31052023★
"Merak ediyorum. Neden gay oluşun seni şaşırtmadı?"
Chanhee'nin peşinden yürürken, cevabını merak ettiği soruya karşılık yalnızca kahkahalarını duymuştu.
Komik olduğunu kabul etsede bu durum dünya için pekte alışagelmiş karşılanmıyordu.
"Şaşırılıcak o kadar şey vardı ki, sevgi konusunda cinsiyetlere takılmamak mutlu bile etti."
Ellerini kahverengi kumaş pantolonunun ceplerine sıkıştırmıştı yüzüne esen rüzgarlar saç tutamlarını uçuştururken. Her şeyi unutmuş olsa bile yargısız, özgürlükçü yanının olduğu gibi kalması gülümsetmişti.
Chanhee'nin doğduğu kırsal yere gelmişlerdi. Bahar her yeri yeşil rengine bürümüştü. Kışın bıraktığı soğuk henüz tazeyken rüzgarlar ferahlatıcıydı. Ailesinin evine getirmişti onu. Ardından mezarlarını ziyaret edecekti. Doğduğu yer ona belki bir şeyler hatırlatır diye düşünmüşlerdi.
"Anahtarını komşunuza vermiştin. Şu yoldan sağa döneceğiz."
Chanhee çevresine öyle yabancıydı ki, komut vermeden durmamıştı Younghoon. Gözleriyle işaret etmişti yeşillerin arasında görünen huzurlu kasabayı.
"Gerçekten her şeyi biliyorsun."
Biliyordu. Oda şaşırıyordu bazen. Chanhee'ye bu denli yakın olduğunu unutmuştu. Mutlu anılarının çoğu silikti zihninde. Ailesinin cenazesinden sonra gelmemişlerdi hiç. Buna rağmen her şey ezberindeydi. Tuhaftı.
"Kork benden."
"Seni neden getirmişim ki? Burası için fazla prenses gibisin."
"Sevgilin miydim acaba?"
Umursamazca sormuştu sorsunu yoluna çıkan taşları Chanhee'ye kıyasla şikayetlene şikayetlene iterken. Kesinlikle nefret ederdi kırsaldan. Eski anıları gelmişti aklına.
"Gerçekten saraylarda falan mı büyüdün?"
Chanhee'nin uzandığı çimlerden kendisine yönelttiği sorusuna karşı omzuna konan uğur böceğiyle bakışmayı bırakıp uçması için üflemişti tiksinircesine.
"O çimlere uzanıp böceklerin saçlarımda yuva kurmasına izin veremem üzgünüm."
"Küçükken hiç çamurla falanda oynamamışsındır sen şimdi."
"Temiz çocuktum."
"Belli."
"Ne düşünüyorsun?"
"Buraya her bahar gelirdik eskiden."
"Seni böyle bir durumun içine sokmak istemezdim. Üzgünüm."
"Sorun değil. Birbirimizden nefret etmiyorduk. Şerefsizin teki olsaydın uyanmanı beklemeden fişini bile çekerdim."
Chanhee önden ilerlemeye başlayanın kendinden emin cümlesine korkuyla kahkaha atarken Younghoon'da eşik etmişti ona.
"Sevgi dolusun!"
★
31052023
ŞİMDİ OKUDUĞUN
çok şey değişmiş / bbangnyu
Fanfictionzaman durmuş, güzeller güzeli Kim Younghoon her şeyi unutmuş eski sevgilisinin yalnızca hatırlamasını beklemişti.