Gece dosyayı koymak için çekmeceyi açtığımda içinde zarf vardı, kaşlarımı çattım "bu da nereden çıktı?" diyerek aldım, kenarında küçük harfler ile jay yazdığında sinir ile açtım
"ilk patlattığım bina da görüşürüz Min :) 22.30'da, yarın bekliyor olacağım ~jay~ "
Sinir ile nefes aldım "namjoon" bana döndü, mektubu uzattım "parmak izi kontrolü yap"
Kalktı ve mektubu aldı "buraya nasıl girdi" diyerek mektuba baktı, kafamı salladım "bilmiyorum" diyerek geri yaslandım.
Adam hayalet gibiydi.
Anlımı ovdum "Jay ilk patlattığı binada beni bekliyormuş" jungkook "tek gitmeyeceksin değil mi?" kafamı salladım "güvenini kazanmalıyım ama siz de benim gerim de pusu da olucaksınız" söylendim, jimin "birimler?" diyerek kıpırdandı.
Kafamı salladım "ilk defa çağırmışken olmaz, yoksa bir daha çıkacağından emin değiliz, güvenmesi gerek" dediğimde namjoon geldi "parmak izi var" kalktık "nasıl parmak izi var" diyerek odadan çıktık.
Namjoon "şuan eşleşme aranıyor, mingi bakıyor" sola dönerek mingi'nin yanına gittik, yanında durduğumda "çıktı mı?" diyerek bilgisayara baktım.
Mingi "parmak izi choi yangki ye ait, inşaat mühendisi, 6 yıl önce araba kazasında ölmüş" kafamı salladım "ne olmuş" dediğimde yutkunarak "ölmüş, 6 yıl önce" diyerek söylendiğinde sinir ile bilgisayardaki adama baktım.
Kafamı salladım "seni o adamın yanına gömücem" odama gitmeye başladım, müdür park "iz varmı?"
"var" diyerek ilerledim, şimdi onun iğrenç sesini çekemezdim, odama girerek dosyasını fırlattım "bana oyun oynadığın kadar kurşun yiyeceksin jay" diyerek masaya vurdum.
Takık piç.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : criminal
Fanfictionpolis yoongi Jay'in peşindedir ama Jay ise yoongi'nin yanında ve kalbine kadar girmiştir :) *soft