18. bölüm

168 13 11
                                    

Lee minho~
İs yerine vardıgımda jennie beni kapıda karaıladı. Bir sorun oldugu belliydi.

"Biseymi var jennie?"

Sorsugum soruyla derin bir nefes almıs ve bakıslarını gözlerime cıkarmıstı.

"Ona ne zaman söyliceksin sam"

Ah gene su konu. Bu beni korkutuyordu fakat hicbisey olmasına izin vermicektim. O sadece benimdi.

"Hicbir zaman. Ne ben ona söylicem, ne o kendi ögrenicek."

Diyip yüzüne bile bakmadan iceri girmistim. Konusursak kalbini kırardım. Uzum bir süre sadece calısmak ve dertlerimden uzaklasmak istitodhm. Öylede yapıcaktım.

●●●●●●

Hwangie~
Minho cıktııktan sonra yemegimi bitirmistim. Sonrada salondaki televizyondan bşseyler izlemeye karar verdim. Cünkü bu ev asırı sıkıcıydı.
Dolapları acıp bir kac abur cubur alıp tabaklara doldurdum ve hepsini alıp salona gectim.

Televizyonun karsındaki koltuga oturup kanallarda tek tek gezmeye basladum. Sonunda hicbisey bulamayınca bir cizgifilm kanalı actum. Evet, belki utanc verici ama cizgi film izlemek beni cok rahatlatır.
Ben cizgi filmimi izkerken, merdivenlerin ordan gürültülü bir ses geldi. Kafamı oraya cevirip ne oldugunu anlamaya calıstım.
İceride koruma yada bir görevli yoktu.
Napicaktım?. Gidip baksam bisey olmazdı. Ama belkide bir görevlidir.

"S-sey, merhaba. Orda birimi var acaba?"

Sacma sapan söyledigim seylere cevap sesi beklerken sadece asagıdan grlen bir kıkırdama duymustum.
Bu dahada korkutucuydu. Ne vardı asagıda? Kalkıo bakmalıydım sanueım.

Gerekaiz bir cesaretle elimdeki kumandayı kenara bırakıp ayaga kalktım. Bacaklarım cok pis titriyodu.
Ama genede bakıcaktım. Merdivenlerin önünee ilerleyip, kafamı asagı dogru eydim. Fakat bisey yoktu, ve merdivenler asagu dogru devam ediyodu. Duvarlara bakıp ısık icin bir tus aradım. (ona nee deniyo bilmşyorum affedin)
İlk gördügüme basup konturol ettim. Evet asagı inen ısıkların hepsi sırayla yanmıstıı.
Bununla gülümseyip yavasca asagı inmeye basladım. Korkudan bacaklarım titresede merakıma engel olamuyodum.

Merdivenlerin yarısına gelmistimki, merdivenlerin sonunda herne varsa bir kez daha güclüce vurmustu. Bununla beraber cıglık atmıstım. Beklemiyordum ve bu yüksek ses beni fazlasıyla korkutuyordu. Sonunda ne vardı bilmiyorum, fakat acayip derece merak ediyorum. Adımlarımı biraz daha hızlandırıp en asagı indim.

Tamamen bostu. Hicbisey yoktu.
Sadece bir kapı vardı. İyide nerden geliyordu o zaman o ses?
Ben bunları düsünüp etragıma bakınırken 2 el beni yakalayıp kendine cekmisti.

"AAA NOLUYO BIRAK"

Bagırrup cırpınarak kurtulmaya calıstıgımsa beden bir milim bile haraket etmemisti.

"Sakin olurmusun? Seungmin ben. Napiyosun burda?"

Ben konusmazken o oflayıo beni yukarı cıkardı. Merdivenler bittiginde, beni koltuga bırakıp kendi tekrardan merdivenlerden indi. Ne saklıyolardı benden?...





















































Mwrhaba nasulsınuzzzzz
Ben iyi gibiyimmm umarıım sizde iyisnizdir.
Bu arada 20. Bölüm final 🤭



Water

Water

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.













Fire

Fire

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
My Killer /hyunhoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin