğluna gelirsek, o tam bir baş yapıt, artık bana baba diyo biliyomusun? Geçen gün silahlarımı temizliyodum ve bana onların dikkatini çektini söyledi neden bilmiyorum ama bende izin vermiştim dokunmasına sonra birlikte silah kullanmaya gittik, biliyomusun bu hafta o çocukla tam 3 kişi öldürdüm, unuttu seni artık.
Hatta bu gün birlikte depoya gidip bir kaç adamın üstünde yeni silahlarımızı denicez. Oğlun benle mutlu ve bende onla mutlyum.
Karına gelcek olursak, onu hala elimde tutuyorum, bak ona zarar vermedim senin için"
Adam yüzündeki hayal kırıklığını oldukça belli ediyodu.
Oda katili kızdırmsaydı borçları zamanında ödeseydi.Katil arkasını dönmüş giderken adam bu sefer arkasından sitemle bağırmaya başladı.
"APTAL HERİF HİÇ BİRİ SİKİMDE DEĞİL ONLARIN.
HİÇ BİSEY YOK BENİM ELİMDE ÖLDÜRSEN NE YAZAR."Tamam bu sefer katili baya kızdırmıştı.
Elini beline atıp namluyu çıkartmıstı katil.
Adama doğru hızla yürüyordu.
Adama yaklaşıp namlunun ucunu ağzına soktu bu sefer katil.
"Biraz daha konuşucakmısın yoksa ben ağzına silah dışında başka bişey daha sokayımmı hm?"Adam hayla alay eder gibi gülüyo ve katilin sinirlerini çıkarttıırıyodu.
"Fena olmazdı biliyomusun seninkini görmek isterdim, hadi bir kere göriyim
Söz acıtmam bebeğim-"
"NE KONUŞUYOSUN SEN BE?! AMINA KODUĞUM ÇAPIN KAÇTA BÖYLE KONUŞUYOSUN?!"
Elindeki silahı adamın ağzından çıkarım anlına dayadı bu sefer ve hiç düşünmeden bastı tetihe.
Ölen adamı umursmadan çıkmış depodan.Hwang hyunjin~
"Çıldırıcağım artık kim bu 'katil 35'."
Tek olduğu odada mırıltı halinde söylemişti bunu hwang.
Bir kaç gündür bu katili araştırıyordu.
Her zaman iyi iş çıkarır ve katilin tüm oyunlarını ortaya dökerdi normalde, neden by sefer öyle olmamıştı?
Başarısızlık habercinin canını sıkıyordu, küçük ip uçlatından bile emin değildi.
Nasıl her seferin iz bırakamdan kaybola biliyordu? Büyücümüydü?
Kimdi o herif? Yada neydi?
Başını eliyle ovuşturup derin bir iç çekti hwang.
Dosyalarını toplayıp kaldırmak için ayaklandı.
Büyük kitaplığın önüne gelip en üstyeki kitaba dokundu.
Açılan dar ama oğlanın geçebileceği büyüklükte kitaplığın ortasında küçük bir bölme açıldı.
Hwang aralıkta içeri girdi ve dosyaları bir kasaya koyup kitledi.
Artık tüm dosyalar güvendeydi.
Şimdi haber bültenleri için bir konuşma hazırlaması gerekiyodu.
Masasına geri dönüp oturdu ve kahvesini yudumlamak için kupasını eline aldı hwang, fakat boştu kupa
Hepsini içmişti.
Kupayı eline alıp yeni bir kahve hazırlamak için aşağı inmişti.
Mutfağa vardığında kahve makinasında gerekli işlemi yapıp kahve hazılarken telefonundan saate bakmaya karar vermişti.
5:23
sabahlamıştı yine, ama katilden hiç bir izin bulamamıştı.
Deli ediyodu bu onu, nasıl bu kadar iyi oynaya bilirdi?
İllaki bir açık bulacaktı haberci, güveniyordu kendine.'Katil 35'~[onların ağzından]
Eve varınca elimdeki içkileri masaya bıraktım ve kabanımı çıkarıp salona oturdum.
Kendi işimi kendim yapardım evimde hizmetçi gibi şeyler olmazdı bir tek korumalarım vardır birde asistanım jennie.
Jennie kararlı ve sadık biridir ona herkesden çok güvenirim, o benim sağ
Kolum gibidir.
Koltuğa oturduğumda salona doğru jennie gelmeye başalmıştı.
Salona ulaştığında yanıma yaklaşıp
"Efendim, adını verdiniz adam şuan tüm kayıtlarda ölü gözüküyo, onun var olduna, yada doğru ismi verdinize eminmisiniz?"
Dedi.
Nasıl yani.
"Nasıl?"
Jennie elindeki dosyalara göz atıp tekrar konuştu.
"Bilemiyorum efendim belkide size bilerek başka isim verdi"
Jennienin söylediği mantıklıydı aslında, olabilirdi.
"Düşünmeliydim, tamam jennie çıkabilirsin sen"
Jennie tesekkür edip.
"Peki efendim bir ihtiyacınız olursa arayabikirsiniz"
"Teşekkürler jennie"
Rica edip çıktı, bende odama doğru ilerledim.
Bu küçük yer altı evi fena olmuyodu aslında insanlardan uzaktı hem.Odaya girince kendimi hemen yatağa attım.
Elime gelen yastığı kolumun altına koyup uyumaya başladım, üstümü bile değiştirmemiştim.
"Lee Minho olmak zor"
Dedim kendi kendime fısıltı halimde.~son~
Woaaa ilk bölüm umarım diğeri gibi olmaz. Nys iste ilk bölüm falan fistan.
Nası gidiyo hayat bende baya iyi gidiyo bu gün doğum günümdü
Evt bencede iyiki doğdum
Nys işte diğer bölümlerde görüşürüz kendinize iyi bakiiinnnn sizi seviyom öpüldünüzzzzz🩷💗🩷💗🩷🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗🩷🩷💗🩷💗🩷💗🩷💗💗🩷💗🩷🩷💗🩷💗🩷🩷💓💓💖💓💖💓💖❣💖❣💖❣💖💓💖💓💓💖💖💓💖💖💖💖💖💖💓💓💖❣💖❤💓💖❤💖💓❤💖💖❤💖❤💖❤💖❤💓❤💖💖❤💖❤💖❤💓❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤💖❤🧁🧁❤🧁❤💖❤💖❤🧁❤🧁❤🧁❤💖❤💖❤💖💖💖❤💓💓💖❤💖💖❤💖❤💖❤💓
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...