Xiao'dan:
Aether ile ayrıldıktan sonra koşarak tuvalete gitmiştim. Aynaya baktığımda yüzümün hala kırmızı olduğunu gördüm. Kimse görmeden yüzümü yıkadım. Yüzümü yıkarken arkamda tanıdık bir ses duydum. Panikle arkama döndüm. Ve evet korktuğum başıma gelmişti.
Venti: Ahahaha! Xiao nasılsın canım arkadaşım? Aaa niye yüzün kızarık! Yoksa Aether ile mi öpüştün???
Xiao: Venti salak salak konuşma. Ne saçmalıyorsun yine.
Venti: Emm...Hiç sadece dünle alakalı bazı şeyler öğrendim. O kadar
Xiao: Nerden öğrendin. Dökül hemen.
Venti: Orasında bende kalsın canım. LAN BIR DAKIKA DUN CİDDEN BUNLAR YASANDI MI BEN SAKA YAPIYORLAR SANIYORDUM.
Xiao: Sus sus biri duyacak
Venti: Of tamam be gel bizim sınıf boş orda anlat bana her şeyi.
Xiao: Tamam yeter ki sus
Venti: İyi be sustumYazardan:
İkili tuvaletten çıkmıştı ama fark etmedikleri bir şey vardı. Tuvalette onlar dışında iki kişi daha vardı. Bunlardan biri Aether'ın yakın arkadaşı ve sınıf arkadaşı olan Gorou idi. Diğeri ise üst sınıflardan Itto'ydu.
Xiao tuvalete gelmeden önce:
Itto,Gorou'yu tuvalete sıkıştırmıştı. Bir anda Gorou'nun boynuna gömülmüştü. Gorou'nun boynuna dişlerini geçirerek emmeye başladı. Gorou hafif iniltiler çıkartıyordu. Gorou birden Itto'nun tişörtünü çıkardı ve yavaş yavaş eli pantolonuna kaydı. Itto artık tamamen çıplaktı. Gorou, Itto'yu öyle görünce kendinden geçmişti. Itto birden Gorou'nun dudağına yapışmıştı. Gorou'nun dudağını emerken ağzında bir şey hissetti. Bu Gorou'nun diliydi. Ittoda araya dilini katar. Dilleri ahenkle birleşmişti. Gorou ise değişik sesler çıkartıyordu. Itto yavaş yavaş Gorou'yu soymaya başlamıştı ki tuvalete biri girdi.
Itto: Hay sikim!
Gorou: Şşşt sessiz ol da kim gelmiş ona bak gizlice.
Itto: Tamam tamamEn son kabinde oldukları için ışık oraya gelmiyordu. Dolayısıyla gelen kişi onları fark etmemişti. Itto kapıdan göz ucuyla bakmıştı. Bu çocuğu tanıyordu. Alt sınıflardan Xiao idi sanırım. Bir süre onu izledi ve tanımadığı bir ses duydu. Sabırla gitmelerini bekledi. 5 dakikalık beklemenin ardından gitmişlerdi. Sonunda. İkili onların gitmesi ile sınıflarına tüymüşlerdi.
Xiao'dan:
*Venti'ye her şeyi anlatır*
Venti: Vayy hayırlı olsunnn
Xiao: Venti sus ya off çok utanıyorum zaten.
Venti: Nolcak canım aa sevmekte utanılacak bir durum yok ki?
Xiao: Haklısın ama of ne bilim ya... Sence o beni sever mi ki?
Venti: *gülümseyerek* Bekle ve gör canım!
Xiao: Tamam. Hadi gel kantine gidelim. Acıktım ben.
Venti: Hadi gidelimm.Yb geç geldiği için özür dilerim. Telafi olarak bir bölüm daha atacağımmm. Smut sahnesi yazmakta berbat olduğum için mükemmel birinden yardım aldım. Teşekkürler Sennaaaaa26♡!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
lovers'
FanfictionXiaother ağırlıklı genshin impact shipleri (İlk kitabım o yuzden berbat ve hatalarım var kusura bakmayin)