5 жовтня 2004, Варшава, ПольщаПриземлившись після десятигодинного польоту в Польщі, сімʼя пройшла усі паспортні контролі.
Все відбувалося у швидкому темпі, тому й сніданок узяли собою.
Наступний політ завтра, тому вони їдуть в готель відпочити.
Минув день.
Сімʼя прокинулася, та зібравшись поїхали у аеропорт.
Вони сиділи в залі очікування. Раптом, мобілка батька задзвеніла. Він вийняв її з кишені та глянув на екран гаджета.
Йому телефонував друг, з яким він давно вже знайомий. Також, той працює в готелі, в якому вони й провели цю ніч.
Піднявши трубку, чоловіку почулися одночасно два голоси. Друга та жінки, яка оголошувала посадку в літак.
-Так?
-Друже, друже... - збентежено промовив той у слухавку - Сюди ФБР приїхало...В Джу серце скотилося в кінцівки ніг. Різко вставши, чоловік дав знак дівчатам йти займати чергу в літак.
-Вони запитували про тебе.
-Зрозумів, ми вже сідаємо в літак.
-Я за тебе нічого не казав.
-Дякую. Бувай.Джу вимкнув телефон та поглянув на Роуз. Та була трохи знервована.
Сіли в літак без подій. Здавалося, що все йде добре.
Летіли вони прямим рейсом до Китаю, і знову десять годин.
Китай, Шанхай.
Прибули вони змучені, але щасливі.
-Welcome to new home, - сказав батько, посміхаючись.
-Ми будемо тут жити?
-Так, Доню.Вона йшла поряд з батьками та роздивлялася все навколо.
За ними приїхала автівка, який й довезе до потрібного місця. По словам Джу - до його батьків.
Дорога в них зайняла багато часу, і вони розуміли, що прибувши туди, будуть відпочивати із спокійною душею.
Заїхавши в двір палацу, який був виконаний у східному стилі, Белла була зачарована красою.
База знаходилася в місті Фуронг, який розташовується на водопаді.
Біля входу на них чекали дві літні особи. Сімʼя вийшла із автівки, беручи свої речі.
-Доброго вечора, - хриплим голосом привітався дід.
Белла вперше бачила їх. Від сорому, дівчинка сховалася за мамою. Ті посміялись, затим зайшли всередину палацу, та пройшли в залу з накритим столом їхніх страв.
ВИ ЧИТАЄТЕ
The Fate Of The Killer
ActionВ кожній людині грунтується надія на щасливий поворот долі. І тільки завдяки чарівним історіям. Ізабелла Лінг- Агент, яка з дитинства навчалася всьому: Бойовому мистецтву, маніпулюванню та вмінню вбивати. Її батько, Джу Лінг, відправляє на небезпечн...