Scara: Kaedehara Kazuha'nın dosyasını verir misin?
Raiden: Ne yapacaksın Kazuha'nın dosyasıyla?
Scara: Dürüst olmak gerekirse ilgimi çekti. Hakkında daha fazla bilgi edinmek istiyorum.
Raiden: Bu bilgileri kendisinden de alabilirsin?
Scara: Anne ne diyorsun sen ya. Her neyse olmaz öyle şey.
Raiden: Peki. Akşam gelirken getiririm.
Scara: Sağol anne. Görüşürüz.
Raiden: GörüşürüzScara odadan çıkınca Kazuha'nın hala onu beklediğini görmüştü ve çok şaşırmıştı.
Scara: Sen cidden beni mi bekledin?
Kazuha: Evet?Scara'nın yanakları hafiften pembeleşmişti.
Scara: E şey...
Kazuha: Rica ederim
Scara: Ah her neyse hadi gidelim çok bekletmiş olmalıyız.
Kazuha: Haklısın.Kazuha Scara'nın kolunu tutarak koşmaya başlamıştı. Kazuha'nın bu hareketiyle Scara'nın yüzündeki pembelik yavaştan kırmızı olmaya başlamıştı. Kazuha'nın onun bu halini görmedgi için bir oh çekmişti.
Scara'dan:
Bir dakika...NE DUSUNUYORUM BEN YA HAYIR HAYIR HAYIR! YANILIYORSUN SCARA! HEM SEN INSANLARA BU KADAR CABUK BAGLANMAZSIN HIH DAHA BAGLANAMIYORKEN BIR DE ASIK MI OLACAKSUN HAH! YANILIYORUM DEGIL MI? LUTFEN YANILAYIM OF LANET OLSUN CANIN CEHENNEME KAEDEHARA KAZUHA!
Yazardan:
İkili okulun parkına gelmişlerdi. Kazuha parkta değişik hareketler yapan arkadaşlarını izliyordu. Scara da Kazuha'yı izliyordu. Bir an Kazuha kafasını Scara'ya döndürmüştü.
Kazuha: Yakaladım seni!
Scara afallamıştı.
Scara: Ne diyorsun aptal?
Kazuha: Bana bakarken yakaladım seni.
Scara: Kazuha şizofren misin? Ben sana bakmıyordum bile.
Kazuha: Hahaha Scara yüzünün hali ne öyle?
Scara: Kes sesini aptal
Kazuha: Küçük Scaramouche utanmış mı? Ama bu çok tatlı!Kazuha Scara'nın saçını okşamaya başlamıştı. Scara ise onu durdurmayı deniyordu. Kazuha Scara'nın yüzüne iyice yakınlaşmıştı.
Kazuha: Hey Scara neden utanıyorsun ki? Yoksa bana mı aşıksın?
Scara: KAZUHA BELANI SIKTIRTMEDEN KES O LANET SESINI!
Kazuha: Hahaha! Çok tatlısın biliyor musun?
Scara: Kes kes kes!İkili uzaktan bakılınca yanlış anlaşılıyorlardı ki arkasaslarıda öyle anlamıştı.
Lumine: AETHER AETHER ŞURAYA BAK CABUK CABUK!
Aether: Of Lumie yine ne gör- LAN!Parktaki herkes durmuş Kazuha ve Scara'yı izliyordu. Kazuha Scara ile uğraşmayın bırakıp tekrar arkadaşlarına baktığında onlarında ona baktığını fark etti. Bir kaç saniye boş boş baktıktan sonra kafası dank etti.
Kazuha: Bismillahirrahmanirrahim
Scara: Al işte mal bunlardan nasılsın kurtulacağız şimdi?
Kazuha: İnan bilmiyorum. Ah aslında kaçabiliriz. Çünkü birazdan bizi soru yağmuruna tutacaklar.
Scara: Aslında haklısın. Koş o zaman aptal!Kazuha ve Scara olan güçleriyle koşuyorlardı. Parktaki toplulukta onları şaşkınlıkla izliyordu. Kazuha ve Scara bir süre koştuktan sonra bilmedikleri bir sokakta durdular.
Scara: Eee.. Kazuha. Şey burası neresi? Biliyorsun değil mi?
Kazuha: Keşke Scara keşke.
Scara: Of of şimdi ne yapacağız?
Kazuha: Bilmem. Belki bildiğimiz bir sokaktır. Etrafi gezelim anlarız zaten.
Scara: Sen öyle diyorsan.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers'
FanfictionXiaother ağırlıklı genshin impact shipleri (İlk kitabım o yuzden berbat ve hatalarım var kusura bakmayin)