333 35 24
                                    

Venti'den:

Xiao'nun bana anlattıklarını zaten biliyordum. Hemde her şeyi ama salağa yatmıştım. Yoksa ağzıma eder ve beni sorguya çekerdi. Kendimi ifşa etmek istemiyorum.

Xiao'dan:

Venti ile kantine doğru yol aldık. Kantine geldiğimizde Aether ve Gorou'da oradaydı. Venti kolumdan tutarak beni zorla yanlarına götürdü.

Venti: Merhabalar!
Aether: Merhaba Venti!

Gorou,Xiao'yu görünce kıp kırmızı olmuştu. Tuvalet olayı aklına gelmişti çünkü.

Gorou: M-Merhaba...
Xiao: Merhaba da iyi misin sen? Kıp kırmızı olmuşsun. Ateşin falan mı var?
Gorou: HAA BEN MI EVET EVET IYIYIM.EEE BENIM GITMEM GEREK GÖRÜŞÜRÜZ!
Venti: Buna noldu ya?
Aether: Xiao. Gorou ile bir şey mi yaşadın?
Xiao: Ne?
Venti: Xiao!?
Xiao: Hayırr hayırr. Gorou ile hiçbir şey yaşamadım. Yanlış anlamayın. Off
Aether: Hmmm... Anladım. Genelde Gorou utanınca böyle davranırda o yüzden sordum.
Venti: İstemeyerek bir şey yapmış olabilir misin?
Xiao: Olabilir. Ben hemen geliyorum. Venti sen bana bi tost al ben sana sınıfta parasını veririm.
Venti: HAA?
Xiao: Görüşürüz
Venti: Görüşürüz!
Aether: Venti sakıncası yoksa biraz konuşabilir miyiz?
Venti: Ah tabikide. Sen beni dışarıda bekle ben Xiao'nun tostunu alıp geleyim.
Aether: Tamam ben seni bahçedeki çardakta bekliyorum.
Venti: Tamam!

Venti Xiao'nun tostunu almak için sıraya girmişti. Sıra ona geldiğinde bir tost istemişti.

Venti: İyi günler Thoma bey. 1 tost lütfenn!
Thoma: Hemen geliyorr.
Thoma: Buyrunn.
Venti: Ne kadar?
Thoma: 32* lira Venticim.
Venti: Abi ben sadece tost aldım. Tost 32 lira mı?
Thoma: Evet
Venti: OHA ÇÜŞ NE! (Xiao senide o boş durmayan boğazınıda şimdi) Tamam abicim kolay gelsin.
Thoma: Hahaha! Sağol Venti. Afiyet olsun.
Venti: Teşekkürler.
Venti: (Ninggnuang Allah belanı versin senin ya. Anca kantindeki ürünlere zam getir.)

Venti tostu aldığı gibi Aether'ın yanına koştu.

Venti: Aetherr geldimm.
Aether: Hoş geldin Venti.
Venti: Eee ne konuşmak istiyorsun canım?
Aether: Xiao hakkında konuşmak istiyorum. Ama lütfen bu konuşacaklarımız aramızda kalsın.
Venti: Aa bana güvenmiyor musun Aether!? Kırıldım.
Aether: Hayırr hayırr sana güvenim sonsuz ama ne bilim deme gereği duydum.
Venti: Ha zaten şaka yapmıştım. Ama bana güvenmene sevindimm. Neyse anlat bakalım derdin ne?
Aether: Xiao,Gorou'dan mı hoşlanıyor?

* Sennaaaaa26'nın takım numarası olduğu için 32 numarasını kullanmak istedim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

* Sennaaaaa26'nın takım numarası olduğu için 32 numarasını kullanmak istedim.

Parantezler bu arada iç sesi belirtiyor.

Gorou ne alaka bende bilmiyorum yazıyorum işte kafadan bir şeyler fazla takmayın. Umarım gidişatı bozmuyorumdur. İyi akşamlarr 💓

lovers'Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin