Ölmüştü işte o gün babam.
Kopmuştu o çok özendiğim aşkları.
Hemde babamın söylediği o iğrenç sözler yüzünden.Bulunduğum odada ayağa kalktım.
Etrafa göz gezdirip kısaca sırıttım.
Annem harika bir kadındı. Hayatım boyunca onun yüzünü unutmadan yaşamıştım, sesi her an kulaklarımdaydı. Ben annemin oğluydum, öylede kalacaktım.Artık eve gitme vakti gelmişti. Habercimde beni özlemiştir eminim kii.
(Araya geçmiş karıştırıtorum)
19/08/2012 (hyunjin)
"Anne! Ben dışarıya çıkıyorum!"
Ayakkabıılarımı giyerken seslendim anneme.
"Tamam oğluşum! Geç kalma sakıın bak"
Dediklerine göz devirdim ve kısaca kııkırdadum.
"Tamam annee!"
Son kez annemle konuşup dışarı minho ve diğerlerinin yanına gittim.
"Merhaba arkadaşlar!"
Dedim sevimlice fakat dediğime sadece minho gülümsemişti. Diğerleri bana kızgınca bakıyordu. Anlamayarak baktım onlara. Neler oluyordu?
"Minho burdan gidiyor yakında, ve sen gülüyormusun!?" Diye çıkıştı felix üstüme doğru.
Ne? Minho hyung gidiyor muydu...?Saniyesinde kızaran yanaklarıma bir kaç damla göz yaşı düştüğünü hissetmiştim.
Üzüntüden dudaklarım titrarken bakışlarımı minho hyunga çevirdim."Hyung..? Doğrumu söylüyorlar.."
Minho hafifçe kafasını salladı.
Gözlerimdeki yaşlar daha hızlı akmaya başladığında koşarak minho hyunga sarıldım. Boynuna doladığım kollarıma karşılık o kollarını belime sarmıştı.Kafam boynuna yakınkan kulağına doğru konuştum. Fakat fısıltı halinde çıkmıştı sesim.
"Gitme lütfen.. sensin naparız? Naparım?"
Dediklerimden sonra belimdeki ellerin sıkılaştığını hissettim. Ardından tshirtimi ıslatan bir kaç damla göz yaşı.
Parçalara ayrılmış hissediyordum.
Biricik hyungum beni nasıl bırakırdı?Kafamı boynundan kaldırmadan ağlamaya devam ettim. Oda bana daha sıkı sarıldı ve ağlamamam gerektiğiyle ilgili bir şeyler mırıldandı kulağıma.
Yaklaşık yarım saat o şekilde ağladıktan sonra yüksek bir ses duymuştuk.
"Yeter ama ya! Bir yiyişmediğiniz kaldı önümde! Gidiyor ayağına elleşiyorsunuz, aptal herifler!"
Felixin gür, kalın sesini duyduğumuzda şokla yavaş, yavaş ayrıldık.
Nasıl böyle düşünebilirdi? O benim biricik hyungumdu ya!"Felix.. saçmalama, onu bir daha göremeyeceğim için bu kadar çok sarılıyorum Abartıyorsun."
Felixin ağzından bie "hah" nidası çıktıktan sonra konuşmaya başladı.
"Gidiyor diye sevişin birde isterseniz amına koyayım"
Dedikten sonra kollarını göğüsünde birleştirdi. Daha sonra ilerleyerek bizden uzaklaştı. Bense tekrar minho hyungun kollarına girdim. Changbinde bizim sarılmamıza eşlik etti...
İnanılmaz geç kalmış bir bölüm😔
Çokçokçok özür dilerim gerçekten
Ve bir türlü final yapamıyorum amınakoyim cıldırxam yani
Fibaldede evlenseler mi ne
Yada ikisinin birlikte ölmesi yok mu
🙃Neuseneyseneyse
Görüsrüüüz öptüm kocaman hepinizi mucuk mucuk
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...