Chapter 45.

2.2K 104 16
                                    

*Kaylee's POV*

Oke alle vertrouwen die ik had ik Louis is in een klap verdwenen.

Letterlijk in een klap. 

Ik leg mijn hand op mijn pijnlijke wang en kijk Louis vol ongeloof aan. De tranen rollen over mijn wangen. Ik draai me om en loop de kamer uit naar boven. Ik pak mijn tas en stop er mijn belangrijkste spullen in. Daar ga ik alweer. Ik loop naar beneden en zie Louis tegenover Luke in de woonkamer staan. Luke zit dicht tegen de muur gedrukt en Louis' handen zitten om zijn nek gevouwen. ''Hoe diep kun je zinken, Louis? Wat ben je toch een ongelooflijk grote egoïstisch klootzak geworden zeg! Ik ga, want dat was toch wat je wou?'' Vraag ik boos en ik stamp naar buiten en stap in mijn auto.  

*Louis' POV*

''Alles oke hi- LOUIS! DOE NORMAAL IDIOOT!'' Gilt Harry voordat hij me van Luke aftrekt. 

Doe wat Louis. Je kan het! Laat die klootzakken zien wie de boss is! 

''Pak zijn pillen!'' Hoor ik een stem schreeuwen. Ik kan niet plaatsen wie zijn stem het is. De enige stemmen die ik hoor zijn die fucking in mijn hoofd. Die me heen omgetoverd tot een fucking klootzak. Die me Kaylee hebben laten stikken. Die Luke bijna heeft vermoord. Ik kan er niks aan doen. Ze nemen alles totaal over. Ze zijn vele malen sterker dan mij. Hun zijn een groot leger tegen een persoon. Dat is oneerlijk. ''Louis let op je ademhaling!'' Hoor ik een stem zeggen. Ook deze kan ik niet plaatsen. Het is zo eng. Als de stemmen de macht weer overnemen dan kan ik niks. Ik kan me niet verzetten. Ze doen alles voor me. Ze laten me bewegen en praten. Ik doe niks. Het enige wat ik kan is mijn mond woorden horen zeggen die ik niet wil zeggen. Ze laten me dingen doen die ik niet wil doen. ''LOUIS LUISTER VERDOMME NAAR ME!'' Gilt iemand en ik voel dat iemand me een klap in mijn gezicht geeft wat me uit mijn gedachten haalt. Ik zit op de grond. Mijn hart klopt als een gek en ik adem fucking snel. ''Hier!'' Zegt Liam die een pil in mijn mond duwt en ik slik hem door en doe zijn ademhaling na. Als ik weer rustig ben sta ik op en loop snel naar boven en knal mijn deur weg.

Zeg pussy was dat alles wat je kon? Nu denken ze dat je een zwakkeling bent! Ga terug en laat ze zien wat we je geleerd hebben! Of moeten we je helpen?

Ik sta op en loop naar beneden. Shit nu doen ze het weer. Mijn lichaam beweegt en mijn mond zegt dingen en ik kan het niet stoppen. Ik wil het stoppen maar het kan niet. Ik vecht al een week in een strijd met mezelf. Soms lukte het me voor heel even om de stemmen de baas te zijn, maar dat was snel weer weg. Ik voel me zo'n klootzak.

Wacht...

Dat ben ik ook. 

---

Oke bij Louis' pov is het schuingedrukte gedeelte dus de stemmetjes en bij andere povs is het om iets te benadrukken. Om verwarring te voorkomen! 

:) X

The sassy Tommo's | Dutch | L.T | VoltooidWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu