8 квітня 2023, Фуронг, КитайПрокинувшись після важкої дороги, Белла поглянула на годинник:
Восьма година двадцять хвилин.
Зачесавши тугий хвіст внизу, вона покрокувала до санвузла, щоб привести свій вигляд в порядок.
-Доню?
Дуже вчасно покликала її мати. Виплювавши зубну пасту, та відгукнулася:
-Так, мамо? - після цих слів вона нахилилась, промиваючи рота - Мамо?Белла швидко вийшла з санвузла, прямуючи до вітальні.
Роуз сиділа на дивані з чашкою чаю. Почувши кроки своєї доньки, вона зазирнула за плече.
-Я тут,- сказала Белла, розвівши руками.
-Бачу. Хотіла сказати, що ти будеш не сама проводити тренування...
-Тобто?
-З тобою буде новий агент.
Закотивши очі, жінка спитала:
-І з ким?
-Його звати Джеймс Коллінс...
-Зрозуміло. Американець.Донька розвернулася, й покрокувала до шафи із взуттям. Вона вийняла свої шльопанці, та взула їх.
-Я пішла, мамо.
-Давай.В неї був час на сніданок, тому вона поквапилася.
Агентка не була у захваті від новини. Цікаво, батько дійсно думає, що їй потрібен помічник? Не впорається сама? Тимпаче, що тут робить американець?
Сьогодні Белла переважала на сніданок кукурудзяну кашу.
Крокуючи коридором, та помітила, що в залі на них вже чекали вихованці та майбутні кіллери. Біля входу в зал стояв чоловік, певно, Джеймс.
Жінка підійшла до нього.-Джеймс Коллінс?
Він різко глянув на неї.
-Так, а ви, здається, донька Джу Лінга?
Нажаль
-Мг, Ізабелла.
Той похитав головою й відчинив двері. Обоє зайшли в зал.Перед ними стояли не учні, а маріонетки.
Джеймс і Белла стали навпроти них. Переглянувшись, Джеймс розпочав:
-Доброго ранку. Сьогодні ви навчитеся бойовому мистецтву, яке називається кунг-фу.
Той поглянув на жінку.
-За допомогою кунг-фу, - продовжила Белла - ви станете більш витривалішими. Навчитися цьому - потрібен час.
-Розпочинаймо, отже...Тренування пройшло добре. Обоє навчили тих правильної техніки та направленню енергії в конкретні частини тіла. Усі були змучені, але, здається, щасливі.
Після, Джеймс та Белла розійшлися, обмінявшись контактами.
Наступне заняття відбудеться за три години, тому у жінки є час на обід та відпочинок.
Ідучи легким лабіринтом бази, вона дібралася до номеру. Зайшовши, та помчалася до кімнати, щоб переодягнутися.
Агентка обмінялася з мамою враженнями й покинула номер, крокуючи до їдальні.
На обід вона зʼїла рис, якого вона значно переїла.
Зʼївши на десерт шматочок чорного шоколаду, жінка сиділа на дивані та переглядала фільм.
Кумедний Дуейн Джонсон ніколи ненадоїсть. Кожен бойовик він розбавить своїми крутими жартами та голлівудською усмішкою.
Від роздумів про чоловіка мрії, її відволікла мати, яка доторкнулася плеча доньки. Та ледь не вмерла від неочікуваності.
-Тобі коли на тренування?
Белла поглянула на годинник. Сімнадцята година тридцять пʼять хвилин.
-На шосту. Йду збиратись. Дякую.
Зупинивши фільм, вона вскочила з дивану й одразу пожалкувала.Перед очима все перетворилося в розмір пікселів. Приклавши два пальці до очей, вона намагалася припинити це явище. За декілька секунд, агентці стало краще, й вона побігла збиратись.
Через те, що була вона вже у новій спортивній формі, та просто узяла: масажний валик, води та скакалку.
До залу жінка дійшла за три хвилини. На розминку усім дали тридцять хвилин, і далі буде загальне тренування.
Після стрибків з скакалкою, вона розтягувала мʼязи, водночас розмовляючи з подругою. Мей.
Тренери зайшли до залу, й усі агенти підвелися.
Тренування розпочалося з правильної техніки дихання, затим кожен розподілився по парі.Белла вирішила стати в парі з Джеймсом. Хотілось спробувати свою силу на ньому.
Обмінявшись вітанням поглядом, ті почали вчити новий прийом, який складався із трьох основний рухів: Захват ногами шиї противника, й після повалити на підлогу кувирком.
Цей прийом не був важким, тому в них він вийшов швидко.
Вивчивши ще два прийоми, залишок часу вони відпрацьовували їх.
Як тільки Белла вийшла із залу, то до неї одразу підбігла Мей.
-Ви круто виглядали разом.
-Що?
-Ваші погляди...
-Ей, ти про що?
-Не будь дурною, Белло.
-Я не дурна.
-Гаразд.
Агентка дивилася на подругу, яка йшла із самовдоволеною мордою. Біля сходів на поверх вище, Мей сказала:
-Ти подумай... нарахунок нього.Після цих слів подруга пішла своєю дорогою, тимчасом Белла застигла на місті, проводячи подругу поглядом. От блін.
ВИ ЧИТАЄТЕ
The Fate Of The Killer
AksiВ кожній людині грунтується надія на щасливий поворот долі. І тільки завдяки чарівним історіям. Ізабелла Лінг- Агент, яка з дитинства навчалася всьому: Бойовому мистецтву, маніпулюванню та вмінню вбивати. Її батько, Джу Лінг, відправляє на небезпечн...