Chapter 8.

3K 143 32
                                    

*Louis' POV*


Ik laat me op Kaylee's bed zakken en zet mijn handen in mijn haren. Fuck Louis fuck. Ik kan haar proberen te bellen maar ze neemt toch niet op... Ik kan het op zijn minst proberen. Ik pak mijn mobiel en zoek Kaylee op. Heb ik haar verwijderd? Oh wacht ze staat in mijn contacten als Twin ofzo. Tja dat verklaart een hoop. Ze neemt op? Oh oke dan... ''Dus nu ben ik wel goed genoeg om te praten? Als ik weg ben? Beetje laat niet?'' Vraagt Kaylee kil. ''Kaylee ik... Ik... Papa die praatte met me. Naja hij schreeuwde en ik kon geen woord ertussen krijgen en... En... Ik heb nagedacht... Pap zei dat ik moest nadenken wat logischer klinkt...'' Begint ik zacht en ik hoor een zucht. ''Ben je een beetje laat mee Louis.'' Zegt Kaylee en ze hangt op. Wow vet lang geleden dat ze me Louis noemde. Het was altijd boo, lou, bear of boobear. Niall is altijd Teddy... Oke maar het gaat niet over Niall nu. Ik heb trouwens nog 3 dagen voor de weddenschap. Of vervalt die nu Kaylee weg is? Ik moet trouwens echt weten of ze nou echt bij Tim is of niet. Ik heb geloof ik zijn nummer nog ergens. Ik pak mijn mobiel en scroll door mijn contacten. Tim. Gevonden! Ik stuur hem een appje.

Ik: Hey Tim rare vraag maar is Kaylee daar?


Tim: Hoezo? Je hebt haar pijn gedaan wat boeit het jou waar ze is?


Ik: Dat was helemaal niet mijn bedoeling. Het liep allemaal uit de hand ik wist

niet waar ik mee bezig was... Het boeit me wel! Is ze daar of niet?


Tim: Nee ze was hier. Ik weet wel waar ze is maar nee ik zeg het je niet had je maar moeten nadenken voordat je alles verneukte. Bewijs dat het je spijt Louis.


Ik: Wtf!? Waar slaat dit op? Zeg me gewoon verdomme waar ze is!


Tim: Louis dat wil ik best maar bewijs het dan zal ik het zeggen...


Ik: je klinkt als een of andere vent uit een cliché kut verhaal.


Tim: Oke mooi dan is mijn doel bereikt. Succes Louis.


Ik: Hoe wil ik me bewijzen dan?


Tim: wees Dora en zoek het uit.


Ik: Misschien wil ik Diego zijn....


Tim: Dan raad ik boots aan. Hij is een schattig aapje met rode schoenen.


Ik: ik ben wel dat groene ding.


Tim: of een van die irritante beestje die de heletijd voorbij komen wanneer er een opdracht is voldaan.


Ik: Wij weten te veel over Dora.


Tim: Jups.


Tim: succes Louis again...


Ik: dankje.

Oke daar schiet ik dus ook niet veel mee op ofzo... Naja ze is wel bij Tim thuis geweest dus. Ik zou niet weten waar ze dan wel is...


—-


Ik wel Louis, ik wel. Ik ga het alleen volgend hoofdstuk pas vertellen. Maar niet aan jou... :)

The sassy Tommo's | Dutch | L.T | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu