Hwang♡~
Sabah 06.30da calan alarm ile ayaklanıp banyoya girdim.
Dus almak icin havlularımı hazırlayıp kenara bıraktuktan sonra dusa girdim.
Yakalsık 20dk süren dustan cıkıp havlularıma sarıldım.
Banyodan cıkıp odama girdim, ama karsımda beklemediğim bir manzara vardı.
Evt kedim en sevdiğim sortumun her taragını yırtmıstı.
"Naptın sen ya"
Leoyu yataktan asagı atıp yeni kıyafetler cıkarmaya basladım.
Seçtiğim kıyafetleri yatağa bırakıp havlumu üstümden atıcaktımki çalan telefon bunu engellemisti.
Telwfon changbindendi.Chang&hyunjin
H: ne var amina koyimC: söyliceklerimi duyunca bana bir yıl sövemiceksin
H: bu dddiğinin gercek olması icin söyliceğin seyin katil 35 yakalanmıs gibi bisey olması lazım
C: hmm aslında onunla ilgili birsey-
H: NE?! CHANG NE BİLİYOSUN HEMEN ANLAT
C: SAKİN PASAM ANLATIYORUM HEMEN
•••••••••••
Changbinin anlattıklarıyla evde cıglıklar atıp tepinmeye basladım.
Söylediği sey inanılmazdı cünkü.Changbin&hyunjin
H: changbin inanamıyorum haftalar sonra elimde bir sey oldu
C: eee ben bu kadarını buldum kalanı sende yakısıklı dedektif
H: Of tamam hallederim ben, simdiden kafamda bisey olustu aslında.
Katil35♡~
"Bay Lee sıradaki ne olucak, siz ona öyle yaklasırsanız bence sizden sogur efendim, yani siz bilirsiniz tabikide isinize karısmak istemem"Jennienin söyledikleri hosuma gitmiyordu, ama doğruyduda.
Daha iyi bir sey düsünmeliyim.
"Jennie, hwangı kacırsak?"
Of ne diyorum ben ya.
"Bilmemki, ama olmaz bence"
Hmm evt kötü bir fikirdi.
Umarım bıraktığım ip ucun onun icin yeterli olur.
Sevgilisi hakkında biseyler bilmeli.
Ama ya tanımazsa? yok ya tanır, yani öyle umuyorum.
Tanımazsa büyük göt olurum."Efendim artık cıkmamız gerek"
Jennienin sesiyle düsüncelerimi bir kenara bırakıp ceketimi elime aldım, ve kapıya yürümeye basladım.
Dısarı cıkıp kapının önündeki arabaya bindim.
Bu araba beni genellikle bos aksamlarda gittiğim bara götürecekti.
Cok kisi bilmezdi oraya.
Eğlenmek için iyi bir yerde yani.Mekana varınca kapıdaki korumalar herkesi dısarıı cıkarttı.
Sadece bana özeldi burası.
İçeri gecip sahnenin önündeki masalardan bir tanesine oturdum.
Masanın üstü coktan her cesit ickiyle dolmustu bile.
Bir sise sarabı elime alıp kafama dikmeye basladım.Biten siseyi biletej ellerimden ayırıp parcalanmasını izledim.
Zevkli geliyordu, parcalara ayrılması, bütününün bozulması.
Aynı sey gibiydi, insan kalbi.
O siseyi sadece elimden bıraktım ve parcalara ayrıldı.
İnsanların kalbide böyle iste.
Onları kırmayın, ama cıkarıp sonsuzluğa uğurlayabilirsiniz.İctiğim 9 sise saraptan sonra basımın döndüğünü hissettiğimde kalkıp odama cıktım.
Yatağa uzanıp biraz düsünmeye basladım. Nemi düsündüm? Tabikide hwangı.Hwang hyunjin♡~
Yaklasık 8 saattir bu koltukta oturmus bu elimdeki kagıt parcasını sorguluyordum.
Nasıl olurdu bu.
İmkanı olmayan biseyi yasıyordum suan.
Onu tanıyormuydum? Görmüsmüydüm?
Bunu nerden biliyordu?
Gecen gün olan bir baskında katil 35in mekanını basmıslardı,
O baskında changda yer almıstı vw benim için gercekten önemli bir sey bulmualardı.
Bir ip ucuydu bu benim icin.
Kagıtta kücükken arkadaslarımın taktığı bir lakap yazıyordu.bright boy
(Parlak cocuk)Ve garip olan bu kagıdın onun yerinde bulunmasıydı.
O ve ben eskiden arkadasmıydık, sanırım öyleydi.
Baska acıklama bulamıyorum.Bu lakabı arkadaslarımdan sonra öğretmenlerimdende almıstım.
Derslerim, yasam tarzım, giyimim bu lakabı almamda yardımcı olmustu.
Ailem her zamn zengin ve yüksek imkanlarla beni okuttu.
Çok fazla arkadasım yoktu o zamnlar
Yani onlar kendini arkadasım ilan ediyordu, ama ben onları arkadas olarak görmüyordum.
3 tane yakın dostum vardı.Changbin
Minho
FelixHepsi harika insanlardı, fakat minho ailesi yüzünden tasınmıstı.
Felix lise 2ye kadar bizimleydi ama daha sonrası oda gitmisti.
Felixle biz o dönem 4 yıllık bir iliski yasıyorduk. Fakat ettiğimiz bğyük bir kavgadan sonra felix beni oldukca kırmıstı.
Bu yüzden sadece ikimiz kalmıstık.
Hala bu lakabı bazen kullanırdı bana karsı, ama birinin yanındaykrn demezdi, sadeece kendi aramızda derdi.
Peki ya o katil bunu nasıl biliyordu?Elim masanın kösesinde duran kahve bardağına gittiğinde, bos oldupunu gördüm.
"Of genemi ya, ne kadar hızlı bitiyo su kahveler. Yada benmi hızlı iciyorum?"
Neyse ne.
Kupamı alıp kahve almaya mutfağa indim.
Kupamıı doldurup geri yukarı cıktım.
Daha sonra kendimi cocukluk albümüme bakarken buldum.
Bir cok fotoraf vardı, cogunda minho, felix, chang ve ben birlikteydik.
cahngbinle ikimizin tek oldupu fotoraflarda vardı.
Sayfayı biraz daha cevirince karsıma minhonun tek olduğu ve yüzünün yakınından cekilmis bir fotoraf cıkmıstı.
Aslında baslarda minhoya asıktım, ama kücük oldumuz icin söylememistim.
Aman neys bir dolu isim var burda fotoraflara bakıyorum.
Albümü kenera atıp masaya oturdum, ve bu lakabı öğrenebileceği yerleri düsünmeye basladım.~♡son♡~
Evet burda bitiryorum.
Normalde bir sürü sey yazmıatım ama onlar icin erken oldunu anladım ve geri sildim.
Bu yüzdende tekrar düsünüp bölüm yazmam uzın sürdü.
Bide diğer fic var, hyunlix olanda devam etsin diyo bazıları o yüzden onada devam ederim belki.
Bu arada dün gece hic uykum yoktu 3 tane fic bitirdim👍
Sonrada uyudum cünkü telefonumun sarjı bitti :(
Neys neys cok bos yaptım
Oy verip yorum yapmayı unutmayın hee yedim sizi hadi bb💕💗💞💗💞💗💞💓💞💓💕💓💕💓💕💗💕💗💕💗💕💕💗💕💗💞💗💞💗💞💗💞💗💓💞💓💞💕💓💕💓💕💓💕💓💕💓💕💕💓💕💓💕💓💕💓💞💓💕💓💕💓💕💓💕💕💓💓💕💓💕💓💓💞💞💕💞💞💞💕💓💓💕💓💕💕💓💕💓💞💞💕💕💞💞💕💓💕💓💕💓💕💕💓💕💓💕💓💕💓💞💞💖💛💖💓💝💓💝💞💝💝💞💖💞💘💞💝💞💝💞💝💞💝💖💓💖💓💖💓💖💞💖💞💝💞💘💞💘💞💘💞💝💓💖💓💝💝💞💝💝💝
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...