1

357 42 29
                                    

"Efendim merkez bankasında patlama olmuş, hırsızlar"

"Hırsızlar?"

"Hırsızlar sadece 200 dolar çalmış"

"Anlamadım, ne kadar çalmış?"

"200 dolar ve bir mektup bırakmış"

"Arabayı hazırla"

"Emredersiniz"

Kafamı salladım, cidden bu aralar sinirim tepemde geziyordum, sigaramı alarak bir dal çıkarttım, yakarak polis binasından çıktım ve arabaya geçtim.

"Jay baş belasısın cidden" diyerek bankaya doğru sürdüm, itfaiye, ambulans ve 4 polis aracı oradaydı.

Jungkook, jimin ve namjoon'un yanına gittim "ne olmuş?" bana döndüler jungkook "RDX patlayıcı, içeriden patlama olmuş, kimse nasıl oldu bilmiyor, ayriyetten bir mektup bulduk, üstünde büyük harfler ile 'JAY'DEN POLİS MİN YOONGİ' ye yazıyordu' daha dokunmadık ama üstünde parmak izi yoktu."

kafamı salladım "mektup nerede?" diyerek etrafa baktım, itfaiye yangını söndürmeye çalışıyordu, muhtemelen 4 saat sonra sönerdi.

Namjoon mektubu uzattı, alarak içini açtım ve zarfı alarak okumaya başladım

'Polis min, en son sinir ile 'banka patlat da görelim' demiştiniz. Ne söylerseniz yaparım, biliyorsunuz :) 200 dolar için de, patlayıcıyı kendim yaptım ama eksik malzemeler 200 dolar tutunca yerine geri koymak için 200 dolar aldım, görüşmek üzere  ~Jay~"

Sinir ile güldüm "sikik şey"  mektubu buruşturdum "kendini öldür jay" dediğimde jimin "ne oldu?"  kafamı salladım "ne dersem yaparmış, komik"

Namjoon "bence sana takık, kelimelerine dikkat etsen iyi olur"  kafamı salladım "namjoon evimde dosyasına bakarken sinir ile o kelimeyi söyledim, nereden duya bilir" diyerek durdum "oruspu çocuğu evimemi girmiş" gözlerimi kapattım "tanrım" anlıma vurdum.

Jungkook "evine baksak iyi olur"  kafamı salladım, jimin "burada yapacak bir şeyimiz yok, parmak izi yada DNA hiçbir iz yok" diyerek yanan binaya baktı.

Namjoon "kahve içsek iyi olur, daha sonra yoongi komiserin evine bakması için ekip gönderelim"  arabaya geçtik, yol üzerinde olan kafeden kahve alarak karakola geçtik, sinirden delirmeme az kalmıştı.

Diğer ekip ile evime geldiğimizde kapıyı açarak girmelerine izin verdim, telefonum çalınca baktım, açarak

-hoseok

+şey bu gün görüşücek miyiz?

-bu gün de biraz doluyum

+tamam, kendini fazla yorma

-sen boşmusun?

+evet, vaktin olursa gelebilirsin

-1 saat'e gelicem

+bekliycem, görüşürüz

-görüşürüz

Telefonu kapatarak cebime koydum.

Adamlar ellerinde kablolar ile gelmişti, kaşlarımı çattım "6 dinleme cihazı, 3 kamera bulduk" kaşlarımı çattım "kameraları nereye koymuş?"  gözlerini kaçırdı "banyo içine, yatak odası ve salon" dediğinde sinir ile "yok et bunları"  kafasını salladı ve gitti.

Jimin "adam sana cidden takıntılı"  kafamı salladım "neyse, ben gidiyorum, bir şey olursa arayın" dediğimde onayladı lar, namjoon "dosya?" diyerek baktığında "masaya bırakın"  herkesin çıkmasını bekledim ve kapıyı kilitledim.

Arabaya geçerek hoseok'un evine sürmeye başladım, 20 dakika sonra geldiğimde arabayı park ederek indim, kapıyı çaldığımda hemen açılmıştı, güldü "hoşgeldin" içeri geçtim.

Ceketi çıkartarak koltuğa koydum, belime kollarını sardığında elini tutarak öptüm "hadi"  güldü "beni mi özledin"  önüme geldiğinde t-shirt'ü nü çıkarttım "evet" diyerek dudaklarını öptüm.

Boynuma sarıldı, geri çekildi "sinirlisin"  gömleğimin düğmelerini açmaya başladığında omuzunu öptüm "evet"  dilimi köprücük kemiğine getirip emdim "neden" diyerek gömleğimi çıkardı.

"Jay evime kamera ve dinleme cihazı koymuş"  dudaklarını öptüm, hoseok'a arada bir kaç şey anlatıyordum, kimseye bir şey söylemezdi, ona güveniyordum.

Geri çekildik şaşkınca "gerçekten mi, dikkatli olmasın"  kafamı salladım "olurum"  tamami ile onu soydum.

Kendimi de soyup kalçalarını tutarak kucağıma aldım, güldü "sert mi olucaksınız polis min" dediğinde sırıttım "evet, deliğini özledim bebeğim" dediğimde güldü.

/

başladık yine

Kalmamı isteyen bir kaç kişi vardı,onları kıramadım :(
Keyifli okumalar💜

sope : criminalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin