29 квітня 2023, Фуронг, Китай
Останнім часом, Белла уникає Джеймса...
Коли йдуть один одному на зустріч, на тренуваннях, на повідомлення не відповідає.Це йому здавалося дивним.
Сьогодні буде збір агентів, яких відправлятимуть на місію. Він в тому ж рахунку.
***
Жінка сиділа у вітальні з мамою, переглядаючи фільм.
-Коли нарада? - спитала Роуз.
-О пʼятій.
Та зиркнула на годинник.
-Ще двадцять хвилин. Ти обідала?
-Мг.За сім хвилин фільм завершився. Белла зібравшись, вийшла з номеру, крокуючи до потрібного кабінету. Її погляд був пустим, як й думки.
Опинившись на місці, вона сиділа та чекала початку.
За хвилину ввійшов чоловік, який оголошуватиме місію.
Хью Цінглінг - права рука боса Джу Лінга.Після обміну вітаннями з усіма агентами, той прийнявся вмикати проектор.
Белла відчувала на собі чиїсь погляд. Зиркнувши в бік, агентка перетнулася поглядом з... Джеймсом. Він дивився на неї пильним та зацікавленим поглядом, склавши руки на груді.
Жінка намагалася відвести погляд, але не могла.
Коли почувся чоловічий голос правої руки боса, тоді вони розірвали зоровий контакт.
-Отже, - розпочав він, а на проекторі зʼявилося зображення меча та однієї особи - Тай-Янг Ці - одна із найсильніших людей Китаю. Помер у віці вісімдесят чотирьох років. Він володів усіма видами бойового мистецтва. Але головне це - меч, який передавався з покоління в покоління. Останнього разу його тримав той самий Тай-Янг Ці.
Жінка уважно слухала та розглядала зображення. Було видно наскільки гострий кінець меча. Ручка була чорного кольору, обведена золотими лініями.
-Ми б хотіли, щоб ця річ була в наших руках. Наразі вона знаходиться у національному музеї Китаю - пауза - Оголошую завдання.
Узявши папку в долоні, той продовжив:
-Агенти Канг, Джейлі, Хаї та Фенг. Ваше завдання: влаштуватися в цей музей. Вивчіть історії експонатів, які знаходяться там.Ті кивнули.
-Далі... Агенти Лінг та Коллінс. Ваше завдання полягає в тому, що ви будете вдвох викрадати меч. План ви повинні придумати самі - пауза- Завтра о восьмій ранку вирушаєте. Вас буде чекати автобус. Ваші документи й резюме готові.
Чоловік підійшов до чотирьох, і роздав.
-Так, а ви вдвох вирушаєте туди за тиждень. Все віддам пізніше. Усім все зрозуміло?
Всі кивнули, даючи цим знак «Так»
-Тоді бувайте.Агенти почали виходити з кабінету. Белла вийшла перша. Кожен пішов до свого номеру своєю дорогою.
В неї в голові прокручувалася інформація про місію. Раптом, хтось схопив її за руку та завів за вугол, притиснувши до стіни.
Та зиркнула переляканими очима на чоловіка.
-Так, Белла, розповіси мені що трапилось?
Ігнор
-Ти не відповідаєш, оминаєш мене, не спілкуєшся зі мною. Що, в біса, трапилось?
-По-перше: відпусти мене, а по-друге: це не твоє сране діло.Відштовхнувши його від себе, вона розвернулася та покрокувала геть.
ВИ ЧИТАЄТЕ
The Fate Of The Killer
ActionВ кожній людині грунтується надія на щасливий поворот долі. І тільки завдяки чарівним історіям. Ізабелла Лінг- Агент, яка з дитинства навчалася всьому: Бойовому мистецтву, маніпулюванню та вмінню вбивати. Її батько, Джу Лінг, відправляє на небезпечн...