14

27 4 5
                                    


20 жовтня 2023, Фуронг, Китай

— Слухай, ти вже дуже довго там знаходишся. Ти мав дістати інформацію максимум за місяць.
— Я розумію, але...

Телефонна розмова з начальником американської бази була дуже напруженою. Джеймс розмірковував над своїми думками, які накопичилися за останній час.

— Ти надав нам недостатньо інформації!
— Я звільняюсь.
Запала тиша, яку потім порушив начальник.
— Що? Ти сказився?!
— Я звільняюся.
— Джеймсе, що з тобою?

Дзвінок завершився.

Насправді, Джеймс прибув не просто так до китайської бази.

Його перевіряли на детекторі брехні, щоб запевнитись, що тут він на відрядженні, яке триватиме рік.

Відтак, його прийняли.

Але в нього було завдання — надати усю інформацію та плани організації. Надав він половину. Інше не встиг.

Та із-за однієї людини, чоловік переосмислив все.

Повертатись до Америки бажання не було. Хотілося в тихе місце з любимою особою.

Знаходившись в залі, він відпрацьовував удари по груші.
Поряд стояв друг, який робив те саме. Це був Фаї.

— Слухай, не думаю, що вона повернеться, — тихо мовив друг.
— Повернеться.
Той важко зітхнув, затим продовжив:
— Скільки її вже немає?
— Шість місяців.
— Шість місяців. Й вона ні разу не вийшла на зв'язок. Чувак, вона ненавиділа це місце, і ти справді думаєш, що вона явиться?

Зупинившись, Джеймс глянув на Фаї, важко дихаючи.

— Працюй, а то по камерам побачать, що ти стоїш і базікаєш багато.

За годину, чоловік вийшов із залу.
Крокував він до кабінету боса.
Опинившись там, то звернув увагу на вигляд Джу Лінга.

Певно, батько вже змирився з тим, що натворив. Джеймса це дуже злило.

З ним був його помічник - Хью Цінглінг, тому він й почав:
— Як справи, агенте Коллінс?
— Все гаразд, — збрехав він.
— Тоді почнемо.

На проекційному екрані висвітилася світлина, на якій був зображений чоловік.

Тому на вигляд біля тридцяти років. Волосся русого кольору. Родинка на праві щоці...

— Девід Паркер. Агент секретної організації. Працює під прикриттям. В нього знаходиться інформація, яку вже намагалися викрасти. Діє досить не обережно. Останній раз був помічений у аеропорту Відню. Летів до Португалії, Лісабон. Там відбудеться зустріч, на якій він повинен передати джерело іншій людині, - Пауза. Хью зиркнув на агента, оцінюючи його. Затим, помічник узяв папку зі столу боса, та віддав агенту. — Завтра в обід вилітаєш. Інформація має бути в нас. Без неї не повертайся.
— Буде зроблено.

The Fate Of The KillerWhere stories live. Discover now