TW: Er wordt gepraat over zelfmoord en andere problemen van Matt (die hij in dit boek heeft).
Milo pov:
"Jullie mogen hier plaatsnemen, dan gaan de dokters voor hem zorgen. Zij komen zo spoedig mogelijk bij jullie als er nieuws is." "Dank u wel meneer, laat ze goed voor hem zorgen, ik kan hem niet missen. Ik wil hem echt niet kwijt." "Ze gaan hun best doen meneer, we kunnen echt niks beloven. Het spijt ons." "Ja nee sorry, ga maar verder met hem. Ik wil jullie niet langer ophouden." Oke, gaan we doen! Jullie blijven hier zitten toch?" "Ja gaan we doen." "Boys, ik ga nog even proberen te slapen. Als er 1 iemand sowieso wakker blijft is het al helemaal goed, maar dan moet diegene mij/ons wel wakker maken als er eventueel een dokter komt. Welterusten." "Welterusten Milo, ik blijf sowieso wel wakker." "Dank je Roel"
~
"Milo wakker worden, de dokter is langs geweest om te vragen of wij naar Matt zijn kamer komen. Ga je mee?" "Ja oke, bedankt voor het wakker maken Roel." "Hij zei dat hij nieuws had, maar wij weten dus niet of het goed of slecht nieuws is dus bereidt je alvast voor Milo." "Ik zal echt mijn best doen Raoul, maar ik kan niks beloven. Als hij echt dood is ga ik mijzelf gewoon enorm verliezen. Als hij echt dood is dan barst ik echt terplekke in tranen uit. Ik kan je echt niks beloven." "Milo, alles is goed. Het maakt niet uit. Ik weet dat je je best doet om er voor Matthy te zijn, zelfs als het niet kan. Zullen we maar gaan, anders halen we de andere jongens nooit meer in." "Dank je Raoul, ja is goed."
Raoul pov:
"Hee jongens, we zijn der." "He he eindelijk, zullen we naar binnen gaan?" "Ja is goed Koen." "Ik loop wel achter jullie aan, ik ben doodsbang voor wat ik binnen aantref." "Ach Milo toch, het komt goed vriend." "Fijn dat jullie gekomen zijn." "Ja zeker, wij willen wel weten hoe het met Matthyas gaat dokter." "Dat snap ik heel goed en dat is ook de reden waarom ik jullie heb gevraagd naar zijn kamer te komen. Laat ik ook maar meteen met de deur in huis vallen, ik heb slecht nieuws. Matthyas Maarten het Lam is om 19:37 uur overleden. Op dat moment was er een andere dokter bij hem, zijn laatste woorden gingen over dat hij zijn afscheidsbrieven thuis klaar had liggen onder zijn bed. En dat ze in enveloppen zitten en dat daar tevens ook de naam op staat voor wie hij is. Het spijt mij echt zeer dat ik dit jullie moet mededelen. Ik laat jullie wel even alleen."
Milo pov:
"NEEEEE, NIET MIJN MATTHYAS, WAAROM HIJ??" "Kom hier Milo" "VAN ELK PERSOON OP DE WERELD IS HET MATTHY, NEE NEE NEE NEE NEE, DIT KAN ECHT NIET WAAR ZIJN" "Het is wel waar Milo" "NEE DAT KAN NIET, DAT MAG NIET, NIET MATTHY, WAAROM HIJ???" "Hey Milo, wordt alsjeblieft een beetje rustiger oke? Ik weet dat dit je zo zwaar valt, maar je kan het Milo. Kom op, doe het voor Matthy." "IK KAN HET NIET ROEL, IK KAN HET NIET, IK WIL HET NIET, NIET ZONDER HEM" "Sorry Milo, maar we kunnen echt niks meer voor hem doen. Op een begrafenis organiseren na. Zullen we dat maar gaan doen? Dan gaan we nu naar huis, kunnen we onze brieven lezen en dan kunnen we Matt zijn begrafenis voorbereiden." "Oke Roel, doeg lieve Matthyas. Tot in de hemel ooit <3"
706 woorden
// Ja ik weet het, weinig woorden. Maar ja een kloppende tijdlijn heb je niet zonder dit hoofdstuk. Dit is echt een jank hoofdstuk zeg, poehee. Als jullie hierbij een traantje hebben laten vallen neem ik het jullie echt niet kwalijk. Ik zat zelf ook bijna te janken tijdens het schrijven. Anyway, Matt zijn afscheidsbrieven komen er nu aan dus dat zijn niet hele lange 'hoofdstukken'. Ik moet ook echt door schrijven hiermee, op dit moment is het 14 mei en 29 mei wil ik hem online zetten en 22 mei komt de trailer online op tiktok. Ik moet dat ook nog gaan editen. Oke veel succes met de brieven, kusjes van mij xx //
JE LEEST
I'll always love him // Mitthy
FanfictionMatthy, Milo, Raoul, Robbie & Koen zitten bij de Bankzitters. Matthy is depressief en Milo is de enige die er echt altijd voor hem is. Hierdoor leren ze elkaar beter kennen en krijgt Matt ook een crush op Milo Maar gaat dit nog goed aflopen, is Milo...