4

30 4 0
                                    


                  22 квітня 2023, Фуронг, Китай

Пройшло два тижні з того часу як вона знову знаходиться на базі. За цей час вона ретельно займалася та входила в форму.

Що нарахунок Джеймса... нічого особливого. Жінка з ним бачилася рідко. Весь час він тренувався та здавав нормативи тренерам.

Підтримувала звʼязок з ним онлайн. В основному - списувалися.

В них на базі було правило. Ніяких відносин. Це було заборонено.

Так було завжди. З них виховували безчутливих маріонеток.

Але не цього разу.

Белла почала щось відчувати. Людське.

Зараз вона знаходилася в залі, й вдосконалювала свої удари по боксерській груші. Насправді, вони були вʼялими та не чіткими. Замість того, щоб думати про тренування, її думки були забиті іншим.

Раптом почувся голос. Її тата.
-Агент Лінг, швидко зайти до мене в кабінет.
Дівчина дьорнулась від неочікуваності. Вона давно не чула його голосу. Помітивши погляди інших агентів навколо, та завагалася й покинула залу.

Шляхом до кабінету, вона знала для чого той викликав її.

Відправити на місію або відчитати за стан.

Зайшовши в його кабінет, без стуку в двері, Белла пройшла всередину та стала навпроти столу, за яким він й сидів.

Джу Лінг окинув її суворим поглядом та розпочав:
-Агент Лінг, що з вами коїться?
Вона мовчала й дивилась в підлогу.
-Ще раз питаю, що з вами коїться останні три дні.
Та глянула на нього.
-Я... я й сама не знаю...
Батько сильно вдарив рукою по столу.
-Не знаєш значить...
Після цього їй стало лячно, й вона почала боятись, що буде далі.
-Зараз підеш до Ліан.
-Ні! Тату, будь ласка, не потрібно!
-Охоронці, - покликав він, і у кабінет зайшли два чоловіка в формі - до психолога її.

Ті взяли її та повели. Вона продовжувала кричати гучніше «Ні!»

В неї почали текти сльози, через розуміння, куди її ведуть. За декілька хвилин, агентка вже мовчки сиділа у білому приміщенні, та чекала лікаря.

Через якийсь час, в кімнату зайшла вона:

Анджі Ліан - психологиня їхньої бази. Вона чудово вміє внушати та навʼязувати потрібні думки.

На вигляд вона здавалася дуже суворою жінкою. Так і є.

Психологиня сіла навпроти та зиркнула їй в очі.

-Агент Лінг, - розпочала вона - хочу почути вашу причину.
Та сиділа мовчки.
-Гаразд. Задам інше питання. Хто або Що стало причиною такого вашого стану.
Белла перевела погляд на неї, просто дивлячись. Та чекала поки агентка відгукнеться, і це сталося за дві хвилини:
-В мене дивні відчуття, яких в мене давно не було... - пауза - Таке ніби... я стала нормальною людиною, яка...
-Стоп.
Белла замовкла.
-Можете не продовжувати.

Позаду психолога був залізний стіл, на який й посадили агентку. Сперечатися не було сенсу, через те, що чоловіки її сильно схопили.

Жінка морально налаштувалася, що відбуватиметься далі.

Привʼязавши її, за декілька секунд по всьому тілу агентки роздався перший ток.

Після нього психологиня почала свою справу. Навʼязування думки. Ток. Навʼязування думки. Ток. І так декілька разів.

Це спрацювало.

Белла вийшла з кабінету зовсім іншою особою. Досить сильно постаралися. Вправили їй мізки так, як треба.

The Fate Of The KillerWhere stories live. Discover now