6. Bölüm

214 17 6
                                    



Sabah erken saatlerde kalkıp okula gitmek için arabaya binmiştik.


Dün gece olanları hala Nancy'e anlatmamıştım ve artık anlatmak istiyordum. Ama Steve onu hiç yalnız bırakmıyordu.

Billy dün beni terslemişti. Ve bunu neden yaptığını anlamıyordum, nedense bana öyle biri değilmiş gibi gelmişti. Nedense onun anlatılan gibi biri olmadığına inanıyordum.

Okula vardığımızda Steve arabayı park etti. "Biz dün adam öldürdük değil mi?" Dedi park ederken de. Hala etkisindeydi.

"Ben öldürdüm." Dedim sessizce. Nedense hala bir pişmanlık duymuyordum. Ama evet, bende etkisindeydim. "Sizde bir travma bıraktıysam özür dilerim, böyle olsun istemezdim."

Nancy kolumu sıvazladı. "İnan bana, çok daha kötülerini gördük."

Arabadan ilk inen Steve olmuştu. Daha sonrasında da biz.

Steve arkadaşlarının yanına giderken Billy'nin arabası geldi ve içinden o çıktı.
Sigarası her zamanki gibi ağzındaydı.

Yazardan...

Nancy Allisonun Billy'e baktığını görünce buna lanetler okudu. Arkadaşı yanlış kişiden hoşlanıyordu ve ona zarar gelmesini istemiyordu.

"Neden ona bakıyorsun?" Dedi Nancy merakla. Bakmasını istemiyordu çünkü Billy iyi biri değildi. Oysa Allison çok masumdu. Adam öldürmesini saymazsak.

Allison yakalandığı için panik duymadı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Allison yakalandığı için panik duymadı. Oldukça soğukkanlı bir şekilde, "gözüm dalmış." Dedi.

Nancy Billy'e baktı ve onunda Allisonu süzdüğünü gördü. Bir lanette ona okudu.

Allison yürümeye başlamışken onu kolundan tuttu ve durdurdu.
"Ondan hoşlanıyorsun değil mi?" Dedi.

All şaşkınca ona bakarken ne diyeceğini bir kaç saniye bilemedi.

"Bunu da nereden çıkardın?" Dedi yavaş olmaya çalışarak. Duygularını iyi gizliyordu ve bunun Argent olmasıyla bir alakası yoktu. Nancy gözlerini devirdi. Billy'den hoşlandığına çok emindi, adının Nancy olduğu kadar hemde. "Hadi ama All. Seni uzun süredir tanımıyor olabilirim Ama gerçek seni gördüm, ve bunun süreyle alakası yok." Dedi. Sonra daha açıklayıcı bir şekilde konuştu. "Yani, anlayabiliyorum. Ama senin neden gizlediğini anlayamıyorum."

Allison hoşlanmıyorum dese yalan söylemiş sayılmazdı. Yalan söylediği şey yalnızca duyguları olurdu çünkü kendine itiraf edememişti.

"Aramızda sandığın gibi bir şey yok." Dedi sakince Allison. Aslında normalde çok soğuk ve sakin bir kızdı faka şu sıralar öyle gözükmüyordu. "Yani, ondan hoşlanmıyorum. Ya da ona aşık değilim, böyle bir şey yok." Hayır, ondan hoşlanıyorum. Hatta bu şey aşka dönüşüyor ama ben kendime itiraf edemiyorum. Nancy merakla kaşlarını çattı. "Henüz."dedi. "Henüz ona aşık değilsin."

Pluviofil (billy hargrove) Stranger ThingsHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin