30052023
★
Kaç gün, kaç hafta, kaç ay geçti bilmiyordu Younghoon.
Ruhundaki boşluğun yeri asla dolmuyor, Chanhee yalnızca canını yakıyordu. Yurduna getirmişti onu. Odasının yerini bile hatırlamıyordu."En azından bunu bilmelisin diye düşündüm."
Yan yana duruyorlardı öylece. Pembeleri hafiften uzamış yorgun bedenin gözlerini diktiği fotoğrafa bakıp gülmüştü. Dolabın üzerinde hala birlikte olduğu fotoğraflarının olduğunu bilmiyordu.
"Arkadaş değildik."
Chanhee herhangi bir tepki vermeden diğer fotoğraflarda gezindirmişti gözlerini. Yabancısı olduğu durumun içerisinde hiçbir şeyi benimseyememişti bile.
"Bu tuhaf bakışlarının nedenini açıklıyor."
Younghoon kollarını göğsünde birleştirmişti sakince. Nasıl baktığından emin değildi.
"Durumun tuhaflığını anlayabileceğini düşünmüyorum."
"Neden ayrıldık?"
Ruhsuz çıkmıştı sesi.
"Genel olarak huysuz biriydin."
"Sen ayrıldın yani."
"Ne sandın?"
"İyi. İkimizde kurtarmışsın."
Uyandığı andan itibaren onunla ilgilenmesine rağmen aldığı minnetsiz cevapla şaşkınlığını gizleyememiş, fotoğrafa Chanhee'den önce uzanıp söylenmişti.
"Gerçi şunu atamadığına göre hala yanık olduğunu anlamış olduk."
Chanhee uzun zaman sonra ilk defa gülmüştü cümlesine. Durumu hiç olmadığın kadar tuhaftı çünkü.
"Asla bilemeyeceğiz. Hiçbir şey hatırlamıyorum."
★
30052023
Asla devamı gelmeyecek olan bi kurgu gibi ama dursun ne zararı var 🤷♀️
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çok şey değişmiş / bbangnyu
Fanfictionzaman durmuş, güzeller güzeli Kim Younghoon her şeyi unutmuş eski sevgilisinin yalnızca hatırlamasını beklemişti.