*Kaylee's POV*
''Ik ben blij voor je!'' Zeg ik en ik fake een glimlach naar Jasmine en Louis.
''Oh ik moet gaan! Mijn oma ligt nog steeds in het ziekenhuis!'' Zegt Jasmine. ''Okay is goed. Geef haar een knuffel babe!'' Zegt Louis en hij geef Jasmine een kus en glimlacht. ''Bye boo!'' Zegt ze en ik knijp mijn ogen tot spleetjes naar haar. Ze ziet het gelukkig niet. ''Over een weekje is Boo weer van jou hoor!'' Zegt Louis grijnzend. ''Ik hoop dat ze je morgen al zat is.'' Zeg ik en Louis schiet hard in de lach. ''Ik moet m'n spullen pakken morgen gaan ik en Mark weg!'' Zeg ik en ik loop naar boven. Ik sleep mijn koffer uit mijn kast en ga op zoek naar spullen om mee te nemen.
''LOOOOOOOUUUIIIIISSSSS!'' Gil ik en Louis komt aangerend.''Wat is er!?'' Vraagt hij geschrokken en ik grinnik. ''Ik krijg mijn koffer niet dicht.'' Zeg ik en Louis legt een hand op zijn hand en zucht diep.''Jezus ik dacht dat er wat was idioot!'' Zegt Louis en hij ploft neer op mijn koffer. ''Bedankt broertje!"' Zeg ik blij. ''Geen probleem, maar zusje ik moet eventjes weg!'' Zegt Louis serieus en hij geeft me een knuffel. ''Waar heen?'' Vraag ik terwijl Louis me nog steeds omhelst.''Eventjes wat dingen recht zetten!'' Zegt Louis die een kusje op mijn voorhoofd drukt en dan wegloopt. Hij is zo lief. Een echte broer. Die ik echt heb gemist afgelopen dagen.
*Louis' POV*
Met Kaylee en Calum kan het misschien weer goed zijn, maar met Calum en Louis is nog helemaal geen ene flikker goed gekomen.
Ik ram hem op zijn smoel. Moet hij maar leren z'n mond over mijn zusje te houden en alles te verpesten.
Hij komt echt niet zomaar van me af hoor! Laat ik hem dat maar eventjes duidelijk maken...
Ik weet toevallig dat hij even bij Modest moest zijn nu dus ik wacht daar wel even en ga dan eventjes een rondje rijden met hem.
Oke het wachten duurt me te lang. Ik loop naar boven. Elke trap trede word ik bozer en bozer. Eikel. Als ik boven aankom kom ik Calum tegen op de gang. ''Ey Br- Is er iets?'' Vraagt Calum en ik kijk hem woest aan. ''Ja.'' Brom ik en Calum fronst.
''En jij weet precies wat want het is jou schuld!'' Brom ik boos. ''Dude alles is oke tussen mij en Kay.'' Zegt Calum die een stapje achteruit doe. Waarop ik een stapje naar voren zet. ''Ja tussen jou en Kaylee, maar het ik Kaylee?'' Vraag ik sissend. ''N-nee.'' Stottert Calum benauwd die steeds meer naar achter loopt. Totdat hij klem staat tegen de muur.
Aww wat een pech toch.
Ik kijk Calum woedend aan. Ik kan hem wurgen als ik wil. Maar dat kan niet want Paul moet mijn moment verpesten en trekt me van Calum af. Ik stribbel tegen en probeer los te komen uit zijn greep en Calum weer aan te vliegen. Aangezien Paul veel sterker is dan mij geef ik het op. Ik moet tevreden zijn over hou goed Calum er eigenlijk uit ziet nu. Ik bedoel een bloedende lip + voorhoofd en been is niet slecht, right? Alhoewel ik er ook niet zonder kleerscheuren vanaf ben gekomen.
Maar het was het waard.
Niemand komt aan mijn zusje. Breek jij haar breek ik jou.
Paul duwt me boos in de bijrijdersstoel van mijn eigen auto en gaat zelf aan de andere kant zitten en houd zijn hand op. Ik zucht en vis mijn sleutels uit mijn zak en duw ze boos in Pauls hand.
Paul heeft mijn ouders in de auto al gebeld. Ik voel me net een stout jongetje dat word thuis gebracht door de politie na een overtreding op straat.
Wat al meerdere malen bij mij is gebeurd hoor. Geen zware overtredingen hoor. Geen zorgen dus. Kaylee doet de deur open en haar ogen wordwn groot. ''Oh my god Boo wat is er gebeurd?'' Vraagt Kaylee geschrokken.''Ja! Louis William Tomlinson!'' Zegt Mark boos. Oh god die is pissed of. Als Johanna of Mark hele namen gebruikt... Ren voor je leven... ''Pap! Wees nou niet boos kijk hoe hij er uit ziet! Arme jongen!'' Zegt Kaylee. Ze moest is weten wat ik gedaan heb.
Zal ze boos zijn?
''Kaylee als je weet wat er überhaupt is gebeurd praat je wel anders! Wegwezen ik moet Louis hebben!'' Zegt Mark boos. Kaylee loopt twijfelend naar boven.
-
Zozo arme vuisten van Louis. :( Hoe zullen ze zich voelen? Okay ik stop al hahahhah
Mensen wouden dat Louis Calum een lesje ging leren.... Okay dan. Wat jullie willen! :)
JE LEEST
The sassy Tommo's | Dutch | L.T | Voltooid
FanfictionDeel 2 van de 3. 1: we are twins 2: The sassy Tommo's 3: Future