Merhabalar herkese. Göründüğü gibi kitabı yazmaya yeni başladık. Çoğul konuşuyorum çünkü biz bu kitabı iki kişi yazıyoruz evet. Bizim için farklı bir deneyim oluyor bu. Çok kısa sürede okunma sayısı arttı ve yavaş yavaş da artmaya devam ediyor. Bunun bizi ne kadar çok mutlu ettiğini size anlatamam ama ufak rahatsız eden bir meselemiz var. Sizden zorla yorum istemiyoruz ama eğer bu kitap hakkında düşüncelerinizi belirtirseniz ve oy atarsanız bizi daha da mutlu etmiş olursunuz. Şimdiden teşekkürler keyifli okumalar diliyoruz.❤️
______________________________________
Yeni dostluklar kurmak beni içten içe heyecanlandırmıştı. Uzun süreli arkadaşlıklara hiçbir zaman sahip olamadım. Hoş,bunun tek sebeplisi anne ve babam değildi. Benim içe dönüklüğüm,bir zamana kadar kendi kendime yetebilmem dış dünyaya duvarlarımın örülmesine katkı sağlamıştı. Şimdi buluşmak için yanlarına gitmek zorunda olmadığım ama çok iyi anlaştığım yeni arkadaşlarım bana huzur veriyordu. Sadece telefonun içindeydiler ve bu bana yargılanamaz,hata yapsamda önemsiz,tek tuşla her hatamı silebileceğim bir ortam vââd ediyordu.
Siz: öğlen olmuş hala uyuyo musunuz birinizde günaydın yazın be
Arda: ben üşendim
Sen yazsaydınya çirkefSiz: bende üşendim
Arda:puahahshdhd
Salak ahshshshsSiz: nerden salak oluyorum be kazma
SolucanArda: sensin solucan sümüklü böcek
Siz: sinek
Vız vız ötmeArda: senin bugün dershanen yok muydu kırık kafalı
Siz: seninde vardı
Arda: geç kaldım ben
Siz: bende geç kaldım
Eda: ikinizde aynı boksunuz karagöz Hacivata bağlamayın dersteyim
Arda: tamam küp şekerim
Bu grupla baya baya iyi anlaşıyorduk. Son iki aydır her gün gece gündüz demeden konuşuyoruz. Dershanem açılana kadar yatar uyurum diyordum ama bunlarla konuşmaktan gece bile uyuyamamaya başladım. Arda ile de baya iyi anlaştık. Ona Eda'yı tavlayabilmesi için baya tavsiye verdim ama uygulayabilene. Aslında sadece benim değil kızlarında dershaneleri başlamıştı. Özlem mezuna kalmanın hırsıyla baya asılmıştı derslere,Murat en son ağlanıyordu bundan dolayı. Eda ise benim gibi hiç hazır hissetmiyor, şu senenin bir an önce bitmesini istiyordu. Zaman geçtikçe,samimiyet ileryince Arda'nın ikizi Asya'yı da gruba aldılar. Kız pek fazla konuşmuyor ama Eda ile atışmalarına katıla katıla gülüyorum.
Grubun asla yazmayan,arada espri yapan ve bir sonraki esprisi için geri döneceğini belirten sessizliğiyle aramızda olan Asrın'ı var. Bu çocuk ve okuduğu kitaplar gerçekten hoşuma gidiyor ama samimiyet yeterince ilerlemediği için ona kitapları hakkında yorum yapamıyorum. Kızlar arada espri olsun diye' seni de Asrın 'a alalım' diye konuşmalarda bulunuyorlarda, yine şu Asrın denilen soğuk nevale çocukla samimiyet ilerlemediği için gülemiyorum bile. Bu arada bir zaman sonra birbirimizi tanıdıktan sonra o çocuğu soğuk nevale diye kayıt etmiş olabilirim...
Hızlıca dershanenin kapısından girdiğim gibi merdivenlerden çıkarak depar atmaya başladım. Anneme geç kaldığımla ilgili gidecek küçük bir mesajdan korkmuyor değilim.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Parodi // Yarı Texting
Novela JuvenilZamansız gelişleriyle meşhurdur uzun soluklu dostluklar, aşklar. Salisesi salisesine takip edemediğimiz tesadüfler,bir sonra ki adımımızın habercisi olan yollar var. Ben o akşam, gözlerim acıyana kadar okuduğum o cümlelerin sonuna geldiğim zaman bel...