10 квітня 2023, Сієна, Італія-В національному музею Китаю, в місті Пекін, невідомим чином спрацювала пожежна сигналізація, — промовила журналістка — до нас дійшла інформація, що було знайдено одного трупа. Особа не встановлена. А також... — Висвітилася фотографії розбитого скла — був викрадений легендарний меч. Хто викрадачі — невідомо, але поліція усіма силами намагається знайти викрадачів. Один із відвідувачів музею сфотографував грабіжників.
Висвітилася фотографія, на якому три особи бігли до оранжевого фургону, були вони в масках. Чоловік дивлячись ці новини, підійшов ближче до телевізора й приглянувся до жінки в сукні.
Спід маски було видно голубі очі, тонкі губи та довге каштанове волосся. Це ж вона. Ізабелла Лінг.
11 квітня 2023, Фуронг, Китай
Прибувши на базу, усі шестеро покрокували до Джу Лінга. Вони вже знали про те, що засвітилися в новинах.
Белла разом із Джеймсом несли в руках цінну річ. Охоронці біля дверей впустили команду в кабінет.
Зайшовши, вони стали навпроти стола боса. Джу смиривши усіх поглядом, став та повільними кроками підійшов до двох агентів.
Обережно узявши меч з їхніх рук, той почав його розглядати. Всі спостерігали за його реакцію мовчки. Чоловік зняв ніжні, та вказівним пальцем провів по гострому лезу. На пальці з'явилася царапина, і кров, яка текла. Джу Лінг облизнув її.
Джеймс боковим зором побачив, що Белла була не в захваті від цього моменту. Підійшовши до столу, він поклав меч, та розвернувся до агентів, спираючись на стіл. Після роздумів, нарешті розпочав:
-Місію ви виконали, але є проблема, про яку напевно знаєте... — Пауза — ви засвітилися. Ваші обличчя знають. Ви діяли не обережно. Щоб вас не розкрили - треба змінити образ. Це наразі ваше завдання. На цьому все. Вільні.Кивнувши головами, усі покинули кабінет.
19:45
День проходив не продуктивно. Після візиту до батька іншу частину дня вона відпочивала. Спала та читала книгу, яку придбала на заправці по дорозі додому. Апетиту не було, але через те, що сьогодні вона нічого не їла, зробила собі бутерброд.
А також сьогодні спить сама в номері, тому що мати ночує в батька.
Поки Белла увімкнула на телевізорі те, що хотіла, то вже й доїла.
Настав час перевтілення.
Зайшовши в санвузол, вона поглянула на себе в дзеркало. В нижній тумбі вона знайшла упаковку з фарбою для волосся. Одягнувши рукавички, та змішала фарбу в ємності, затим почала розподіляти фарбу по довгому волоссю.
І далі все по інструкції.Вона зрозуміла, що цього не достатньо.
20:55
Джеймс знаходився у своєму номері. Вийшовши санвузла, після душу, почувся стукіт в двері. Закутаний в рушник на поясі, той відчинив їх.
За ними стояла Белла з мокрим волоссям. Було видно як та злякалася, побачивши його майже голого.-Ой, вибач... - розвернувшись сказала вона.
-Все добре. Щось сталося?
Вона повернула погляд.
-Можна зайти?
-Так.
Зайшовши всередину, той зачинив двері, та обернувся до неї.
-Як зміни? - спитав він, показавши на свою голову.
-З минулою зачіскою було краще.
Оба засміялись.
-Отже, я прийшла не просто так.
Він уважно почав її слухати.
-Мені потрібно твою бритву...
-Для чого?
Жінка рукою показала на своє волосся.
-Для реального перевтілення.
Було видно, як той здивувався.
-Жартуєш?
-Ні.
-Ходімо.Опинившись санвузлі, чоловік подав бритву Беллі, та витер запітніле скло.
-Допоможеш? - спитала вона.
-Давай.
-Мені потрібне каре.
-Ти божевільна.
Жінка показала до якої довжини збрити волосся. Якщо воно було до талії, то зараз вище плечей.
-Все.
Поряд з ним стояла ніби інша людина. Він спостерігав за тим, як вона звикала до нової себе.
Обернувшись до нього, вона запитала:
-Підходить?
-Так.
-Брешеш.
-Ні, не брешу.
-Бачу, що брешеш.
-Я не звик ще.
-Ясно.Дивлячись один одному в очі, Белла завагалася та поглянула на підлогу, на якій валявся пучок її волосся. Вона не жалкувала про це. Давно треба було це зробити.
Присівши напівпочіпки, вона почала його збирати. Джеймс поставив ту річ на місто, та допоміг їй.
Закінчивши, вони прийшли у вітальню. Номер, помітила жінка, був такий самий як й в неї. Хоча у інших агентів в номері одне ліжко, тумба та туалет з душем.-Я піду. Дякую за допомогу.
-Будь ласка. До завтра.
Коли Белла покинула номер, чоловік подумав:
-Дійсно божевільна.
ВИ ЧИТАЄТЕ
The Fate Of The Killer
ActionВ кожній людині грунтується надія на щасливий поворот долі. І тільки завдяки чарівним історіям. Ізабелла Лінг- Агент, яка з дитинства навчалася всьому: Бойовому мистецтву, маніпулюванню та вмінню вбивати. Її батько, Джу Лінг, відправляє на небезпечн...