Hwang hyunjin~[onların ağzından]
"Hey! Changbin saçmalamayı keste ver şu dosyayı bak çok işim var"
Changbin onla ilgilenmemi söylemişti ve dosyayı kapıp kaçmıştı yanımdan.
İçindekileri görürsen sorgulayacağı çok şey vardı, bu yüzden o görürse biterdim.
En son dayanamayıp atladım changbinin üstüne, yere yapışmasıyla ikimizde beraber gülmeye başladık.
Sonra dosyayı elinden alıp şimdilik çekmeceye koydum ve changbine dönüp.
"Bittin olum sen" dedim ve ardında elimdeki yastıkla changbine doğru koşmaya başladım, aklımda beynini uçurmak vardı ama bu seferlik yapmıcağım sadece ağzına edip bırakıcam.
"Gel lan buraya vatan haini"
Changbini yastıklarla boğarken söylemiştim bunu.
"Ya sal beni dangalak"
Sitemele söylemişti bunu
"Neyse abiniz ultra önemli biri olduğu için changbincikle uğraşamazz"
Changbin yerden kalkıp kapıya ilerledi.
"Neyse eve gidiyom ben"
Arkasından ayaklanıp.
"Git be nereye gidiyosan"
"Gidiyoz be"
Kapıdan çıkıp bana el salladı ve gitti changbin.Bende changbinden zorla kurtardığım dosyayı elime alıp çalışma masama oturdum.
Şimdi napıcaktım, katil kusursuz şekilde oynamaya devam ediyo, nasıl bu kadar iyi olabilirdiki.
Onun hakkında yaptığım haberlerden birine tekrar göz gezdirdim.
"35"
Ne demekti "35" anlamı neydi? Yada neden "35".
Bir kod adı olabilirmi, yada bir mesaj.
Yarın Akşam 8.30'da bir haber kanalına misafir olucam, bu katillen ilgili benden bir açıklama bekliyolar, ama benim onlara söyleyebilecek hiçbir şeyim yok.Biraz daha düşünüp aklımı kaybetmemek için kalkıp yatmaya karar verdim.
Katil35~
"Yang jeongin, bangchan,Lee felix, hwang hyunjin-"
"Hwang hyunjinmi?, fotorafını göster"
Katil duyduğu tanıdık isimle seungmine durmasını ve fotoragını göstermesini istemişti.
Seungmin elindeki tabletten bir kaç yere girmiş ve bir fotoraf bulup katile göstermişti.
Katil tanıdığı yüzle küçük bir şok geçirmişti (benden bim geçirdim ha ha ha ha sizde gülüyosun demi ay çok komiğim)
"Seıngmin bana onun adresini bul"
Seungmin kimden bahsettini anlayamamıstı
" kimin efendim"
"Hwang hyunjinin, bu gün akşam 09.00 dan önce elimde olsun o bilgi"
Seungmin kafasını sallayıp.
"Anladım efendim en geç 07.30da elinizde olur".
Seungmin saygıyla eğilip çıkacakken aklına gelen bilgiyle geri dönmüştü.
"Bu saydığım isimler, yani sizi yakalatmak için görevli olan polis ve haber görevlileri tam listeyi size atarım"
Katil mimik oynatmadan seungminin çıkmasını bekledi.
Seungmin bu acımasız katile çok aşıktı, ama biliyorduki bunu ona söylerse ölürdü.
Ses çıkarmıyor yıllardır aşkını içinde yaşıyordu seungmin.
Şimdi bu hwang çıkmıştı başına.Minho seungmin çıkar çıkmaz hwangı araştırmaya başlamıştı, aslında seungmin ztn ona bilgileri atıcaktı ama o beklemek istemiyordu.
"Hm instagramda kullanıyosun demek"
Katil bu bilgiyle telefonunu açıp instagram denen uygulamayı indirmişti.
Normalda bu tarz sosyal medya uygulamarı kullanmazdı ama hwangın fotoraflarına bakmak istiyodu.
Uygulama yüklenince bir hesap açıp hwangın kullanıcı adını arattı ve çıkan hesaba bakıp onun hesbaı oldunu doğruladı, ardında tüm fotoraglara bakmaya başladı.
"Yakışıklısın ha, sevgilim..."Hyunhwangg: 2023/06/22

Chang malına zorla foto çektiriyorum hihihiihihi
3k♡ 567 yorumYorumlar:
Sananeadımdann:wuauaua hwang hyunjin bir aşktır
Binnieee:miyonlarca fotorafını çekiyorum yine mal oluyorum yeter abiya
|hyunhwangg adlı kullanıcan bir cevap:
Hyunhwangg:sus bee
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...