16

167 29 19
                                    

4 ay olmuştu ve hoseok hala uyanmamıştı, jin bana ve namjoon'a düşman olmuş, jimin sürekli bize yiyecek getiriyordu, jungkook bizi kontrol ediyordu, taehyung kendi acısı yokmuş gibi bizim ile ilgileniyordu.

Jin camdan hoseok'a bakıyordu "kalksana artık aptal, söz seni bir daha oklava ile kovalamıycam" dediğinde yine ağlamaya başladı, namjoon kalkarak yanına gitti "oklava mı? Cidden mi" elini omuzuna koydu, jin sinirlenemeycek kadar yorgundu, namjoon onu kendine çekerek sarıldı "tam bir çatlaksın"  jin "hoseok da öyle söylerdi" diyerek hıçkırdı.

Taehyung derin bir nefes aldı "o iyileşicek polis" kafamı salladım "ailem beni bırakmaz" güldüm, gerçekten beni bırakmayacaksın değil mi hoseok.

Taehyung güldü "sana çok aşık, sürekli 'yoongi, yoongi, yoongi' aklı sadece senin ile doluydu, ne tarafa dönse 'yoongi' ne alsa 'yoongi' aklını senin ile kaçırıcak diye korkuyorduk" güldüm "biliyorum, iş duygularına gelince şeffaf biri, onu kolayca okuyabiliyorum, ama Jay olduğunu nasıl fark etmedim bilmiyordum, o kadar küfür ettim, onu kendi ellerim ile öldürüceğimi söylediğimde hiç bozulmadı, açık vermedi" derin bir nefes aldım.

Yutkundum "eğer bilseydim bir yolunu bulur onu korurdum, gerekirse kendimi hapse tıkardım, onun zarar görmesini istemezdim ama onu yaralayan benim" gözlerim akarken kalbimin ağrısından canım yanıyordu "onu ben vurdum, aşık olduğum adamı vurdum taehyung, ben ilk ve tek aşkımı, ailemi kendi ellerim ile gözümü kırpmadan vurdum, o bana küsüp giderse ben ne yaparım, bana darılırsa ben nasıl yaşarım taehyung" kafamı eğerek yüzümü ellerime gömdüm.

Tanrım onu benden alma "ben daha tutamadığım sözlerin telafisini yapıcaktım, hep hayal ettiği, hep istediği lunaparka götürücektim, oradan deniz kenarına getirip dondurma alıcaktım, bütün gece dolaşıcaktık, sinamaya gidicektik, biz hep beraber olucaktık, söz verdik biz"  ellerimi saçlarıma atarak çektim "söz verdik"

Taehyung sırtıma elini koyarak okşadı "sözlerinin telefasini yapıcaksın yoongi, o sana asla küsmez, darılmaz, o seni çok seviyor biliyorsun" kalktı ve pencereye gitti "o seni çok seviyor" diyerek güldü.

Gözlerimi kapattım ve bacaklarımı kendime çekerek olduğum yerde küçüldüm, taehyung "h-hoseok" diyerek geri gitti "hoseok, doktor, hemşire" diyerek koşturmaya başladığında cama koştuk.

Hoseok'un gözleri yarı açıktı, güldüm "hoseok" jin "hoseok" dediğinde sarıldık "kalktı" diyerek sıkıca sarıldık, doktor ve hemşireler koşarak içeri girdiğinde jin ile ayrıldık, jin namjoon'a sığında ben pencereye yapışmıştım.

Jimin ve jungkook koşarak geldiler jungkook "uyanmış" kafa sallayarak onayladık, jimin "biliyordum" güldüğünde biz de güldük, namjoon jin'in gözlerini silerek güldüğünde yeni bir aşkın doğduğu belliydi.

Doktor geri çıktığında ona döndük , güldü "bay jung'un durumu iyi, 3 saat sonra normal odaya alabiliriz, her hangi bir hasar yok ama fazla üstüne gitmez iseniz daha iyi olur, mümkünse 2 kişi aralıklar ile girse iyi olur, geçmiş olsun" gittiğinde yutkundum "refagatçi benim" diyerek camdan  baktım.

Kahve gözleri yorgun, etrafa bakıyordu, göz göze geldiğimizde güldüm, kafasını eğdiğinde gülüşüm solsada kafamı salladım ve onu izlemeye geri döndüm, benim küçük bebeğim uyanmıştı, ne derse, ne yaparsa kabulümdü, sadece o nefes alsın, kalbi atsın yeterdi bana.

/

:)

sope : criminalHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin