Hwangie
Sıcacık günesin yüzüme vurmasıyla uyandıgım güzel bir gündü, yada ben öyle sanıyordum.
Dedigim gibi, güzel bir güne uyanmıstım. Fakat minho tekrar yoktu.
Kac gün oldu bilmiyorum, ama günlerdir gelmiyordu eve.
Gözlerimi odada cevirip tekrar yatagıma baktım. Yanımı bos görmek nedense hic hosuma gitmiyordu. Ona karsı biseyler hissetmek istemiyprdum.
O bir katildi. Fakat, sanırım bazen istemedigimiz seyler oluyordu bu hayatta.Aklımdan gecen güzel yüzle, sıcacık oldugu icin cok mutlu oldugum yorganım birden tenimi yakmaya baslamıstı. Elimi atıp üstümdeki yorganı bir cırpıda kenara attım.
Yatakta dogrulup derin bir nefes aldım.
Aldıgım titrek nefeslerden sonra, yatagın önünde duran terliklerimi es gecip ayaga kalktım.Minhoyu özlemistim, hemde deli gibi özlemistim. Ona nası ulasabilirdimki?
Aklıma grlen sorular ve tonlarca sey, asagıdan gelen yüksek seslerle kesilmisti. Biri biseyi cok fena kırıyordu sanırım. Asagı inip neler olduguna bakıcaktım, cünkü bu benim merak edicegim türden seylerdi...Asagı indigimde seungmin dün sesler gelen yerden yukarı cıkıyordu.
Orda ne sikim vardı bilmiyordum, ama acayip derece merak ediyordum.
Dünki sesler aklıma gelince seungmine kitlenip kalmıstım.
O adam ne yapıyordu ki orada.
Npc gibi geziyo ortalıkta zaten.
Bir sikime yaradıgı yok. Cok soguk biride. Minhoyada cok yakın...
Neyse banane ki bundan.
Ama cidden asagıda ne oldugunu cok merak ediyordum, helede su hayalet tipli adam orda olunca.
Ne ceviriyolardı?
Yada orda ne vardı, yada kim vardı?Seugnmin ona baktıgımı fark etmesiyle bakıslarını yüzüme cıkardı.
Ve gözlerini benden ayırmadan ellerini birbirine sürterek cırptı. Her ne yaptıysa acayip toz dökülmüstü."Ne diye dikiliyorsun orada, insene asagı"
Naptııgımın farkıda varınca tam bir aptal gibi hissetmistim. Dakikalardır burda dikilmis mal gibi adamıın suratına bakııyordum. AMAC NEYDİ ANASINI.
Seungminse bu duyguma yardımcı olmak yerine gözlerini devirip mutfaga giderek iyice yerin dibine sokmustu beni. Sanıırım beni sevmiyordu.
Neyse pek önemli degildi.
Nasıl olsa onu pek görmüyodum.Adam sanki büyülü gibi birden ortaya cıkıp kayboluyodu. Bazen su sihirli oyuncaklar gibi Minhonun odasında yasadıgını düsünüyorum.
Sanki ordan hic ayrılmıyo ve ihtiyac oldugunda Minhonun ona verdigi komutla yerinden ayrılabiliyordu.Belkide cidden böyleydi...
O adam bir robottan farksızdı.
Ama kac robot göz deviriyordu?
Genede bu Seungminin robot olmadıgını kanıtlamak icin yeterli sebebler degildi.Hey, neden odasına bakmıyordum ki?
Hem belki daha fazlasını bulabilirdim.Seungmin yemek hazırlıyordu sanırım.
Mutfaktan gelen seslerle bu tahmini yaomak zor degildi. Yani, Minhonun odasına bakmak icin zamanım vardı.
Ama o adam odasını acık bırakıcak kadar aptal degildir. Ama sansımı deniyebilirim, dimi?.Aklımdakileri tekrar, tekrar düsünerek yukaru adımladım.
Odasının önine gelince derin bir nefes aldım, ve hızlı ama ses cıkarmamaya calısarak kapının kolunu asagı indirdim.
Gördügüm manzarayla dona kalmıstım.
Minho ve bir kadın beraber yatakta yatıyolardı.Neler oluyordu..
Gözlerimin doldugunu hissediyordum.
Kalp kırıklıgı..
cok zordu bu duygu
Cagresizligi iliklerime kadar hissediyordum iste simdi.kapıyı geri kapatıp kendi odama gittim.
Yatagıma yatıp yorganımı kafama kadar cektim
Belkide ben onun bana olan hislerini aklımda yanlıs sekillendirmistim.
Belkide sadece benimle oynuyordu.
Yada beni sikmek icin yola gelmemi bekliyordu ve sonrasında beni cöpe atıcaktı."İgrenc adam, igrenc katil.."
"Adındanda.."
Yere fırlatılmıs bir gece lambası.
"Sendende.."
Yere fırlatılmıs bir parfüm sisesi.
"Yaptıklarındanda.."
Yere fırlatılmıs bir cam vazo.
"Bana hissettirdiklerindende nefret ediyorum.."
Ve yere devrilmis kocaman aynalı makyaj masam..
Sonrası karanlıktı, hayatım gibi...
MWRHABAAA🌷💌🎀⭐
NASILSINIIIZ??
BEN İYİYM
SADEVW BİRAZ FAZLA HASTAYIMMM (3 GÜNDÜR DURMADAN KUSUYORUM)
BÖLÜM COK GEC GELDİ ÖZÜR DİLERİM AMA ANCA YAZDJMM.
Bide bideee bir sürü fic fikri var aklımda taekook yazsam okurmusunuuuz??
Fikirlerinizibekliyorum cocuklar🎀🤭
Ve lütfen yorum yapıp oy verin😔
Yorumlar cok iyi motive ediyo 😉
Bu arada cok imoji kullanmısım neden???
BENDE BİLMİYORUM ASLINDA🤭
Sadece öyle kullabıyom iste
NDLSNSŞDNDŞD
Neyse neyse coj tuttum sizi bay bayyyyy🎀⭐💌🌷Cok yakısıklısın minminhosum 🤭🤭
Buda benim bebegimm 🎀⭐
ŞİMDİ OKUDUĞUN
My Killer /hyunho
FanfictionLee minho ünlü bir seri katildir fakat kimse onun adını bilmiyodur herkesin bildiği tek bir sey vardır '35' yaşamış en büyük seri katillerden biriydi o Sadece 2 hafta 93 kişi katletmiş 12 bankayı soymuş ve herseferinde izini kaybettirip kaçmıştı H...