Hoofdstuk 20 - Koen

266 5 0
                                    

Koen pov:

"Hey KoentjeDNP,

Sorry. Ik ben in de hemel vanaf nu. Het is niet jouw schuld laat ik daar maar even mee beginnen. Ten tweede wil ik nog even zeggen dat jij, je ouders en broer zijn uitgenodigd op mijn begrafenis. Ten derde wil ik nog even zeggen dat je gewoon door moet gaan met je leven Koen. Die van jouw is nog zo prachtig. Met een prachtig huis aan de grachten van Amsterdam, een prachtige vrouw aan je zijde, een prachtige vriendengroep. Bovenal een geweldige vriendschap met veel mensen. Lieve Koen, veel plezier met alles en iedereen om je heen. Het gaat je goed Koen. Veel plezier met Bankzitters & je eigen YouTube kanaal. Ik kijk vanaf nu uit de hemel met je mee. De lucht is mooi? Ik heb dat gedaan. Je hebt niemand die naar je luistert? Ik doe het wel. Je wilt gewoon even uithuilen? Kom naar mijn graf en ik comfort je zo goed mogelijk. Lieve Koen, ik en iedereen om je heen houdt van je. Tot ooit in de hemel.

xx Matthyas"

"Ach Koentje toch, kom eens hier." "Zullen we anders even kijken voor wie de andere brieven zijn? Dan kunnen zij de brief die voor hun is bestemd ook lezen." "Goed idee Milo, kijk, deze is voor ons team." "Laten we dat morgen maar geven. Nu eerst slapen."

226 woorden

I'll always love him // MitthyWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu