7

26 3 0
                                    

Яка у вас асоціація зі словом «Поразка»?
Наприклад у Белли: Біль,Страх, сльози.

Одного разу дванадцяти річну дівчинку поставили битись, на той момент, з найкращою подругою.

Обидві були на одному рівні.

Всього було три раунди. Лінг програла усі.

Це був її перший бій, тому вона вирішила не засмучуватися. Буде вдосконалювати свої здібності... Але, хто ж знав, що з нею буде далі.

                  22 січня 2011, Фуронг, Китай

Після тренування, на якому отримала поразку, вона вийшла із залу та перетнулися з охоронцями, які й прийшли по неї.

Зупинивши її один із них, той промовив.
-Агент Лінг, за нами.
Дівчина послухалася, і чемно йшла за ними. Опинившись біля кабінету її батька, вона ввійшла.

Белла довго і терпимо стояла навпроти столу і вислуховувала про себе такі речі:
«Ти дурепа» , «Як ти посміла мене зганьбити?» , «Ти повинна бути кращою!»

Вона не очікувала такої реакції від свого батька, але, здалося, що він зовсім інша для неї людина. Не рідна.

Думаючи, що після цієї розмови, вона піде до мами та проплаче її в плече, охоронці повели в інше місце.  

То була холодна бетонна кімната, посередині якої стояв стільчик. Посадивши її, ті зав'язала її кінцівки мотузкою, і настільки сильно, що вони одразу затерпіли.

Бела не розуміла, що відбувається. Із-за клубку в горлі, вона не могла нічого сказати.

Охоронців було багато, і кожен ніс по два відра з водою. Дівчинка й так тремтіла від температури в кімнаті, тим паче, що вона була тільки в білизні.

Почалося.

Вода. Ледяна. Лилася на неї з різних боків. Тремтіння стало божевільним.

Вона періодично вмовляла, щоб ті зупинилися, але всі продовжували.
-Будь ласка! Досить!
І нарешті рідина в них закінчилася. Але страждання агентки ні.

Так і сидівши, зараз вона терпіла удари палець, які спричиняли неймовірну біль.

Крики дівчини наповнювали кімнату ехом, але це не допомогло їх зупинити.

Раптом, все закінчилося і ті прийнялися її розв'язувати.

Сльози лили від болю. Щоб вона припинила, то отримала сильного ляпаса по обличчю.

The Fate Of The KillerWhere stories live. Discover now