4

192 33 10
                                    

Hoseok*

Yoongi'yi işe gönderdikten sonra toparlanarak kapıyı kapattım ve evime gittim, jin ve taehyung gazino dan atıldıkları için patlatma mı istediler.

Eve geldim, içeri girdiğimde yine kavga ediyorlardı, göz devirdim ve salona geçtim "ne oluyor" bana döndüler, jin "herkesi içerideyken öldürmek varken taehyung herkesi binadan çıkartmamızı istiyor, neden o kadar zahmete girelim" dediğinde anlımı ovdum.

"sadece binayı patlatıcaz jin o kadar insanın ölmesine gerek yok" taehyung "ama bu kas kafalı anlamıyor" jin "sadece zaman kaybı" diyerek oturdu, göz devirip odama çıktım.

Taehyung "RDX bombalardan kaldımı?"   "evet 80 tane yapmıştım, 30 tanesi bize yeter" kafasını salladı "para almalıyız, banka hesabımdan para sayısı düştükçe strese giriyorum" diyerek yatağa oturduğunda güldüm "ne kadar var ki"  uzandı "180 Bin dolar"  göz devirdim "o miktar az mı amk" dediğimde omuz silkti.

"Bir şeyler hazırladınız mı? Yoongi de yedim ama tam doyamadım"  güldü "çünkü yoongi erken çıktı"  kalktı, belime sarıldı "onu bırak bana gel"   "öğk yürü başka kapıya"  güldü "aman tipim değilsin zaten"   "yav he he" diyerek kollarından çıkıp aşşağı indim.

Jin "dolapta bir kaç şey var"  güldüm "jinnie olmayan annem gibisin"  o da güldü "aman o sürtük sana anne olamazdı zaten" dediğinde kafamı salladım.

Tatlı da vardı,  tanrım bu adamı çok seviyorum, yemeği çıkartarak yemeye başladım, jin'in yemekleri çok güzeldi, yanıma oturdular, taehyung "ne yapıcaz?" kafamı salladım "ben çatıya çıkıcam, 15 ben yukarıyı hazırlıycam,15 siz aşşağı, geri çekiliriz ve uzaktan kumanda ile bitti  jin "yakalanmayacağız" dediğinde kafamı salladım.

Taehyung "insanlar" jin göz devirdi, yutkundum "bilmiyorum, çıkartırsak yüzümüzü görürler, hiç risk almayalım" kafasını salladı, jin "maske takıcaz, risk almayız, ben ihtiyaçları hazırlıyım" kalktı.

Bende yemeğime geri döndüm.

Gazino patlatmak için sebebim yok ama tabi yoongi yine bana inanmayacak.

/

sope : criminalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin