~Katiil35~
"Hmm demek 8de konuşman var, öğrendiğim iyi oldu"8deki konuşmaya gidicem ah o mükemmelliği birde canlı görmek istiyorum.
Hem benim hakkımda şimdilik ne biliyolar öğrenmiş olurum."Seungmin!"
Bit kaç dk sonra seungmin kapıda iceri girdi."Buyrun"
"Hwang hyunjinin sekizde yapacağı konuşma nerdeymiş bul akşam orda olucaz"
Seungmin beni başıyla onayladı ve odadan çıktı.Bende yakışıklı sevgilimin fotoraflarına bakmaya döndüm.
~Hwang hyunjinn~
"Off binniee, çok gerginim"
Changbin telefonundan kafadını kaldırıp
"Sanki ilk defa konuşma yapıyosun, çık ve doğruları söyle işte"
Dedi.
"Ne diyim katil hakkında hiç bişey bulamadım yapacak bisey yok hepimiz tek tek ölücez fln mı, itibarım düser""Ah sıçıyim itibarina merak etme kızlar seni ölücekkende beğenir sen katile odaklan"
Of haklı.
"Neyse hazırım ben çıkalım hadi"
Oda ayaklamdı ve
"Tamam çıkalım hadi"
Dedi.
Dışarı çıkıp arabaya bindik ve konuşmanın olacağı yere doğru sürmeye başladım."Vardık binnie inelim hadi"
"Tamamdırr"İkimizde arabadan inip konuşmanın olacağı yere baktık.
Konser alanına benziyodu, dev bir kürsiye benzerseyin üstünde konusacaktım.
Ve herkes beni izlicekti......
Çoktan gelmişti herkes, daha yarım saat olmasına rağmen bu kadar doluydu.
Arka kısma gecip esyalarımı koydum ve
Su içtim.Evet saniyeler kalmıştı çıkıp konuşmama.
Son 10 saniye hyunjin.
109
8
7
6
5
4
3
2
1
0
Ve bitti.
Ayağa kalktım ve o koca sahnenin üstüne çıktım, benim için koyulmuş koltuğa oturdum ve karşımdaki adamın bana sorular sormasını bekledim.
"Evet merhama hwang bey, bizi kırmayıp misafirimiz oldunuz için çok teşekkür ederiz, size bir kaç soru sorucağım, başlayalımmı?"
Keşke başlamasak ama.
"Ah olur başlayalım"
Başladık amk
"İlk olarak katilin gerçek ismi çok merak ediliyo onun hakkında birşeyler bulduna eminiz bize biraz bahsedermisin?"
Ah keşke bilsemde.
"Üzgünüm araştırmalarımı gizli yapıyorum ben bir haberciyim dimi, yeni haberleri bekleyin derim"
İyi kıvırıyosun hyun.
"Ah peki, araştırma süreçlerinde zorlandını söylüyolar doğrumu acaba?"
Ah bir bilsen neler çekiyorum delirmemek için.
"Evet, o beni çok zorluyo ama benim ve saygı değer arkadaşlarım çok iyi bir takımız, bizi kims-"
Gördüğüm görüntüyle duraksamıstım
O katil burdaydı.
Benim onu fark ettimi anlayınca
Koşmaya başladı, hiç bişey demeden konuşma yaptığım alandan aşağı inip
Peşinden gitmeye başladım.
Yanımda silah yoktu ve prşinden gittiğim bir katildi.
Bazen ne kadar aptalım diye düşünüyorum.
Neden burdaydıki, kalabalığın arasına kendini atıcak kadar aptalmıydı.
Amacı neydi.
Ah çok hızlı.
Bir ara sokağa girdi ve bende düşünmeden peşimden girdim.
Ama girdiğimde hiç bişey yoktu.
Evet yine kaçmıştı, ve ben yine başarısız olmuştum.
Geri dönüp binnienin yanına varınca ona sımsıkı sarıldım.
"Ah binnie yine başarısız oldum, kaçtı serefsiz herif"
Binnie sırtımı sıvazlayıp
"Tamam üzülme yapacak bişey yok kaçtıysa kaçtı polis ekipleri çağırdık onlar ilgilenir"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...