17.bölüm

205 12 30
                                    

Jinnie~

Sabah gözlerimi araladııgumda yine dünki odadaydım. Sanırım isi bitince beni burda bırakıo gitmisti. Yatakta kıprasmaaya calıstııgımda, popomda olusan agrıdan hemen durmustum.
Cok acıyordu.

"Ah, siktir!"

Ben kendi kendime söylenirken, kapı aralanmıstı. İceri giren bedene gözlerimi diktim. Minhoydu.
Kısa bir bakısmanın ardından, gözlerimi cekip yatagın gördügüm kısmına bakmaya basladım.

"Bana dön hyunjin"

Net ve emin söyledigi cümle sinirlerimi tepeme cıkarmıstı. Nasu dönücektim amına koyim.

"Malmısın sen ya! Götüm acıyo haraket edemiyorum, nasıl döniyim!?"

Sinirimi bir anda kusmustum. Kapının önünde dikilen beden burnundan gülmüstü. Bana dogru adımlamaya basladıgında, onu duyuyordum, fakat dönüo bakmadım yada bir tepki vermedim.

Yanıma yaklasan beden, elini kalcama atıp oksamaya basladı. O oksadıgını düsünsede beni canım dokundukca acıyordu.

"Ah siktir!"

Acıyla agzımdan dökülen kelimelere bu sefer kücük bir kıkırdama bırakmıstı.

Bu adam manyakmıydı?
Acıyo iste amina koyim daha ne
dokunuyosum.

"Ceksene elini ya! Acıyo iste"

Tekrar kıkırdayıp komidine uzandı. İkinci cekmeceden bir krem cıkarıp komidinin üstüne bıraktı. Sonrada ellerini altımdaki sorta uzattı.
Dur bir saniye bu beni genemi sikicdkti.
Götüm baska bir saldırıyı kaldıramazdı artık.

"Minho.. cıkarma.."

Kısık sesle söyledigim seye sıeıtıyordu.
Malmisin amina koyim, Niye her boka sırıtıyosum. (yazarun icsessi amm)

"Krem sürmem lazım bebegim, yoksa daha cok acı cekersin"

Kısa bisekilde ofladıktan sonra sortumu cıkarmasınu izledim. Her ne kadar dün herseyimi görmüs olsada utandırıcıydı iste. Tanrım.. yanaklarımdaki kızarıklıgı hissesiyordum bile.
Neyseki o bunu görmüyordu.

Eline kremden biraz alıp, dikkatlice kalcama sürtü. Soguk krem tenime temas edince istemsiz irkilmistim.
Fakat cok kötğ degildi. Eline aldıgı kremi, güzelce yedirdikten sonra son kez kalcamı sıkıp elini cekmisti.
Ve bu baya acıtmıstı. Ben acıyla gözlerimi kısarken o pic gülüyordu.
Bilerek yapıyodu iste, cok belliydi.
Pic adam acı cekmemden zevk alıyodu.

Kremin kapagını kapatıp yeri koyduktan sonra, yanıma oturdu.
Bende sortumu düzeltip oturur pozistona gwcmeye calıstım. Ve basaemıstımda. Cok acıtsada oturuyordum iste.

"Umarım bir daha esyalarımı karıstırmaman gerektigini anlamıssındır. Ve ismimi ögrenmissin, aferin"

Kafamla hepsini onaylayıp ellerimle oynamaya basladım. Onunla yanyana durmak bile yanaklarımı kızartıyordu.
Normalde bu kadar utangac biri degildim, fakat suan oldugum durumda normal degildi.

"Acıktınmı?"
Sordugu soruyla düsüncelerimden ayrılmıstım. Ve deli gibi actım.
Teklifi red etmicektim. Evdeyken oek fazla bisey yiyen biri degildim geceleri kacak ramenler yemesem belki suan burda bile olmazdım. Ve yemek konusunda cok seciciydim, herseyi yemezdim.

"Evet"

"Peki hadi asagı inelimde yemegini ye"

Tekmi yicektim?

"Sen yedinmi?"

Ayaga kalktı ve bana elini uzattı.
Elimi istemsizce eline götürdüm, ve tuttup ayaga kalktum.

"Sabahlaru kahvaltı yapmak pek tercigim degil"

Göt adam
Bir bok yapma ztn sen amk. Odun gibi yasa git bu dünyadan.

Umarım kahvaltıda sacma salan biseyler yoktur. Yada en azından sevdigim biseyler vardır.

Asagı inerken düsündügüm seyler son basamaga bastıgımda kaybolmustu.
Cünkü masada benim hayatumda görmedigim cesitlwrde bile yicekler vardı. Hepsini yersem patlarmıydı?
Büyük ihtimalle yiyemezdimde.
Kücük adımla gecip masaya oturdum ve hic düsünmeden yemegime basladım. Minho ise ceketini almak icin uzadıgında durup ceketi yerine geri bıraktı. Adımalrınu bana yönelttiginde, kafamı kaldırıo ona baktım.
Adımalrı bitince karsımdaki sandalyeyi cekip oturdu, ve hicbisey demeden suratıma bakamya basladı. Bende ona bakıyordum. Anlamadıgımı belirten bakıslarım umrunda degil gibiydi.

"Yesene hadi"

Versigi kamutla bana neden baktıgını hic umursamadan kahvaltımı yapamay basladım.

Cok bisey yememistim. Ama karsımdaki katil bey bana beni yicek gibi bakıyodu. Benden cok doymustu aq. Ben yemegimi bitirp ayaklanınca oda ayaga kalkıp ceketini aldı.
Ve arkasını dönüp görüsürüz bile demeden kapıya yürüdü.
Yaptıfı aeye sinir oldugum icin arkasından bagırdım.

"Hey! İnsan bir görüsürüz falan der"

Biraz duraksayıp arkasınu döndü.
Bana dogru yürüyüp önümde durdu ve dudaklarıma kücük, kacamak bir öpücük kondurup dısarı cıktı.
Bense hala öpücügü düsünüyprdum...

Niyet ettim su fici bitirip baska bir fice baslamaya.
COM SIKILIYORUM BUNA BÖLÜM YAZARKEN VE BENCE HİC GÜZSL İLERLEMİYO.
Final hakkındada en ufak fikrim yok.
Bilmiyorum iste ama biran önce bitirmek istiyorum.
Simdilik dicekelrim bu kadar
Görüsrüüüğz öptüm göttennnn💗😭💫


My Killer /hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin