Katilss~~
Sabah saat 6.30da uyanıp dolabın önüne yürüdüm, bir kac parca kıyafet alıp banyoya yürüdüm.
Üstümü giyip asagı indim.
Kahvaltı masası hazırdı, lisa eksik kalan bir kac seyi masaya yerlestirip mutfağa dönüyordu.
Odadan cıkacakken beni görmesiyle selam verip günaydın demisti.
Basımla onaylayıp masaya oturdum.Yemeğimi bitirdikten sonra benim için hazırlanmıs arabaya binip sofore depoya ilerlemesi söylemisti.
Hwang hyunjiiin~
Bu gün kendime izin vermistim.
Bu gün katiller yoktu, sadece kendimle ilgilenicektim.
~ 2polis ve aptal hyunjin~Binnieeeğeğe
HYUNJİN
OROSPU
HYUNJİN PİCİ
LN BAKSANA YARRAM
ORUSPU BAKNE VAR AMK
Binnieeeğeğe
Ln sen niye evde değilsin
Bu saatte bide
Naptın gittin biriylemi yattınNe alaka amk
Sabah erken cıktım evden
O kadar
Bu gün kendime i
İzin verdin ayrıca
Rahatsız etmeyin beniBinnieeeğeğe
İyi be
Nerdesin sen bu saatteKahve almaya cıktım
Dısarda edicem kahvaltımıdaDede hyung
Ln bir susun amk
Yeter be
Sabahın sekizinde
MalmısınızEvt hyung ya
Bu mal binnie hep yapıyo
Serefsiz köpekBinnieeeeğeğe
Ln pic
Hemende satıyo
Kardesşm dedim bagruam bastum
Oruspu cıktu😭🥺☹🥺☹🥺😮😟😮😟😮🥺😮🥺☹🥺☹☹🥺☹😟☹🥺🥺😧🥺☹🥺☹🥳😟🥳😟🥳😟☹😟☹🥺☹🥺☹🥺😮🥺😮😯🥺😯😦😲😦😲😦😲🙁🧐🙁😯🙁😎😟😮😟😟☹☹😎😟Napıyob amk
Binnieeeğeğe
Sus vatan hainiYa sg amk
Telefonu kapatıp kahvemden bir yudum aldım.
Aslında kahvaltı yapmıcaktım.
Sadece onlar yicem diye biliyordu, çünkü eğer yemicem deseydim yanıma gelip zorla yedirirlerdi.
Uzun süredir vicudumu bepenmrdiğim icin diyet yapıyordum.
Aslında diyet bile değildi, kendimi ac bırakıyordum.
Ama by sürec icinde 1 haftada 7 kilo vermistim.
Sadece kahve iciyor, eğer gözüm karar bayılcak gibi olursam elma yiyordum.
Tabi bunu kimse bilmiyordu.
Onların yanındayken zorla ufak biseyler yiyordum, ama daha sonrasında yediğim herseyi kusuyordum.
Bazen günde ictiğim kahve sayısı 6 oluyordu.Verdiğim kilolar nedeniyle kıyafetlerim üstümde garip duruyordu, Bu yüzden bu gün alisveris yapmaya karar vermistim.
Girdiğim büyük magzadan cokca kıyafrt almıstım.
Magzadan cıktığımda, karsımdaki magzanın vitrininde(yanlıs yazmıs olabilriim) gördüğüm ayak kabıya biraz asık olmus olabilirim.
Ayakkabıyı almak icin magzaya girdiğümde insanlar kıtlıktan cıkmıs gibi herseye saldırdığını görmüstğm.
Bunkar napiyordu böyle.
Diğer magzalar kapalı flnmıydı, diyr düsünürken herkesin gördüğüm ayakkabı icin cıldırdığını fark ettim.
Ayakkabıyı almakran vazgecmistim.
Onlarca insanın giydiği ayakkabıyı ben neden giyeyim.
Onlar onu giysin farklı bir ayakkabıda giyebilirim.
Magzadan zar zor cıkıp eve dönmeye karar vermistim.Arabama binip eve doğru sürmeye basladım.
Yaklasık 35 dk sonra evdeydim.
İceri girip elimdekilerle odama cıktum.
Elimfekileri yatağa bırakıp, ceketimi cıkartmaya basladım.
Telefonumu masaya bırakıcakken masanın üstünde kücük not kağıtlarımdan birine yazılmıs bir not gördğm."Merhaba bay kendini dedektif sanan haberci.
Sana minik bir ip ucu bırakmıstım, umarım canın arkadasın sana yetistirmistir.
Simdi neden diceksin belki, neden yaptın
Delimisin? Yada kendini yakalatmayamı calısıyosun? Hayır benim amacım cok farklı.
Bu gün eski seoul hastanesinin arkasındaki parkta 00:00da bulusalım
Sana anlaticam.
İyi günler bay hwang gelirken tek olmayı ve arkanıza bakmayı unutmayın kücük farelerim heryerde olabilir."Katil35?
Ah bu adam insanı delirtmeye tek basıan yeter.
Evt üzgünüm ama burda bitiricem
Cok kısa oldunu biliyorum üzgünüm
Görüsmek üzere
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...