Hey moppies, ja dit was het dan. Mijn eerste boek, I'll always love him // Mitthy en wat ben ik hier trots op zeg. Dat natuurlijk ten eerste mede te danken aan Bankiess: Adinda, Tess, Lisa, Sophie, Bregje, Zoey, Yoni, Esmee, Britt, Nina, Meike & Rachel. Dit puur omdat zij er voor hebben gezorgd dat ik weer motivatie kreeg om te gaan schrijven op momenten dat ik er eigenlijk helemaal geen zin in had. Puur alleen door te zeggen dat ze dit boek meteen zouden lezen als hij uitkwam of dat ze niet konden wachten totdat ik weer verder zou gaan schrijven, dan zou het einde namelijk steeds dichterbij komen. Daar ben ik jullie allemaal stuk voor stuk heel dankbaar voor <3
Ten tweede wil ik nog één meid uit mijn klas graag bedanken voor het 3 maanden lange aanhoren van alle verhalen over dit boek en over dat ik niet kon wachten totdat het eindelijk uit zou komen. Hartelijk dank haha. Ik zeg met een reden niet hoe je heet aangezien ik niet wil dat de jongens uit onze klas hem gaan lezen.
Dan wil ik ten derde en als laatste alle lezertjes nog even bedanken. Zonder jullie was dit boek helemaal geflopt. Of je nou alleen maar hebt gelezen, hebt gestemd of hebt gereageerd, je bent geweldig. Je hebt mij geholpen en voor jou was het een kleine moeite. Behalve het lezen dan natuurlijk.
Dit is tevens het eerste boek wat ik ooit heb geschreven op Wattpad, dus ik hoop dat jullie hem leuk vinden. Ik vergoed geen therapie kosten mocht je het willen weten, dus dikke vette pauper pech <3 Ik ga niet gelijk weer een nieuw boek schrijven, ik heb het namelijk de laatste maand nog een beetje druk op school met toetsen. Jullie gaan zeker nog wat van mij horen, dus maak je geen zorgen. Alleen niet meteen. Als ik weer een nieuw boek ga schrijven of publiceren, dan horen jullie dat van mij op mijn tiktok account, heartss4ropje of foetusfangleuf. Daarmee wil ik ook nog even bedankt zeggen tegen iedereen die de trailer heeft bekeken op één van die twee accounts. Zonder het lezen vanaf jullie kant was ik als schrijver ook helemaal nergens. Het attenderen op spelfoutjes zou ik ook enorm waarderen, dan pas ik dat nog aan. Aangezien ik niet weer dit hele boek opnieuw wil gaan lezen puur om de eventuele spelfouten eruit te halen.
Jullie zijn nog niet van mij af. Een like op tiktok op de verjaardagsedit van Matt kan ik ook zeker waarderen (gewoon op die 2 accounts).
Nou de groeten, de ballen, de tyfus tot een volgend boek van mij xx heartss4ropje
JE LEEST
I'll always love him // Mitthy
FanfictionMatthy, Milo, Raoul, Robbie & Koen zitten bij de Bankzitters. Matthy is depressief en Milo is de enige die er echt altijd voor hem is. Hierdoor leren ze elkaar beter kennen en krijgt Matt ook een crush op Milo Maar gaat dit nog goed aflopen, is Milo...