Alarmım çaldığında kapattım, gözlerimi açtığımda hoseok üstümde uyuyordu, gülerek sarıldım, yana dönerek anlını öptüm ve yavaşça geri çekilerek kalktım.
Diğer tarafa dönünce güldüm, lavaboya giderek işlerimi hallettim, dolaba giderek üstümü giyindim.
Aşşağı indim ve dolaba baktım, uyandırsam mı bilmiyordum.
Erkendi ve benim yüzümden erken kalksın istemiyordum, adım sesleri duyunca arkama baktım, gözünü ovarak sarkıtmış dudakları ile "yoongi" dediğinde gülerek yanına gittim "neden uyandın" kucağıma aldım.
Sarıldı, kafasını omuzuma koyarak "yoktun" kafamı salladım "uyumaya devam et, gitmeliyim" kafasını salladı, esneyerek "kahvaltı" gülerek odaya girdim "söz veriyorum akşam beraber yiyeceğiz" dediğimde yatağa uzandı "söz verdin" üstünü örttüm "evet söz verdim" diyerek dudaklarını öperek geri çekildim.
Örtüye sarılarak gözlerini kapattığında kalktım, son kez yanağını öperek aşşağı indim, kapıyı yavaşça kapatarak evden çıktım ve arabaya geçtim, yol üstünden bir şeyler alırdım.
Binaya girdiğim gibi Bayan park "yoongi" diyerek seslendiğinde sinir ile nefes aldım "bayan park" dediğimde güldü "hala ilerleme yok mu?" kafamı salladım "Jay çok zorlu biri, biliyorsunuz, yakalamak uzun sürecek" kafasını salladı ve o gıcık gülüşü ile "hızlı olsanız iyi olur yoongi, dosyayı başka birime vermek zorunda kalırım" sinir ile kafamı salladım "anladım" dediğimde gitti.
Sinir ile odaya geçtim, namjoon "sakin ol, ne oldu?" "dosyayı başkasına vericekmiş, hızlı olmalıymışız, oruspu karı sıkıyorsa sen bul, kaltak" dediğimde jungkook "nasıl başkasına vericek, biz 1 yıldır bu dosya için uğraşıyoruz" jimin "ama tek bir kanıt bulamadık" dediğinde kafamı ellerime yasladım "adam tek kanıt bile bırakmıyor, ne yapıyorsa kimsenin haberi olmuyor, dikkatli ve titiz, keyfimizden bulamıyoruz gibi konuşma jimin" dediğimde sustular.
Telefon çaldığında baktım, açarak
+hoseok sinirliyim, seni kırmak istemiyorum sonra konuşalım
- tamam, kendine iyi bak
+görüşürüz
-görüşüüüz
Telefonu kapatarak kenarı koydum, jungkook "hoseok?" dediğinde ona döndüm "Jay jungkook jay, odağın jay" kafasını eğdi, namjoon "ne yapıcaz" diyerek ellerine baktığında "bir sonra ki hamlesini tahmin edicez" geri yaslandım "son 1 yıl da olduğu gibi"
Gözlerimi kapatarak derin bir nefes aldım, jimin "ama banka dan sonra gazino, ondan önce avm, nasıl bağlantı bulucaz ki?" konuştuğunda sinir ile kalktım "bilmiyorum, bilmiyorum, bir bok bilmiyorum" pencereye gittim, açarak "o siktiğimin ülkesinde dolaşıyor ama biz onu bulmak için boktan bir delil arıyoruz" diyerek derin bir nefes aldım.
Ellerim boğazında olduğu zaman sana asla acımaycağım Jay, nefesini kesicem.
Jungkook "hep erkekler üzerinden gittik, ya Jay aslında kadın sa?" dediğinde kaşlarımı çattım "kadın? Kadın mı, ah cinsiyetini bile bilmiyoruz tanrım kafama sıkıcam artık" jimin "iki cinsiyetin de üzerinde duralım, kadın ararken erkek, erkek ararken kadın çıkabilir, tanrı aşkına neden birden labirentin ortasında kalmış gibi hissediyorum" dediğinde namjoon "çünkü labirentin ortasındayız" kafamı eğdim.
Labirentte kaybolduk.
Galiba hoseok'a verdiğim sözü tutamayacaktım.. Yine.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : criminal
Fanfictionpolis yoongi Jay'in peşindedir ama Jay ise yoongi'nin yanında ve kalbine kadar girmiştir :) *soft