10 квітня 2023, Пекін, КитайРозпочався день у агентки з походу в душ, швидкого перекусу та збору на місію.
За нею вже зайшов Джеймс, та чекав поки вона збереться, стоючи біля дверей.
-У всіх сьогодні змінна, окрім Хаї?
-Мг.
-Гаразд. Він знає про те, що забере нас, так?
-Так.
-Добре.Спостерігаючи за нею, чоловік помітив наскільки вона може бути різною.
За декілька хвилин вони покинули готель, та спіймали таксі, щоб доїхати до музею. У автівці Белла перевірила рюкзак, та впевнилася, що нічого не забула.
Весь шлях Джеймс мило товаришував з водієм. Також, залишив чайові.
Вийшовши, навпроти була величезна будівля.
Зайшли обидва через центральний вхід, як й усі нормальні люди.
В жінки забігали очі, і чоловік помітивши це, сказав:
-Можемо, перед початком, походити й роздивитись усе.
-Що? Ні, ні, ні.
-О, глянь.
Жінка глянула в бік й побачила агентку Джейлі. Образ працівниці їй личив. Вони, ледь помітно, кивнули один одному, в якості вітання.
-В нас місія. Йдем туди, куди треба. Нема часу на розгулювання.Промайнувши перший поверх, Джеймс обвів рукою талію жінки, тим самим, притягуючи до себе. Такого жесту, вона не очікувала, але приобійняла його за плече.
В них було звичайне прикриття - молода пара, яка вирішила відвідати музей.
Йшли вони спокійно, не подаючи ознак на те, для чого вони насправді тут.
-Меч на третьому поверсі, так? - тихо спитала Лінг.
-Так.
-А кабінет?
-На цьому поверсі, де й ми зараз знаходимося. В самому кінці.
-Агент Канг, - звернулася жінка до іншого по навушнику - як у вас справи там?
-Усе добре. Бачу вас.
-Так? А ми правильно йдемо?
-Так, так. В кінці коридору з правого боку будуть двері у той самий кабінет.
-Не довіряєш мені? - прошепотів Джеймс питальним тоном.По дорозі вони зустріли ще одного агента, який розповідав відвідувачам про експонат, водночас будучи на звʼязку зі своїми.
Як тільки обидва зайшли в потрібне приміщення, то оглянули його. Воно було забите не потрібними коробками й старими файлами.
Агенти приступили до плану.
Белла поклала рюкзак на підлогу, щоб вийняти те, що треба.
ВИ ЧИТАЄТЕ
The Fate Of The Killer
ActionВ кожній людині грунтується надія на щасливий поворот долі. І тільки завдяки чарівним історіям. Ізабелла Лінг- Агент, яка з дитинства навчалася всьому: Бойовому мистецтву, маніпулюванню та вмінню вбивати. Її батько, Джу Лінг, відправляє на небезпечн...