15

161 24 15
                                    

Uyandığımda beyaz bir tavan vardı, kafamı sallayarak etrafa baktım, namjoon endişe ile bana bakarken birden hoseok'u hatırladım, kalkarak kolumdaki serumu çıkarttım "hoseok, hoseok nerede" diyerek kapıya geldiğimde namjoon "sakin ol yoongi, o 2 saat önce yoğun bakıma alındı"dediğinde kafamı salladım "nerede" diyerek iki tarafa baktım.

Namjoon ilerlediğinde arkasından gittim, o iyiydi, hoseok iyiydi, koridora girdiğimizde jimin, jungkook ve yanlarında 2 kişi daha vardı, kaşlarımı çattım, bunlar da kim.

Birisi beni gördüğünde "sen vurdun"  gelicek iken diğeri tuttu "sakin ol jin, lütfen" ikisinin de gözleri ağlamaktan kızarmıştı, bu ikisi hoseok'un bahsettiği jin ve taehyung olmalıydı.

Jin bağırdı "ne sakini, o hoseok'u vurmuş, kardeşimizi vurmuş, kim bilir ne zaman uyanıcak" dediğinde cama yaklaştım, taehyung "jin, lütfen"
sesi çatlamıştı, ikili sarılarak ağlamaya başladığında camdan uyuyan bebeğime bakıyordum "uyanıcaksın değil mi? Bana yemek getiriceksin, yine küçük gamzelerini gösterip 'Min' diyceksin" dediğimde gözlerimden yaşlar akarken görünüşü bulandı, onu görmek için hemen sildim gözlerimi.

Jungkook elini omuzuma koyarak sıktı "otur hadi" diyerek yutkunduğunda kafamı salladım "hayır, kalkıcak, kek yağıcaz, onu ben uyandırıcam, jungkook biz kek yapıcaz" sesim çatladı.

Jimin "gel hadi" kolumu tuttuğunda geri çektim "hayır" diyerek uyuyan meleğime baktım, ağızında maske vardı, kablolar kollarında ve göğüsündeydi, tanrım orada ben olmalıydım, orada yatan ben olmalıydım, onun canı yanar ki, o iğneden, serum takılmasın dan çok korkar.

O hastaneleri sevmez ki, o daha minik bir bebek, o daha savunmasız bir bebekti, omuzumu bir el sıktığında baktım, taehyung "otur hadi" geri hoseok'a baktım "uyanınca beni görmezse korkar o" gözlerimi sildim, taehyung "o şimdi rüya görüyor, otur hadi" diyerek beni geri çektiğinde yönlendirdiği koltuğa oturdum.

Namjoon "siz suç ortaklarımısınız?" sorduğunda kafamı eğdim, namjoon ne olursa olsun iş düşünürdü, ne olursa olsun.

Jin sinir ile kalktı "seni mahfedirim polis, kardeşim orada yatarken sen kimsin de böyle bir soru sorarsın" dediğinde namjoon "ben polis Kim Namjoon, işim suçluları sorgulamak, evet siz suç ortaklarmısınız? " diyerek baktı.

Jin "emin ol senin cesedinin sorumlusu ben olucam" elini omuzuna bastırdığında jungkook "namjoon sırası değil"  namjoon'u geri çekti, jimin "pekala her kes otursun ve derin bir nefes alsın, ben size su getiricem" uzaklaştığında kafamı geri attım.

Kalk hadi hoseok, daha kek yapıcaz, sonra ben seni öpüp sıkıca sarılıcam, saçlarını okşayıp kokunu ciğerlerime çekicem, sen beni yatağa götürmeye çalışıcaksın, bende uyuyarak seni sinir edicem, kalk hadi, lütfen uyan lütfen.

Kahvaltı edicez, sana verdiğim, üç ay önce verdiğim sinama sözünü tutucam, sen ne istersen onu yapıcaz, uyan hadi, beni yalnız bırakma, ailem beni asla yalnız bırakmaz, ben sana güveniyorum, sen beni yalnız bırakmazsın.

/

:)

sope : criminalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin