14 | GERÇEĞİN GÜN YÜZE ÇIKIŞI

1K 111 12
                                    

İyi Okumalar🤍

1.4

Bölüm müzikleri:Emre Aydın, Hoşçakal İrem, Hayalet Sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm müzikleri:
Emre Aydın, Hoşçakal
İrem, Hayalet Sevgilim

Bölüm müzikleri:Emre Aydın, Hoşçakal İrem, Hayalet Sevgilim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.


1.4

Boğazım ağrıyordu, yutkunamıyordum.Kadının bakışları kimlikteydi, bakışlarını gözlerime çevirdiğinde dolu gözleri şaşkınlıkla parlıyordu."Açelya kızım..."Bir adım sendeledim.Hayır, hayır.Bu kadın annem olamaz, bu kadın annem olamaz!Kadın kimliğini uzattığında kimliğimi elinden alıp sessizce yere oturdum."Mila'm bir kere sarılabilir miyim?"Sarılmak mı? Bir süre duraksadım.Kafamı 'evet' anlamında salladığımda sarıldı.Saçlarımı, sırtımı okşuyordu.Saçlarımdan öptüğünde robot gibi kalmıştım.Hareket edemiyordum, ne sarılıyor ne de geri çekilmiyordum.Kadın yanaklarımdan tuttuğunda sadece onu izledim."Çok özledim anneciğim, çok özledim sizi."

"Hayır.Bu gerçek değil."Kadın dolmuş gözlerini silip yerdeki fotoğrafları topladı.Fotoğrafları bana gösterip ağlayarak konuştu."Bak bu sensin bu da Ilgın."Yaşlı gözlerine baktığımda hafifçe gülümsediğini gördüm."Baban Umut'u doğurduğumda hepinizi alıp kaçtı."Ensemi ovuşturdum, duygularım karışıyordu.Canım acıyordu, senelerce yaşadığım kadın annem değil miydi?Yüreğim ağrıyordu, canım acıyordu.Gözyaşlarım akmadan akıyordu, gözyaşlarım akmadan yanağımı ıslatmıştı."Biliyorum güzel kızım biliyorum zor olduğunu.Mila'm kardeşlerin ile bir yerde buluşalım size her şeyi anlatacağım."Bana Mila diyen bu kadın ve Çağrı.

"Çıkamam yani çıkamayız."Kadın gözyaşlarını sildi."Neden?"Yutkundum, babam dışarı çıkmamıza kolay kolay izin vermiyordu.Yarın Cuma olduğu için okuldan sonra direkt eve gitmem gerekiyordu.Yoksa ne yapacağını tahmin bile edemiyorum."Babam."Bakışlarını bileklerime çevirdiğinde kaşlarını çattı.Bileğimi geri çekeceğim sıra elimi tuttu.Beni incitmekten korkar gibi parmağını nazikçe izlerin üstünde gezdirdi."Bunları baban mı yaptı yoksa sen mi yaptın?"

"Ailevi sorunlarım sizi ilgilendirmez."Hâlâ annem olduğunu inanmıyordum.Kadın bileğimden öptüğünde gözlerimi kapadım.Yapma, lütfen yapma."Annem güzel yavrum."Yerdeki çantamı aldım."Numaranı söyle bunları konuşacağız."Numarasını söylediğinde daha fazla orada kendimi tutamadım.Hızlıca koşarak uzaklaştım.Yüreğim sızlıyordu, canım yanıyordu.Yağan yağmur yüzüme damlıyordu, akan yağmur gözyaşlarımla ıslanıyordu.Akan gözyaşlarını yağmur silemez.

UNUTAMA BENİ/TEXTİNGHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin