*Hoseok*
Gözlerimi açtığımda yoongi uyuyordu, gülerek kafamı göğüsüne koyup sarıldım, çok tatlı uyuyordu.
Saat'e baktığımda 06.05 'e geliyordu, kalktım, o altı buçukta kalkıcaktı, banyoya girerek hızlı bir duş aldım, altım acıyordu ama ona kahvaltı hazırlamak için hızlı olmalıydım.
Boxer ve t-shirt giyerek yatağa yaklaştım, yanağını öperek geri çekildim, aşşağı indim ve mutfağa girdim.
20 dakika sonra her şey hazır olunca kahve makinasını çalıştırıp yukarı çıktım, odaya girdiğimde hala uyuyordu, yanına oturdum "yoongi" dediğimde kalkmadı, dudaklarını öptüm "uyan hadi" mırıldandı, uykusu çok ağırdı, güldüm.
Elimi omuzuna koyarak okşadım, eğilerek dilimi hafif açık ağızından sızdırdım, üst dudağını çekiştirerek öpmeye başladığımda karşılık verdi, güldüm.
Geri çekildiğimde "geç mi kalktım" kafamı salladım "hayır, 25 dakikan daha var" kafasını salladı, belime sarılarak boynumu öptü.
Geri çekildiğimde kalktı, banyoya girdiğinde bende aşşağı indim, dolabımda onun iş için giydiği kıyafetlerden vardı, 4 yıldır yatak arkadaşlığı yapıyorduk ama ben ona aşıktım... o bana değildi.
Sonunda aşağı indiğinde kupaya kahveyi doldurup masaya koydum, oturduğunda yanına oturdum, esnediğinde güldüm saçlarımı öptü "teşekkür ederim" kafamı salladım "neden?" kahveyi içti "kahvaltı için, zorunda değilsin" kaşlarımı çattım "saçmalama yoongi" dediğimde güldü.
Yemeğini yerken telefonu çaldı, açarak "efendim kook" diyerek dinledi, kafasını salladı "geliyorum" telefonu kapattığında bana döndü "görüşürüz bebeğim" kalktım "dikkatli ol" güldü ve dudaklarımı öptü.
Evden çıktığında arkasından baktım, araba ile köşeden döndüğünde kapıyı kapattım.
Odaya çıkarak etrafı topladım, kapı çaldığında jin ve taehyung'un geldiğini anladım ve aşşağı inerek kapıyı açtım "saat erken amk" dediğimde omuz silktiler, sinir bozucu ikizler, göz devirdim.
Mutfağa geçtim, jin "yoongi mi buradaydı" kafamı salladım "evet" yerime oturdum, taehyung "banka dan sadece 200 dolar çaldığına inanamıyorum hoseok" omuz silktim "paraya ihtiyacım yok, ayrıca yerleştirdiğiniz cihazları bulmuşlar" diyerek suyumu içtim.
Göz devirdiler "yeniden koyarız" dediklerinde kafamı salladım, senkronize hareket etmeleri beni korkutuyordu.
/
ŞİMDİ OKUDUĞUN
sope : criminal
Fanfictionpolis yoongi Jay'in peşindedir ama Jay ise yoongi'nin yanında ve kalbine kadar girmiştir :) *soft